Makiažas kasdienai

 (7)
Kiekvieną dieną norisi atrodyti gražiai, tačiau laiko pasidažyti vis trūksta. O gal norėtųsi pakeisti įvaizdį, tačiau neužtenka drąsos eksperimentuoti…Neverta dairytis į drauges – kas tinka joms, nebūtinai turi tikti jums. Mes siūlome Jums keletą variantų paprasto, greito, o svarbiausia – aktualaus makiažo.
Jeigu mėgstate monochromišką makiažą, vertėtų pasirinkti pilkos – violetinės – mėlynos arba auksinės – smėlinės - rudos spalvos tonus. Sezono favorite pasilieka rožinių atspalvių paletė.

Šviesiaakė blondinė

Makiažas blondinei

Visą veidą ištepkite toniniu kremu arba kremu – pudra, atitinkančia veido spalvą. Kad veidas atrodytų iškilus (jeigu naudosite tik vieno tono pudrą, veidas atrodys plokščias), įdegio atspalvio pudra būtina patepti iškilusias vietas (skruostikaulius, nosį ir smakrą). Jeigu naudosite skaistalus, makiažas gali atrodyti pernelyg ryškus.

Antakiams vertėtų suteikti ypatingą akcentą. Jie neturi būti nei per daug ploni, nei pernelyg vešlūs. Gražu tai, kas saikinga. Visiškai pakanka suteikti jiems gerą formą ir padažyti spalva, maksimaliai derančia su jūsų plaukų šaknų spalva.

Kosmetika

Viršutinį voką padažykite šviesiais kūno atspalvio šešėliais, kad išlygintumėte spalvą ir panaikintumėte nuovargio pėdsakus. Viršutinio voko raukšlelę švelniai padažykite bet kokiu bruknių, neryškios rožinės ar rožinės-alyvinės atspalvių šešėliu, kad akys būtų iškilios ir išraiškingos. Viršutines ir apatines blakstienas kruopščiai padažykite rudu tušu.

Lūpų kontūrus geriausia būtų apvesti pieštuku, kurio spalva maksimaliai sutaptų su lūpų spalva. Lūpas nudažykite dažais, atitinkančiais natūralią lūpų spalvą. Natūralumo efektą galima pasiekti, sumaišius lūpų dažus su balzamu lūpoms.

Rudakė brunetė

Makiažas brunetei

Geriausias pasirinkimas šį sezoną – rožiniai šešėliai akims, rožiniai skaistalai ir vienu tonu blyškesni rožiniai lūpų dažai.

Kai veido spalva yra pagyvinta įdegio ir dauguma odos problemų yra pamirštos, nesistenkite jos paslėpti po storu grimo sluoksniu. Visiškai pakanka trupučio pudros. Pagrindinį dėmesį skirkite antakiams. Paprasčiausiai suteikite jiems gražią formą. Pasirinkusios tinkantį jums rožinį atspalvį, drąsiai padažykite juo po antakiu ir viršutinio voko raukšlelę.

Spalva turi aiškiai išsiskirti, nesistenkite jos slėpti, blankinti ir užtušuoti, nes tokiu atveju akys atrodys liguistos. Be to, tepdamos šešėlius, nedažykite per arti blakstienų augimo linijos. Tiesiai po antakiu voką galima pašviesinti baltais arba šviesiai rusvais šešėliais. Apatinį voką galima patepti vos vos melsvais šešėliais, bet tik tam, kad jie labiau išryškintų rožinę spalvą. Spalvos jokiu būdu neturi “pyktis” – tegul melsva būna vos vos matoma.

Lūpų dažai

Tušas blakstienoms – būtinai juodas. Jokių akių apvedžiojimų. Dažykite tik viršutines blakstienas – rožinės spalvos fone jos atrodys ilgos ir išraiškingos. Pasirinkite skaistalus, kurių atspalvis sutaptų su šešėlių. Leidžiami šviesą atspindintys “blyksniai” ant skruostų ir smakro, jeigu odos būklė ideali – ant viso veido.

Lūpos neturi išsiskirti – lūpų dažų ar blizgesio atspalvis turi idealiai sutapti su šešėliais, tik turėtų būti vienu tonu blyškesnis.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Apšilimas prieš krepšinį: paruoškite raumenis tinkamai

Jau ne kartą rašėme apie apšilimo svarbą ir pasekmes, kai jam neskiriamas tinkamas dėmesys. Stebime, kad sporto salėje nei viena treniruotė neprasidėtų be apšilimo, be jo neturėtumėte išbėgti ir į kitų savo mėgiamų sportinių užsiėmimų aikšteles: teniso, krepšinio, futbolo, tinklinio…

Mūsų protėviai miegojo kitaip. Ir buvo žymiai sveikesni (46)

Sunku tuo patikėti, bet istorikai ir mokslininkai linkę manyti, jog šiuolaikinis žmogus miega visiškai ne taip, kaip protėviai senovėje. Gamta užprogramavo visiškai kitą miego režimą. Prasidėjus mokslinei techninei pažangai, žmogus nutarė pats tvarkytis savo laiką.

Ruošiamės bėgimo varžyboms: 3 pagrindiniai bėgimo tipai (2)

Kaip pasiruošti bėgimo varžyboms? Tiesiog bėgti ir tiek? Pradžioje kelis kilometrus, vėliau dešimt, dar vėliau kelias dešimtis… Pasirodo ruošiantis ilgų distancijų varžyboms net ir bėgti galima (ir reikia) skirtingai.

Pasitikrinkite, ko trūksta jūsų organizmui (20)

Atsižvelgiant į tai, ką valgote dažniausiai, galima nesunkiai pasakyti, ko trūksta jūsų organizmui.

Sužinoję apie agurkų naudą, norėsite juos valgyti kasdien (44)

Agurkai – puiki vasaros daržovė. Jie lengvai auga, jų yra įvairių rūšių, įvairių formų. Agurkuose mažai kalorijų, be to, jie ne tik aprūpina organizmą vandeniu ir elektrolitais, bet ir daugeliu vitaminų.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.