Kaip prižiūrėti kaklą, alkūnes ir kelius

 (2)
Kaklas, rankos, keliai - tai kūno vietos, kurios išduoda moters amžių, todėl jas reikia prižiūrėti itin kruopščiai.
Kaip prižiūrėti kaklą, alkūnes ir kelius
© Shutterstock nuotr.

Kaklas ir dekoltė

Šiose kūno vietose riebalų gaminasi mažiau, todėl neretai oda šiose srityse būna sausa. Kremas, skirtas kūno priežiūrai, su užduotimi nesusidoros. Geriau rinktis drėkinamąjį kremą veidui arba specialiai kaklo ir dekoltė sričiai skirtą kosmetikos priemonę.

Pasidaryk pati: puikiai minėtų sričių odą tonizuoja užšaldyto pieno ledukų masažas. Įpilkite pieno į ledukams skirtas formele, užšaldykite. Prisiminkite, kad jautrią krūtinės odą masažuoti reikia itin švelniai.

Alkūnės ir keliai

Šių kūno dalių priežiūrą tikrai dažnai pamirštame. O be reikalo. Neprižiūrima oda darosi šiurkšti, šerpetoja. Tam, kad tai neatsitiktų, verta vartoti A ir E vitaminų, šveitiklį (2 kartus per savaitę) ir riebų kremą (tepti reikia kasdien prieš einant miegoti).

Pasidaryk pati: jeigu alkūnių ir kelių oda sausa, pasigaminkite maitinamąją kaukę. Kiaušinio trynį sumaišykite su 2 šaukštais alyvuogių ir šaukštu migdolų aliejumi. Suragėjusias ir šiurkščias vietas ištepkite turima mase, gerai įtrinkite ir po 10 minučių nuplaukite.

Plaukų galiukai

Jei pastebėjote, kad jūsų plaukų galiukai labiau primena šiaudus, laikas juo “pamaitinti”. Kosmetikos parduotuvėse tikrai išsirinkite specialiai tam skirtų kosmetikos priemonių: kaukių, serumų, balzamų ir t.t.

Pasidaryk pati: sausiems ir pažeistiems plaukams švelnumą ir blizgesį padės grąžinti skalavimai. Ištrinkusios galvą, plaukus galite skalauti ramunėlių nuoviru. 2-4 šaukštus džiovintų ramunėlių užpilkite stikline verdančio vandens ir ant silpnos ugnies palaikykite 5-10 min., po to leiskite nusistovėti. Blondinių ir šviesių brunečių plaukams toks nuoviras suteikia auksinį atspalvį.

Savaitraštis „Lietuvos sveikata“
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Bėgantys vakare turi įsiminti 2 val. iki miego taisyklę (3)

7 iš 10 žmonių darbo dienomis renkasi bėgiojimą vakare, rodo pasauliniai bėgikus vienijantys socialiniai tinklapiai. 68 proc. teigia bėgantys vėliau nei 18 val., 32 proc. – ryte prieš darbą. Savaitgalį šis laikas pasiskirsto po lygiai – 48 proc. bėga ryte, 52 – vakare, skelbia „Run Keeper“. Sveikatos priežiūros specialistai teigia, kad pasirinkimą, kuriuo metu bėgti, turi lemti siekiamas bėgimo tikslas, sakoma pranešime spaudai.

Už Veneros apžavus tenka mokėti ir po dešimtmečio (5)

Aistringi vasaros romanai dažniausiai greitai atvėsta, o baimė dėl lytiškai plintančios infekcijos (LPI) ilgai neduoda ramiai miegoti. Kodėl dabar Venera savo „dovanas“ dalija žymiai pavojingiau ir gausiau nei rodo oficiali statistika?

S. Nainė atskleidė savo švytinčios odos paslaptį (64)

Dainininkė Simona Nainė visada atrodo žavingai. Kokia gi jos grožio paslaptis?

„Velomaratone“ ant specialiai paruoštų dviračių budėjo medikai (1)

Sekmadienį Vilniuje praūžusiame septintajame „Velomaratone“ dešimtūkstantinėje dalyvių minioje važinėjo ir iki šiol masiniuose Lietuvos renginiuose nematyta naujovė – medikai ant dviračių. Skirtinguose dešimties kilometrų trasos taškuose budėjo aštuoni velo-medikai, jiems vadovavo sporto medikas Kęstutis Linkus.

Geltono medetkos žiedo galios (10)

Gy­do­mo­sios me­det­kų ypa­ty­bės ži­no­mos la­bai se­niai. Ra­šo­ma, kad In­di­jo­je jos lai­ko­mos šven­tais au­ga­lais, o Ki­ni­jo­je – il­ga­am­žiš­ku­mo sim­bo­liu. Kuo ryš­kes­nė vais­ti­nių me­det­kų žie­dų spal­va, tuo dau­giau juo­se gy­do­mų­jų me­džia­gų.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.