Kaip pasirūpinti kaklu, kad neišduotų tikrojo amžiaus

 (39)
Dauguma mūsų retai susimąsto apie odą, esančią žemiau veido, o be reikalo. Jei pasirūpinsite kaklo oda dabar, ateityje dar ilgai galėsite nesijaudinti dėl sudribusios, nelygios odos.
© Shutterstock

Purewow.com pateikia penkis paprastus būdus, kaip užkirsti kelią kalakuto kaklui.

Tepkite kaklą kremu nuo saulės (negailėdamos)

Svarbiausias dalykas, kurį galite padaryti, jei norite, kad kaklas neatrodytų susiraukšlėjęs, yra, be abejo, priemonė nuo saulės. Tepti reikia ne tokį kiekį, kuris liko nuo veido, bet gausiai.

Nerašyta taisyklė skelbia, kad vien veidui reikia monetos dydžio kremo kiekio, tokio pat kiekio reikia kaklui ir iškirptės zonai. Laimei, šiais laikais kremai nuo saulės yra lengvesni, nei seniau.

Tepkite kaklą veido kremu

Taip, galima nusipirkti atskirą kremą kaklui (jei norite save palepinti – būtinai nusipirkite), bet tiesą sakant, viskas, ką tepate ant veido, tinka ir kaklui, ir visam kūnui. Ieškokite kremų su peptidais ir retinoliais (abi šios medžiagos stimuliuoja kolageno gamybą).

Miegokite ant nugaros

Tai geriausia miegojimo padėtis dėl daugelio priežasčių, viena iš kurių – taip miegant jūsų kaklas visą naktį būna kiek pakeltas. Kai miegate ant pilvo arba šono, kaklas ir veidas įsispaudžia į pagalvę. Ilgainiui dėl tokio miegojimo įpročio veido ir kaklo oda suplonėja, gali atsirasti smulkių raukšlelių.

Mažiau žiūrėkite į telefoną

Mūsų laikais žmonės tampa priklausomi nuo socialinių tinklų ir dėl šios priklausomybės dermatologai net sugalvojo naują terminą – technologinė kaklo raukšlė. Jei vis spoksosite į telefono ekraną nuleidusios galvą žemyn, horizontalios kaklo linijos gilės.

Paprasčiausias būdas išvengti tokios perspektyvos – mažiau naršyti, o jei be telefono jau negalite, bent laikykite jį aukščiau – akių lygmenyje.

Lauke prisidenkite

Jei saulėtą dieną dėvėsite plačiabrylę skrybėlę ir laisvą kaftaną, ne tik išvengsite nudegimų, bet ir apsaugosite kaklą ir iškirptės zoną nuo tiesioginių ultravioletinių spindulių (ilgainiui išsaugosite odą lygią, be saulės dėmių).

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Žuvys, turinčios daugiausia omega 3 riebalų rūgščių (13)

Omega 3 riebalų rūgščių nauda mūsų organizmui neabejojama. Europos kardiologų draugija šias polinesočiąsias riebalų rūgštis, kurių organizmas pats negamina, išskiria kaip ypač svarbias mūsų sveikatai. Vis dėlto mažai kas žino, kiek ir kokių produktų turėtume suvalgyti, kad mūsų kūnas kasdien gautų pakankamai omega 3.

Norint išmokti pagrindinius važiavimo riedučiais judesius užteks 10 minučių

Jei norite išmokti važiuoti riedučiais, pagrindinius judesius galite išmokti ir per 10 minučių, tačiau išmokti važiuoti taip greitai nepavyks, LRT RADIJUI sako viešosios įstaigos „Terasport akademija“ direktorius Viktoras Zaubidovas.

Mitybos specialistė R. Bogušienė: kaip pasirinkti kavą ir kakavą (5)

Sveikatai palankaus maisto technologės ir mitybos specialistė, VšĮ „Sveikatai palankus“ įkūrėja Raminta Bogušienė pataria, kaip pasirinkti tinkamą kavą bei kakavą, kad ji ne pakenktų žmogaus organizmui, o suteiktų jam naudos.

12 prieskonių nuo dažniausiai pasitaikančių ligų (1)

Sveikatos temomis rašanti autorė Sasha Brown healthy-holistic-living.com aptaria 12 geriausių prieskonių ir žolelių, kurie padeda praktiškai nuo visų sveikatos problemų. Būtinai įtraukite juos į savo valgiaraštį.

Ar įmanoma mankštinant veidą atjaunėti per 30 dienų? Pasirodo, kad taip (12)

Projekto „Jaunas veidas per 30 dienų savaitė“ rezultatai labai nudžiugino pokyčių programos autorę ir nustebino pačią dalyvę.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.