Kaip pasirūpinti kaklu, kad neišduotų tikrojo amžiaus

 (39)
Dauguma mūsų retai susimąsto apie odą, esančią žemiau veido, o be reikalo. Jei pasirūpinsite kaklo oda dabar, ateityje dar ilgai galėsite nesijaudinti dėl sudribusios, nelygios odos.
© Shutterstock

Purewow.com pateikia penkis paprastus būdus, kaip užkirsti kelią kalakuto kaklui.

Tepkite kaklą kremu nuo saulės (negailėdamos)

Svarbiausias dalykas, kurį galite padaryti, jei norite, kad kaklas neatrodytų susiraukšlėjęs, yra, be abejo, priemonė nuo saulės. Tepti reikia ne tokį kiekį, kuris liko nuo veido, bet gausiai.

Nerašyta taisyklė skelbia, kad vien veidui reikia monetos dydžio kremo kiekio, tokio pat kiekio reikia kaklui ir iškirptės zonai. Laimei, šiais laikais kremai nuo saulės yra lengvesni, nei seniau.

Tepkite kaklą veido kremu

Taip, galima nusipirkti atskirą kremą kaklui (jei norite save palepinti – būtinai nusipirkite), bet tiesą sakant, viskas, ką tepate ant veido, tinka ir kaklui, ir visam kūnui. Ieškokite kremų su peptidais ir retinoliais (abi šios medžiagos stimuliuoja kolageno gamybą).

Miegokite ant nugaros

Tai geriausia miegojimo padėtis dėl daugelio priežasčių, viena iš kurių – taip miegant jūsų kaklas visą naktį būna kiek pakeltas. Kai miegate ant pilvo arba šono, kaklas ir veidas įsispaudžia į pagalvę. Ilgainiui dėl tokio miegojimo įpročio veido ir kaklo oda suplonėja, gali atsirasti smulkių raukšlelių.

Mažiau žiūrėkite į telefoną

Mūsų laikais žmonės tampa priklausomi nuo socialinių tinklų ir dėl šios priklausomybės dermatologai net sugalvojo naują terminą – technologinė kaklo raukšlė. Jei vis spoksosite į telefono ekraną nuleidusios galvą žemyn, horizontalios kaklo linijos gilės.

Paprasčiausias būdas išvengti tokios perspektyvos – mažiau naršyti, o jei be telefono jau negalite, bent laikykite jį aukščiau – akių lygmenyje.

Lauke prisidenkite

Jei saulėtą dieną dėvėsite plačiabrylę skrybėlę ir laisvą kaftaną, ne tik išvengsite nudegimų, bet ir apsaugosite kaklą ir iškirptės zoną nuo tiesioginių ultravioletinių spindulių (ilgainiui išsaugosite odą lygią, be saulės dėmių).

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Ruošiamės bėgimo varžyboms: 3 pagrindiniai bėgimo tipai (1)

Kaip pasiruošti bėgimo varžyboms? Tiesiog bėgti ir tiek? Pradžioje kelis kilometrus, vėliau dešimt, dar vėliau kelias dešimtis… Pasirodo ruošiantis ilgų distancijų varžyboms net ir bėgti galima (ir reikia) skirtingai.

Pasitikrinkite, ko trūksta jūsų organizmui (18)

Atsižvelgiant į tai, ką valgote dažniausiai, galima nesunkiai pasakyti, ko trūksta jūsų organizmui.

A. Pauliukevičius paaiškino, kodėl lieknėjantiems svarbu valgyti kas tris valandas (141)

Ne paslaptis, kad nuo sveikatos priklauso darbingumas, o su juo ir profesinė sėkmė, emocinė sveikata ir net asmeninė laimė. O sveikata, pasak kultūristo, trenerio ir rašytojo Andriaus Pauliukevičiaus, labiausiai priklauso nuo mitybos.

Ar praėjusio sezono medus blogesnis už šviežią? (6)

Kai kurie bitininkai pardavinėja praėjusio sezono medų, atlieka tam tikrus triukus, tačiau, nors skiriasi medaus išvaizda, produktas nuo to nėra blogesnis.

Mokslininkė patarė, kokias vaistažoles geriausia rinkti

VDU Botanikos sodo kolekcijose gausiai žydi vaistažolės ir prieskoniniai augalai. Mokslininkai sako, kad jų gausu ir pievose, o vidurvasarį augalai sukaupia daugybę biologiškai veiklių medžiagų, todėl pataria šiuo metu žydinčių vaistažolių susirinkti žiemai.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.