Kaip prižiūrėti kaklą, alkūnes ir kelius

 (2)
Kaklas, rankos, keliai - tai kūno vietos, kurios išduoda moters amžių, todėl jas reikia prižiūrėti itin kruopščiai.
Kaip prižiūrėti kaklą, alkūnes ir kelius
© Shutterstock nuotr.

Kaklas ir dekoltė

Šiose kūno vietose riebalų gaminasi mažiau, todėl neretai oda šiose srityse būna sausa. Kremas, skirtas kūno priežiūrai, su užduotimi nesusidoros. Geriau rinktis drėkinamąjį kremą veidui arba specialiai kaklo ir dekoltė sričiai skirtą kosmetikos priemonę.

Pasidaryk pati: puikiai minėtų sričių odą tonizuoja užšaldyto pieno ledukų masažas. Įpilkite pieno į ledukams skirtas formele, užšaldykite. Prisiminkite, kad jautrią krūtinės odą masažuoti reikia itin švelniai.

Alkūnės ir keliai

Šių kūno dalių priežiūrą tikrai dažnai pamirštame. O be reikalo. Neprižiūrima oda darosi šiurkšti, šerpetoja. Tam, kad tai neatsitiktų, verta vartoti A ir E vitaminų, šveitiklį (2 kartus per savaitę) ir riebų kremą (tepti reikia kasdien prieš einant miegoti).

Pasidaryk pati: jeigu alkūnių ir kelių oda sausa, pasigaminkite maitinamąją kaukę. Kiaušinio trynį sumaišykite su 2 šaukštais alyvuogių ir šaukštu migdolų aliejumi. Suragėjusias ir šiurkščias vietas ištepkite turima mase, gerai įtrinkite ir po 10 minučių nuplaukite.

Plaukų galiukai

Jei pastebėjote, kad jūsų plaukų galiukai labiau primena šiaudus, laikas juo “pamaitinti”. Kosmetikos parduotuvėse tikrai išsirinkite specialiai tam skirtų kosmetikos priemonių: kaukių, serumų, balzamų ir t.t.

Pasidaryk pati: sausiems ir pažeistiems plaukams švelnumą ir blizgesį padės grąžinti skalavimai. Ištrinkusios galvą, plaukus galite skalauti ramunėlių nuoviru. 2-4 šaukštus džiovintų ramunėlių užpilkite stikline verdančio vandens ir ant silpnos ugnies palaikykite 5-10 min., po to leiskite nusistovėti. Blondinių ir šviesių brunečių plaukams toks nuoviras suteikia auksinį atspalvį.

Savaitraštis „Lietuvos sveikata“
Naujienų prenumerata
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Grožis ir sveikata

Nemalonus prakaito kvapas: kaip jį sumažinti? (6)

Ar galite apibūdinti jausmą, kuris apima perpildytame autobuse ar parduotuvėje užuodus nosį riečiantį prakaito kvapą? Kiekvienas iš mūsų turime savo specifinį kvapą. Tačiau nesiprausęs, prakaituotas žmogus skleidžia nemalonų kvapą, kuris tikrai nepadeda susirasti draugų bei atrodyti šauniai.

4 savaitgalio klaidos, dėl kurių bus sunki savaitė (7)

Perskaitę labai nustebsite, kaip paprasti mūsų veiksmai gali sugadinti bent 7 dienas į priekį, rašo huffingtonpost.com.

Aktualiausia šiandien: treniruotė pilvui iš šonams (2)

Šiandien Judam kartu bei grupinių užsiėmimų trenerė Agnė Mickevičiūtė-Butienė kviečia pasirūpinti savo kūno korpusu. Korpuso treniruotė skirta pilvui, nugarai bei šonams. Nemanote, kad tai tobulas pasiūlymas vasaros sezono metu?

Kai gerklę skausmas surakina vasarą

Karštas oras ir peršalimas, atrodo, nesuderinami dalykai, tačiau gerklės skausmas kaip netikėtas svečias gali užklupti ir vasarą. Vaikų gydytojai perspėja, kaip nuo jų apsaugoti temperatūrų skirtumams ypač jautrius pačius mažiausiuosius.

Ekspertai pataria: kad karštą vasaros dieną kondicionierius ne kenktų, o padėtų

Vidurvasaryje užplūdę karščiai verčia stipriau atsukti oro kondicionierius, veikiančius biuruose, automobiliuose, parduotuvėse, kino teatruose, sporto klubuose ir namuose. Tačiau šių prietaisų skleidžiama vėsos ir gaivos kaina neretai būna didesnė nei įsivaizduojama: dėl netinkamos jų priežiūros ir naudojimo dažną kankina varginančios peršalimo ir infekcinės ligos.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.