Lieknumą galima išsaugoti

Galbūt mes ir esame gimę apsirijėliais. Tačiau žmogus turi nepaprastų sugebėjimų prisitaikyti prie naujų sąlygų. Juk būtent dėl to mes neišmirėme. Ką, kaip ir kada valgyti - tai tik įgyti įpročiai, kuriuos galima sąmoningai keisti. Svarbiausia, visos naujovės turi būti įdiegiamos iš lėto, kad nesijaustumėme nuskriausti.
Pakanka imti geriausia iš mūsų priešistorinių protėvių meniu (minimumą riebalų racione) ir atsisakyti to, kas mums netinka (pavyzdžiui, nesaikingo persivalgymo, pasitaikius menkiausiai progai).

9 būdai, kuriais galima apgauti prigimtį

Gamta yra protinga, Tačiau mes ją galime pergudrauti. Tam, kad išliktumėme liekni, nereikia kovoti prieš savo prigimtį.

1. Pripažinkite, kad susiduriate su sunkumu. Būtina įsisąmoninti, kad geros išvaizdos saugojimas tęsiasi visą gyvenimą, tai nėra trumpalaikis planas. Jums nuolat teks taisyti savo gyvenimo būdą, jei norėsite būti liekna ir pasitempusi.

Mankšta
Mankšta

2. Kasdien užsiiminėkite sportu. Jėgos pratimų ir ištvermingumo pratybų derinys labiausiai primena tuos fizinius krūvius, prie kurių prisitaikė žmogaus kūnas, vykstant ilgai evoliucijai.

3. Sudarykite meniu, tinkantį mūsų gyvenamajam laikotarpiui (o ne 1000-ųjų metams prieš mūsų erą!) Senajam žmogui būdavo šventė, kai jis prisirydavo riebios mėsos ir išvirsdavo nuo apsunkimo. Na, ir tegu! Mes juk esame civilizuoti žmonės ir, sėdėdami už šventinio stalo, pirmiausia turėtume valgyti vaisius, daržoves ir kruopas, turinčias daug ląstelienos. Kiekvieno valgymo metu turėtume suvalgyti po dvi daržoves arba vaisius, o jeigu į jūsų virtuvę užklys šernas, nemėginkite praryti viso iš karto - juk mes ne mūsų protėviai - galime padėti tai, kas lieka, į šaldytuvą.

4. Gerkite daug vandens. Gamtos sukurtas dietinis gėrimas neturi kalorijų,

Daržovės
Daržovės

tačiau laikinai sukuria sotumo pojūtį. Gerkite vandenį prieš valgį ir valgydami, ir alkio jausmas bus silpnesnis, skrandis prisipildys ir mažiaus vietos liks kaloringiems produktams.

5. Valgykite dažnai, tačiau po nedaug. Priešistorinė moteris buvo priversta valgyti po nedaug, todėl jos skrandžio tūris buvo daug mažesnis, negu būtų buvęs, jeigu ji būtų valgiusi po tris kartus per dieną. O kai skrandis ištampytas, reikia didesnio kiekio maisto, kad pajustum sotumą. Valgykite po truputį ir jūsų skrandis "susitrauks", todėl reiks mažiau maisto. Be to, reguliarus maitinimasis apsaugo nuo "vilko alkio", kuris mus stumia į apsirijimą.

6. Nepadauginkite alkoholio! Mūsų smegenys neįsisavina alkoholyje esančių kalorijų (juk mūsų pirmykščiai protėviai gėrė vien tik vandenį). Be to, alkoholis žadina apetitą, todėl jūs lengviau persivalgote ir kūno svoris didėja. Jeigu gersite alkoholį kasdien, po metų užtikrintai turėsite 15 kg viršsvorio.

Gardus kąsnelis
Gardus kąsnelis

7. Naudokite prieskonius. Pamėginkite dėti į maistą čili pipirų, imbiero, krienų ir kt. prieskonių. Taip jūs mažiau valgysite, nes greičiau pasisotinsite ir pavalgę jausite malonumą nuo kvapnaus, o ne beskonio maisto.

8. Dienoraštis niekuomet nemeluoja. Dauguma žmonių neįvertina maisto, kurį suvalgo, kiekio ir pervertina tai, kiek jie sportuoja ir juda. Kas dieną rašykite dienoraštį, ir, gali būti, atrasite stebėtinų dėsningumų (pavyzdžiui, kad persivalgote šokolado, kai būnate dėl ko nors susinervinę).

9. Gyvenkite taikiai su savo "storumo" genais. Riebalų kaupimosi greitis organizme priklauso ne vien nuo mūsų, bet ir nuo paveldėjimo. Jei jūsų protėviai ypač efektyviai kaupė riebalinius telkinius, jums teks susitaikyti su tuo, kad jūs turėsite dėti daugiau pastangų, kovodami su viršsvoriu, negu jūsų draugė, kurios giminaičiai pasižymėjo ypatingu liesumu.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Veido mankštų trenerė ieško savanorių mėnesio pokyčių projektui

Man 30 ir aš nenoriu savęs matyti veidrodyje. Ne, nesergu depresija ar kažkuo panašiu, tik liūdna matyti raukšles ir suprasti, kad kažkodėl jos ten atsirado anksčiau negu norėčiau. Klasioko komentaras „Kaip paseno“ po socialiniame tinkle esančia nuotrauka tarsi prajuokina, nes gi „į save pasižiūrėk“, bet jausmas, kad kiti irgi mato, nusėdo.

Jaunystės kultas paveikė ir vyrus: į klinikas atbėga paskatinti moterų, bet ne žmonų (4)

Vyrai šturmuoja grožio klinikas! Raukšles lyginančios injekcijos ir veido kontūravimas, riebalų nusiurbimas, akių vokų plastika ir implantai – stipriosios lyties atstovai irgi nori būti patrauklūs, jaustis geidžiami.

Padidėjęs cholesterolio kiekis kraujyje. Ko nevalgyti? (26)

Klausimas. Man padidėjęs cholesterolio kiekis kraujyje. Ko negalima daryti, valgyti? Virginijus, 47 m.

Įkvepianti lieknėjimo istorija: jei galėjau aš, galite ir jūs

Ši istorija yra atsiųsta konkursui „Mano dietų istorija“. Dėkojame Virginijai ir kviečiame dalyvauti ir Jus!

Aukso vertės lietuviška piktžolė ir kodėl jos taip nemėgsta prancūzai (54)

Tie prancūzai, sakyčiau, yr labai keisti žmogėnai. Va, apie kiaulpienes tūpčioja, aikčioja, kaip esą aniems lietuviams gerai, kad tiek žemės turi ir ekologiškas kiaulpienes gali sau leist augint, paskui sau kasinėtis ir sveikai gyventi. Ir italai štai kiaulpienių pūkus kaip dideliausią auksą sėklų parduotuvėse pardavinėja.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.