Mankštiname pilvą (tęsinys)

 (2)
Pilvas – pati problematiškiausia daugelio moterų kūno vieta, nepaisant jų amžiaus ir ūgio. Kiekvienai norisi surasti stebuklingą priemonę jam patempti. Iš tikrųjų tai pasiekti galima tik reguliarių treniruočių metu, tvirtinant viso kūno raumenis ir teisingai maitinantis.
Norint išlikti lieknai, reikia tarpusavyje sujungti reguliarias vidutinio ir aukšto intensyvumo treniruotes, deginančias kalorijas. Taip pat reikalinga subalansuota mityba, kurioje nebūtų daug riebalų. Tačiau pradėjus kalbėti apie preso raumenų tvirtinimą, labai svarbi tampa įvairovė. Reikia periodiškai keisti užsiėmimų gamą – taip greičiau ir efektyviau sustiprinsite šiuos raumenis.

4. Šokio pakilimas / sukinys.

Sukinys (5b)
Sukinys (5b)

Atsisėskite ant grindų. Dešinę koją sulenkite ties keliu ir paguldykite ant grindų, kelis pasuktas į priekį. Kairė koja sulenkta per kelį, o pirštais žiūri į priekį (pėda – ant grindų). Dešine ranka atsiremkite į grindis, kairę ištieskite į šoną. (4a). Įkvėpkite ir iškvėpdama pakelkite nuo grindų dubenį, kojas ištieskite taip, kad pėdos būtų suglaustos, o kūnas sudarytų tiesią liniją (4b).

Įkvėpkite, įtempkite pilvo preso raumenis ir nuleiskite sulenktą per alkūnę kairę

Sukimasis ant pirštų galiukų (5a)
Sukimasis ant pirštų galiukų (5a)

ranką į apačią. Paskui ranką pasukite galvą ir pažiūrėkite atgal. Išlaikykite korpusą ir kojas vienoje linijoje. Iškvėpdama pakelkite nugarą į viršų. Įkvėpdama sugrįžkite į pradinę padėtį ir iškvėpkite. Pakartokite visus pratimus dar kartą iš abiejų pusių.

Užsiėmimų programa.

Sukimasis ant pirštų galiukų (5b)
Sukimasis ant pirštų galiukų (5b)

Pratimą “sukinuką” darykite po 3-5 kartus iš kiekvienos pusės. Jeigu jums sunku šį pratimą atlikti teisingai, pradėkite nuo 4-6 kartojimų ir po truputį pasiekite 10 kartų.

Ko jums prireiks? Kilimėlio, rankšluosčio ir mažo rankšluostuko rankoms.

Kur užsiiminėti? Geriausia – namie. Jei jūs vaikštote į sporto klubą, pabandykite šiuos pratimus daryti tam skirtoje vietoje arba aerobikos salėje su veidrodinėmis sienomis. Ten lengviau stebėti, ar teisingai atliekate pratimus.

5. Sukimasis ant pirštų galiukų.

Atsigulkite ant pilvo. Kojas ir rankas ištieskite prieš save. Įkvėpdama kiek

Atsilenkimai atgal (6a)
Atsilenkimai atgal (6a)

galite įtraukite pilvą. Išvėpdama įtempkite nugaros raumenis, suglauskite mentes ir pakelkite nuo grindų krūtinę. Tuo metu įsispirkite į grindis pirštų galiukais (5a). Įkvėpdama dešine ranka prisilieskite prie dešinės kojos iš nugaros pusės. Truputį pasukite galvą ir viršutinę korpuso dalį, pažiūrėkite į dešinę ranką (5b). Sėdmenų ir preso raumenys turi būti įtempti. Įkvėpkite ir grąžinkite dešinę ranką į pradinę padėtį. Iškvėpdama padėkite krūtinę ant žemės. Pakartokite tą patį su kita ranka.

6. Atsilenkimai atgal.

Atsilenkimai atgal (6b)
Atsilenkimai atgal (6b)

Atsisėskite ant grindų, ištieskite nugarą, bambą pritraukite prie nugaros, ištieskite kojas vos plačiau pečių pločio. Apimkite delnais stipriai susuktą rankšluostį, rankas ištiesiant prieš save. Įtempkite sėdmenų raumenis. Iškvėpdama atsilenkite atgal, įtempdama kojų pirštų galiukus (6a). Po to atsilenkite kaip galima žemiau ir minutei užfiksuokite šią pozą.

Įkvėpdama pritraukite rankšluostį prie krūtinės (6b), iškvėpdama stumkite

Atsilenkimai atgal (6b)
Atsilenkimai atgal (6b)

rankšluostį į viršų virš savo galvos. Lėtai grįžkite į pradinę padėtį. Iškvėpkite ir pasilenkite į priekį, kad išsitemptų nugaros raumenys. Iškvėpkite ir pasikelkite susiriesdama. Viską kartokite.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Veido mankštų trenerė ieško savanorių mėnesio pokyčių projektui

Man 30 ir aš nenoriu savęs matyti veidrodyje. Ne, nesergu depresija ar kažkuo panašiu, tik liūdna matyti raukšles ir suprasti, kad kažkodėl jos ten atsirado anksčiau negu norėčiau. Klasioko komentaras „Kaip paseno“ po socialiniame tinkle esančia nuotrauka tarsi prajuokina, nes gi „į save pasižiūrėk“, bet jausmas, kad kiti irgi mato, nusėdo.

Jaunystės kultas paveikė ir vyrus: į klinikas atbėga paskatinti moterų, bet ne žmonų (4)

Vyrai šturmuoja grožio klinikas! Raukšles lyginančios injekcijos ir veido kontūravimas, riebalų nusiurbimas, akių vokų plastika ir implantai – stipriosios lyties atstovai irgi nori būti patrauklūs, jaustis geidžiami.

Padidėjęs cholesterolio kiekis kraujyje. Ko nevalgyti? (26)

Klausimas. Man padidėjęs cholesterolio kiekis kraujyje. Ko negalima daryti, valgyti? Virginijus, 47 m.

Įkvepianti lieknėjimo istorija: jei galėjau aš, galite ir jūs

Ši istorija yra atsiųsta konkursui „Mano dietų istorija“. Dėkojame Virginijai ir kviečiame dalyvauti ir Jus!

Aukso vertės lietuviška piktžolė ir kodėl jos taip nemėgsta prancūzai (54)

Tie prancūzai, sakyčiau, yr labai keisti žmogėnai. Va, apie kiaulpienes tūpčioja, aikčioja, kaip esą aniems lietuviams gerai, kad tiek žemės turi ir ekologiškas kiaulpienes gali sau leist augint, paskui sau kasinėtis ir sveikai gyventi. Ir italai štai kiaulpienių pūkus kaip dideliausią auksą sėklų parduotuvėse pardavinėja.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.