Makiažas naujų laikų hipiams

Prancūzų visažistė Elena Renje demonstruoja savo naująjį makiažą, kuris suteikia seksualumo. “Laukiamas atšalimas” - tai naujų laikų hipių stilius. Jam būdingi dulsvi šešėliai, blizgantys skaidrūs lūpų dažai ir apdarai iš įvairių rūšių kailių. Pagrindinis akcentas – ryškiai dažytos akys.
Tonas

Šaltuoju metų laiku veido odos spalva turi atrodyti sveika ir šilta. Tam tikslui naudojame korektorių aplink nosį ir po akimis. Kad veidas nebūtų pernelyg matinis, panaudojau keletą krislelių perlamutrinės pudros ir išsklaidžiau ją šepetėliu.

Akys

Šešėliai akims

Aš naudojau ne skystą teptuką, o pieštuką, nes jį lengviau išsklaidyti. Ant viršutinio voko piešiame storą liniją ir iškart ją ištepliojame teptuku. Ant viršaus užtepame rausvai – rudus šešėlius. Toks makiažas ypač tinka šviesiaakėms.

Antakiai

Antakius pirmiausia paryškinau rudu pieštuku, o paskui užfiksavau smėlio spalvos šešėliais. Tiesiai po antakiu patepiau šviesiais blizgančiais šešėliais.

Lūpos

Jos turi būti šviesios, beveik bespalvės. Įdegusiam veidui tinka kūno spalvos su geltonu atspalviu dažai, šviesiai odai – rožiniai. Ant lūpų dažų užtepiau blizgesį.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Apšilimas prieš krepšinį: paruoškite raumenis tinkamai

Jau ne kartą rašėme apie apšilimo svarbą ir pasekmes, kai jam neskiriamas tinkamas dėmesys. Stebime, kad sporto salėje nei viena treniruotė neprasidėtų be apšilimo, be jo neturėtumėte išbėgti ir į kitų savo mėgiamų sportinių užsiėmimų aikšteles: teniso, krepšinio, futbolo, tinklinio…

Mūsų protėviai miegojo kitaip. Ir buvo žymiai sveikesni (42)

Sunku tuo patikėti, bet istorikai ir mokslininkai linkę manyti, jog šiuolaikinis žmogus miega visiškai ne taip, kaip protėviai senovėje. Gamta užprogramavo visiškai kitą miego režimą. Prasidėjus mokslinei techninei pažangai, žmogus nutarė pats tvarkytis savo laiką.

Ruošiamės bėgimo varžyboms: 3 pagrindiniai bėgimo tipai (2)

Kaip pasiruošti bėgimo varžyboms? Tiesiog bėgti ir tiek? Pradžioje kelis kilometrus, vėliau dešimt, dar vėliau kelias dešimtis… Pasirodo ruošiantis ilgų distancijų varžyboms net ir bėgti galima (ir reikia) skirtingai.

Pasitikrinkite, ko trūksta jūsų organizmui (19)

Atsižvelgiant į tai, ką valgote dažniausiai, galima nesunkiai pasakyti, ko trūksta jūsų organizmui.

Sužinoję apie agurkų naudą, norėsite juos valgyti kasdien (41)

Agurkai – puiki vasaros daržovė. Jie lengvai auga, jų yra įvairių rūšių, įvairių formų. Agurkuose mažai kalorijų, be to, jie ne tik aprūpina organizmą vandeniu ir elektrolitais, bet ir daugeliu vitaminų.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.