Kaip prižiūrėti kaklą, alkūnes ir kelius

 (2)
Kaklas, rankos, keliai - tai kūno vietos, kurios išduoda moters amžių, todėl jas reikia prižiūrėti itin kruopščiai.
© Shutterstock nuotr.

Kaklas ir dekoltė

Šiose kūno vietose riebalų gaminasi mažiau, todėl neretai oda šiose srityse būna sausa. Kremas, skirtas kūno priežiūrai, su užduotimi nesusidoros. Geriau rinktis drėkinamąjį kremą veidui arba specialiai kaklo ir dekoltė sričiai skirtą kosmetikos priemonę.

Pasidaryk pati: puikiai minėtų sričių odą tonizuoja užšaldyto pieno ledukų masažas. Įpilkite pieno į ledukams skirtas formele, užšaldykite. Prisiminkite, kad jautrią krūtinės odą masažuoti reikia itin švelniai.

Alkūnės ir keliai

Šių kūno dalių priežiūrą tikrai dažnai pamirštame. O be reikalo. Neprižiūrima oda darosi šiurkšti, šerpetoja. Tam, kad tai neatsitiktų, verta vartoti A ir E vitaminų, šveitiklį (2 kartus per savaitę) ir riebų kremą (tepti reikia kasdien prieš einant miegoti).

Pasidaryk pati: jeigu alkūnių ir kelių oda sausa, pasigaminkite maitinamąją kaukę. Kiaušinio trynį sumaišykite su 2 šaukštais alyvuogių ir šaukštu migdolų aliejumi. Suragėjusias ir šiurkščias vietas ištepkite turima mase, gerai įtrinkite ir po 10 minučių nuplaukite.

Plaukų galiukai

Jei pastebėjote, kad jūsų plaukų galiukai labiau primena šiaudus, laikas juo “pamaitinti”. Kosmetikos parduotuvėse tikrai išsirinkite specialiai tam skirtų kosmetikos priemonių: kaukių, serumų, balzamų ir t.t.

Pasidaryk pati: sausiems ir pažeistiems plaukams švelnumą ir blizgesį padės grąžinti skalavimai. Ištrinkusios galvą, plaukus galite skalauti ramunėlių nuoviru. 2-4 šaukštus džiovintų ramunėlių užpilkite stikline verdančio vandens ir ant silpnos ugnies palaikykite 5-10 min., po to leiskite nusistovėti. Blondinių ir šviesių brunečių plaukams toks nuoviras suteikia auksinį atspalvį.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Taisom sveikatą, vejam ligas: trys gudrybės, kaip valgyti daugiau daržovių

Lietuvos gyventojai vartoja per mažai vaisių ir daržovių: per dieną vienam žmogui rekomenduojama suvalgyti mažiausiai 400 g vaisių ir daržovių, tačiau mūsų šalyje šis skaičius vidutiniškai tesiekia apie 300 g, pranešime spaudai teigia prof. dr. Rimantas Stukas.

Į ką atkreipti dėmesį renkantis batus (3)

Nereikėtų pirkti avalynės turguje, nes svarbiausia – klausti rekomendacijų ir pasinaudoti konsultantų patarimais, juk netinkami batai gali sužaloti, sukelti negalavimų, kuriuos teks šalinti operacinėje.

25 metų australės istorija: kaip numesti 83 kilogramus per 20 mėnesių (8)

Anastasia Chiarello išgarsėjo po to, kai vos per 15 mėnesių numetė 73 kilogramus. Per kitus kelis mėnesius ji atsikratė dar dešimties ir taip jos svoris sumenko nuo 165 iki 82 kilogramų. 25 metų australė už savo sėkmę dėkinga… kasdien valgomoms tuno salotoms. Tiesa, prieš tai jai buvo atlikta skrandžio išilginio vamzdelio („rankovės“) suformavimo operacija, rašo dailymail.co.uk.

Veido mankštų trenerė ieško savanorių mėnesio pokyčių projektui (7)

Man 30 ir aš nenoriu savęs matyti veidrodyje. Ne, nesergu depresija ar kažkuo panašiu, tik liūdna matyti raukšles ir suprasti, kad kažkodėl jos ten atsirado anksčiau negu norėčiau. Klasioko komentaras „Kaip paseno“ po socialiniame tinkle esančia nuotrauka tarsi prajuokina, nes gi „į save pasižiūrėk“, bet jausmas, kad kiti irgi mato, nusėdo.

Jaunystės kultas paveikė ir vyrus: į klinikas atbėga paskatinti moterų, bet ne žmonų (5)

Vyrai šturmuoja grožio klinikas! Raukšles lyginančios injekcijos ir veido kontūravimas, riebalų nusiurbimas, akių vokų plastika ir implantai – stipriosios lyties atstovai irgi nori būti patrauklūs, jaustis geidžiami.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.