Medaus kaukė paakių odai

 (11)
Namie pagaminta kosmetika – pigus ir efektyvus kovos su raukšlelėmis būdas. Pasirinkite sau optimalius kaukės komponentus ir kartą per savaitę palepinkite savo odą. Šį kartą siūlome išbandyti medaus kaukę paakių odai.
Medus
Medus
© Corbis

Kaukei pasigaminti reikės 1 valg. šaukšto medaus, 1 valg. šaukšto kukurūzų miltų, vieno suplakto kiaušinio baltymo.

Medų ištirpinkite vandens vonelėje, supilkite kukurūzų miltus ir atsargiai įkrėskite suplaktą baltymą - viską gerai išmaišykite. Garuose nestipriai pašildyta kauke tepkite paakių zoną ir laikykite, kol išdžius, po to nuplaukite šiltu vandeniu. Po procedūros paakius patepkite drėkinančiu kremu. Medaus kaukė odą pamaitins ir atgaivins, taip pat išlygins mažas paakių raukšleles.

www.DELFI.lt
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Grožis ir sveikata

5 patarimai senjorams: kaip ilgiau išsaugoti sveikatą ir būti fiziškai aktyviems (3)

Europos Komisijos duomenimis, net 46 proc. lietuvių nesportuoja ir nesimankština – mažiausiai fiziškai aktyvia veikla užsiima moterys 45-74 m. amžiaus grupėje. Pasak gydytojų, šalyje didėjantis fizinis pasyvumas lemia ne tik širdies ir kraujagyslių ligas ar nutukimą, bet ir sąnarių problemas.

Kodėl mums taip norisi saldumynų ir kuo juos pakeisti (21)

Bet kokia dirbtinai susiformavusi priklausomybė neigiamai veikia organizmą. Saldumynų mėgėjai privalo suvokti per didelio gliukozės kiekio daromą žalą. Šiandien pabandysime išsiaiškinti pernelyg didelio potraukio saldumynams priežastį ir pateikti keletą patarimų, kaip susidoroti su „saldžiomis pagundomis“.

Patarimas norintiems sulieknėti: spartinkite medžiagų apykaitą (31)

Kuo greitesnė mūsų medžiagų apykaita, tuo lengviau išlaikyti dailias kūno linijas. Tačiau laikui bėgant mūsų medžiagų apykaita lėtėja, todėl galime susidurti su antsvoriu. Kad taip neatsitiktų, sveikos mitybos specialistai siūlo imtis priemonių, kad paspartintumėte savo medžiagų apykaitą.

Menstruacijų cikle užkoduota valgymo sutrikimų grėsmė (1)

Valgymo sutrikimai ilgą laiką nebuvo laikomi rimtais psichiniais sutrikimais. Tačiau šiuolaikinė psichiatrija ir psichiatrijos specialistai neabejotinai šias ligas įtraukia į sąrašą šalia tokių ligų, kaip depresija, bipolinis afektinis sutrikimas, manija ir kt. Žalojančios kūną, traumuojančios psichiką, susijusios su kitomis psichologinėmis būklėmis, vedančios į savidestrukciją. Tokie tie valgymo sutrikimai, nesvarbu – ar tai bulimija, anoreksija, ar priepuolinis persivalgymas, ar dar kokia valgymo sutrikimų atmaina, kurių šiuo metu priskaičiuojama daugybė.

Gydomės be vaistų: dieta turintiems išsiplėtusias venas (3)

Išsiplėtusios venos – ant kojų iš kulkšnių išryškėjusios kraujagyslės. Įprastai jos išryškėja besilaukiančioms moterims, turinčioms antsvorio – tada kojos patinsta, venas skauda, jaučiamas, nuovargis, silpnumas, suplonėja, išsausėja oda, ji ima pleiskanoti, prasideda uždegiminis procesas.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.