Kaip prižiūrėti kaklą, alkūnes ir kelius

 (2)
Kaklas, rankos, keliai - tai kūno vietos, kurios išduoda moters amžių, todėl jas reikia prižiūrėti itin kruopščiai.
Kaip prižiūrėti kaklą, alkūnes ir kelius
© Shutterstock nuotr.

Kaklas ir dekoltė

Šiose kūno vietose riebalų gaminasi mažiau, todėl neretai oda šiose srityse būna sausa. Kremas, skirtas kūno priežiūrai, su užduotimi nesusidoros. Geriau rinktis drėkinamąjį kremą veidui arba specialiai kaklo ir dekoltė sričiai skirtą kosmetikos priemonę.

Pasidaryk pati: puikiai minėtų sričių odą tonizuoja užšaldyto pieno ledukų masažas. Įpilkite pieno į ledukams skirtas formele, užšaldykite. Prisiminkite, kad jautrią krūtinės odą masažuoti reikia itin švelniai.

Alkūnės ir keliai

Šių kūno dalių priežiūrą tikrai dažnai pamirštame. O be reikalo. Neprižiūrima oda darosi šiurkšti, šerpetoja. Tam, kad tai neatsitiktų, verta vartoti A ir E vitaminų, šveitiklį (2 kartus per savaitę) ir riebų kremą (tepti reikia kasdien prieš einant miegoti).

Pasidaryk pati: jeigu alkūnių ir kelių oda sausa, pasigaminkite maitinamąją kaukę. Kiaušinio trynį sumaišykite su 2 šaukštais alyvuogių ir šaukštu migdolų aliejumi. Suragėjusias ir šiurkščias vietas ištepkite turima mase, gerai įtrinkite ir po 10 minučių nuplaukite.

Plaukų galiukai

Jei pastebėjote, kad jūsų plaukų galiukai labiau primena šiaudus, laikas juo “pamaitinti”. Kosmetikos parduotuvėse tikrai išsirinkite specialiai tam skirtų kosmetikos priemonių: kaukių, serumų, balzamų ir t.t.

Pasidaryk pati: sausiems ir pažeistiems plaukams švelnumą ir blizgesį padės grąžinti skalavimai. Ištrinkusios galvą, plaukus galite skalauti ramunėlių nuoviru. 2-4 šaukštus džiovintų ramunėlių užpilkite stikline verdančio vandens ir ant silpnos ugnies palaikykite 5-10 min., po to leiskite nusistovėti. Blondinių ir šviesių brunečių plaukams toks nuoviras suteikia auksinį atspalvį.

Savaitraštis „Lietuvos sveikata“
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Prieš prakaito kvapą – alūno akmuo (21)

Teigiama, kad kalio alūno druska – pati natūraliausia gamtoje susiformavusi higienos priemonė. Jos pagrindu pagaminti dezodorantai ir antiperspirantai gali tapti daug sveikesniu įprastų prakaitavimą mažinančių priemonių pakaitalu.

Nuleiskite garą: Tae bo treniruotė (4)

„Judam kartu“ ir grupinių užsiėmimų instruktorė Viktorija Juknevičienė klausia: „Ar karštą vasaros dieną, norite išleisti garą?“.

5 patarimai pagirių ištiktiems kankiniams (55)

Vasara – laimės kupino laiko, vakarėlių prie baseino, piknikų ir vėlyvų kitos dienos pusryčių metas. Vis dėlto tik nedaugelis iš anksto ruošiasi kitą dieną po vakarėlio neišvengiamai užklupsiančioms pagirioms.

Po maudynių ir lytinių santykių užklumpanti liga: kaip apsisaugoti? (30)

Atlikti tyrimai rodo, kad vasarą itin padaugėja šlapimo takų infekcijų. O jeigu šie negalavimai užklumpa atostogų metu – gali sužlugti visi kruopščiai puoselėti planai, tenka skubiai ieškoti vaistų ir gydytis.

Morkų nauda sveikatai: saugo nuo kai kurių organų vėžio ir insulto (12)

Naudingiausi sveikatai yra morkų sudėtyje esantys beta karotinas ir skaidulos. Be to, ši šakninė daržovė – puikus antioksidantų šaltinis.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.