Kaip prižiūrėti kaklą, alkūnes ir kelius

 (2)
Kaklas, rankos, keliai - tai kūno vietos, kurios išduoda moters amžių, todėl jas reikia prižiūrėti itin kruopščiai.
Kaip prižiūrėti kaklą, alkūnes ir kelius
© Shutterstock nuotr.

Kaklas ir dekoltė

Šiose kūno vietose riebalų gaminasi mažiau, todėl neretai oda šiose srityse būna sausa. Kremas, skirtas kūno priežiūrai, su užduotimi nesusidoros. Geriau rinktis drėkinamąjį kremą veidui arba specialiai kaklo ir dekoltė sričiai skirtą kosmetikos priemonę.

Pasidaryk pati: puikiai minėtų sričių odą tonizuoja užšaldyto pieno ledukų masažas. Įpilkite pieno į ledukams skirtas formele, užšaldykite. Prisiminkite, kad jautrią krūtinės odą masažuoti reikia itin švelniai.

Alkūnės ir keliai

Šių kūno dalių priežiūrą tikrai dažnai pamirštame. O be reikalo. Neprižiūrima oda darosi šiurkšti, šerpetoja. Tam, kad tai neatsitiktų, verta vartoti A ir E vitaminų, šveitiklį (2 kartus per savaitę) ir riebų kremą (tepti reikia kasdien prieš einant miegoti).

Pasidaryk pati: jeigu alkūnių ir kelių oda sausa, pasigaminkite maitinamąją kaukę. Kiaušinio trynį sumaišykite su 2 šaukštais alyvuogių ir šaukštu migdolų aliejumi. Suragėjusias ir šiurkščias vietas ištepkite turima mase, gerai įtrinkite ir po 10 minučių nuplaukite.

Plaukų galiukai

Jei pastebėjote, kad jūsų plaukų galiukai labiau primena šiaudus, laikas juo “pamaitinti”. Kosmetikos parduotuvėse tikrai išsirinkite specialiai tam skirtų kosmetikos priemonių: kaukių, serumų, balzamų ir t.t.

Pasidaryk pati: sausiems ir pažeistiems plaukams švelnumą ir blizgesį padės grąžinti skalavimai. Ištrinkusios galvą, plaukus galite skalauti ramunėlių nuoviru. 2-4 šaukštus džiovintų ramunėlių užpilkite stikline verdančio vandens ir ant silpnos ugnies palaikykite 5-10 min., po to leiskite nusistovėti. Blondinių ir šviesių brunečių plaukams toks nuoviras suteikia auksinį atspalvį.

Savaitraštis „Lietuvos sveikata“
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Salsa - tai geriausias padažas bet kuriam vakarėliui. Antroji salsos pamoka su D. Meškausku (1)

Antrojoje salsos pamokoje temperamentingasis Deividas Meškauskas toliau mokys greitų salsos žingsnelių ir kombinacijų.

Kalorija – ne žvirblis: apie emocijas, kurias raminame maistu (1)

Šiuolaikinis gyvenimo ritmas – kietas riešutėlis. Karjera, darbas, namai, buitis, šeima, socialinis gyvenimas – visa tai skatina įsijausti į „žmogaus orkestro“ vaidmenį. Juk kasdien stengiamės būti geresniais nei vakar bei paroje turėti 25 valandas, o ką jau kalbėti apie stresą, kuris it šešėlis lydi beveik kiekviename žingsnyje.

9 pratimai, tirpdantys pilvo ir klubų riebalus

Labai daug žmonių nervinasi dėl riebalų ant pilvo. Portalas fithacker.ru pateikia 9 paprastus pratimus, kurie padės atsikratyti riebalų sankaupų pilvo srityje. Galite juos išbandyti namuose jau šiandien.

Kodėl peršalus neverta gerti arbatos su citrina? (28)

Pačios populiariausios „namudinės“ kovos su peršalimo ligomis priemonės dažnai yra ir pačios neveiksmingiausios.

Didžiausios grožio klaidos žiemą, kurias darome kiekvienas

Net ir nuoširdžiai besirūpindami savo išvaizda, kartais darome klaidų. Žiemą ypač svarbu odą bei plaukus prižiūrėti taisyklingai, nes netinkamos priemonės ir būdai gali ilgam pabloginti jų būklę.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.