Medaus kaukė paakių odai

 (11)
Namie pagaminta kosmetika – pigus ir efektyvus kovos su raukšlelėmis būdas. Pasirinkite sau optimalius kaukės komponentus ir kartą per savaitę palepinkite savo odą. Šį kartą siūlome išbandyti medaus kaukę paakių odai.
Medus
Medus
© Corbis

Kaukei pasigaminti reikės 1 valg. šaukšto medaus, 1 valg. šaukšto kukurūzų miltų, vieno suplakto kiaušinio baltymo.

Medų ištirpinkite vandens vonelėje, supilkite kukurūzų miltus ir atsargiai įkrėskite suplaktą baltymą - viską gerai išmaišykite. Garuose nestipriai pašildyta kauke tepkite paakių zoną ir laikykite, kol išdžius, po to nuplaukite šiltu vandeniu. Po procedūros paakius patepkite drėkinančiu kremu. Medaus kaukė odą pamaitins ir atgaivins, taip pat išlygins mažas paakių raukšleles.

www.DELFI.lt
Registruoti (0) Anonimiški (11)
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Grožis ir sveikata

Turite viršsvorio? Kaip pradėti sportuoti nepakenkiant sveikatai? (2)

Liepos 1-ąją į „Effectus“ sporto klubą rinkosi projekto „Lieknėju“ dalyvės. Kartu su kitomis antsvorio turinčiomis dailiosios lyties atstovėmis jos sportuoja pagal trenerių joms pritaikytą programą. Moterys nekantriai laukė sveikatos specialistų įvertinimo ir patarimų, kaip lieknėti nepakenkiant savo sveikatai?

Vertinga vaistažolė, kurią pats metas rinkti: galite išsivirti netgi uogienės + naudingi receptai (12)

Pasiruošti kovai su negalavimais galima pačiame vasaros įkarštyje – šviežiai užplikyta liepžiedžių arbata yra geriausia priemonė nuo peršalimo. Bet liepžiedžiai tokie naudingi, kad neapsiribojama vien arbata – jie naudojami kulinarijoje ir kosmetologijoje.

Įdomūs faktai apie mūsų kūną (52)

Smalsi žmonių prigimtis skatina judėti pirmyn ir stengtis pažinti kuo daugiau pasaulio paslapčių. Norint sužinoti ką nors naujo ir netikėto, nereikia toli žvalgytis.

Trešnėse – vitaminų lobiai, tačiau persivalgyti nepatartina (23)

Prasidėjo trešnių sezonas. Vienas iš didžiausių šių saldžiųjų vasaros uogų privalumų – jose daug antioksidantų, vienas kurių – antocianidino glikozidas, suteikiantis trešnėms unikalią tamsiai raudoną, beveik juodą spalvą.

Mankšta paplūdimyje: tiems, kurie netingi

„Judam kartu“ ir asmeninė trenerė bei mitybos ir įpročių formavimo specialistė Kristina Paulauskaitė – Šlaustienė siūlo treniruotę paplūdimyje - kad atostogos neprailgtų, o praeitų naudingai.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.