Kaip kovoti su rudenine depresija

 (47)
Kas pasakė, kad ruduo - tai pilkas dangus, žvarbus vėjas, nuogi vieniši medžiai ir šlapi keliai? Ruduo - tai ir spalvoti lapai, malonus šaltukas, karšta arbata ir neskubus pasiruošimas kalėdinėms dovanoms. Šiuo metų laiku liūdėti tiesiog neįmanoma.
Kaip kovoti su rudenine depresija
© Shutterstock nuotr.

Jei jaučiate, kad rudeninė depresija jau beldžiasi į duris, pasiskaitykite šį straipsnį - ir niūrus metas atvers jums savo žavesį.

Būkite energingi

Būkite energingi, ir laiko liūdėti tiesiog neliks. Be to, mokslininkai tvirtina, kad bet koks sportas padeda išsiskirti hormonams endorfinams, kurie gerina nuotaiką.

Ruduo - puikus metas važinėtis dviračiu, vaikščioti pėsčiomis, rinkti lapus. Jei už miesto yra gražių vietų, nesėdėkite namie. Nėra karščių, rudens vėjelis maloniai glosto - koks gi oras gali būti dar malonesnis būti gamtoje?

Rytais darykite mankštą, o galbūt netgi pradėkite rytais bėgioti. Judėjimas yra geriausia profilaktika nuo liūdesio.

Surenkite fotosesiją gamtoje

Švelni saulė, auksiniai lapai - argi galima sugalvoti geresnių peizažų gražiai fotosesijai? Kurkite naują stilių su minkštais šalikais bei megztiniais ir drąsiai tarkitės su fotografu.

Jūs puikiai praleisite laiką ir gausite gražių nuotraukų, kurios jums visam laikui įrodys, jog ruduo neturi būti niūrus. O jei surengsite fotosesiją su draugėmis ar mylimu žmogumi, padovanosite puikią nuotaiką jiems visiems!

Užsiimkite kūryba

Kažkodėl būtent rudenį prabunda kūrybiniai sugebėjimai. Ko gera, ramybė, kurią suteikia šis metas, atveria mūsų paslėptus talentus. Jūs net neįsivaizduojate, kiek daug galite padaryti šiuo puikiu sezonu.

Papuoškite namus rudenine tematika, pasidarykite herbariumą, nusipirkite rudeninių gėlių vazonuose, išdažykite namų prieangį ar savo aukštą, apsilankykite piešimo pamokoje, fotografuokite gamtą, savo šeimą... Dar spėsite pasigailėti, kad ruduo toks trumpas!

Kepkite skanėstus

Sėdėti namie ir liūdėti - ne mums. Atsiverskite kulinarinę knygą arba paieškokite internete naujų receptų. Kepti obuoliai, aromatingi kepiniai - toks platus laukas eksperimentams. Visa tai galima gražiai papuošti ir pavaišinti draugus. Aromatai gerina nuotaiką ir padeda džiaugsmingai praleisti net patį pilkiausią rudenį. Tik nepamirškite skaičiuoti kalorijų, kad nereikalingi kilogramai nesugadintų pavasario.

Domėkitės aromaterapija

Pripildykite rudens sezoną aromatų, namams rinkitės aromatus atsipalaidavimui arba žvalumui. Be to, skirtingus aliejus galima naudoti ir kaip kvepalus, renkantis kvapą pagal nuotaiką. Neįmanoma liūdėti kvepiant vanile ar apelsinu.

Raskite naujų užsiėmimų

Ruduo - puikus laikas pradėti kažką naujo. Tai, ką seniai atidėliojote: eiti į šokius ar į baseiną, mokytis fotografuoti ar siūti. O gal verta prisiminti seną hobį? Beje, rudenį galima suplanuoti savo žiemos atostogas.

Renkite pasisėdėjimus

Jei saulę ir auksinius lapus pakeitė pilkas dangus ir nuogi medžiai, pats laikas surinkti pas save draugus: virti karštą vyną, sugalvoti naujų aromatingų bandelių su cinamonu receptų, žiūrėti mėgstamus filmus arba trumpinti ilgus lietingus vakarus po antklode su mylimuoju.

Kitas variantas - kas savaitę rengti teminius vakarus su skirtingais stalo žaidimais - net neįsivaizduojate, kiek jų daug. Juos pamėgus, net ir vasarą bus sunku išsikrapštyti iš namų.

Vaikščiokite į grupinius užsiėmimus

Paprastai šaltukas sugena visus žmones po stogu, taigi galima drąsiai sakyti, jog ruduo suvienija žmones. Argi pavasaris - geriausias metas pažintims? Poriniai šokiai, jogos užsiėmimai, seminarai, aktorinio meistriškumo būreliai - visa tai ir ne tik pakels jums nuotaiką, padovanos naujų įdomių pažinčių.

Sutvarkykite spintą

Atlikite reviziją spintose: drąsiai išmeskite tai, ko jums jau seniai nereikia, kas nepatinka. Ruduo - puikus metas eksperimentuoti su stiliumi. Švarkai, megztiniai, šalikėliai, įvairių spalvų suknios - derinkite pačius neįtikimiausius variantus ir susikursite originalų stilių. O tuomet eikite apsipirkti ir įsigykite porą naujų, rudeniškai ryškių ir stilingų daiktų.

Renkite spalvotas dienas

Ruduo tapo pilkas ir nedžiaugsmingas? Renkite namie spalvų šventę. Kiekvienai savaitės dienai priskirkite tam tikrą spalvą - ir tą dieną gyvenkite tik ja. Pavyzdžiui, antradienis gali būti žalias: pakeiskite patalynę į žalią, pirkite kambarinius augalus, maistą puoškite žalumynais, vilkitės žalią suknelę, namie įjunkite pasiklausyti miško garsų. Įdomu, o kokia spalva labiau patiks namiškiams?

Skaitykite knygas

Prisiminkite, kiek poetų ir rašytojų paskyrė rudeniui savo kūrinius, negailėdami tam vaizdingiausių žodžių ir sulyginimų. Užsikaiskite kvapnios arbatos, susisukite į pledą ir atsiverskite gerą knygą. Argi galima liūdėti su knyga?

www.DELFI.lt
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Grožis ir sveikata

Dailios kūno linijos ir be sporto salės: sužinokite kaip!

Nėra laiko sportuoti? Kūno rengybos specialistė Lucile Woodward įsitikinusi, kad pasirūpinti savo kūnu galima neatsitraukiant nuo įprastų reikalų. Štai keletas patarimų, kuriuos ji siūlo prieš dvejus metus pasirodžiusioje savo knygoje „Svajonių figūra: mažos gudrybės“.

Pritrenkiančios ir įkvepiančios sulieknėjusių moterų istorijos (34)

„Kaip atsikratyti nereikalingų kilogramų?“ – klausimas, skambantis ne vienos moters galvoje. Laimė, nemažai jų atrado gražios figūros formulę: reguliarus bėgimas ir subalansuota mityba. Žinoma, tai kainuoja daug valios ir pastangų, bet rezultatas jų vertas. Realūs pavyzdžiai kalba patys už save – moterys numetė dešimtis kilogramų!

PMS: būsena, į kurią galima pažiūrėti kitaip (1)

Tik trys raidės, ir visi žinome, apie ką kalbėsime, apie ką diskutuosime. O aš siūlau kitaip tų trijų raidžių pagalba pažvelgti į moters vidų, kai sunkios gyvenimo permainos meta mums iššūkius, likimas nutaria išmėginti asmenybės stiprumą.

Ypatingos Himalajų druskos galios: valo organizmą, gydo peršalimą, jaunina odą (24)

Vis populiarėjant sveikai gyvensenai, daugeliui žmonių tapo įprasta kasdien ieškoti sveikatai naudingesnių alternatyvų. Himalajų druska — viena populiariausių įprastos druskos alternatyvų, naudojama ne tik maistui gardinti, bet ir grožio, sveikatinimo procedūroms. Kokiomis iš tiesų savybėmis pasižymi ši druska?

Ką daryti, kad dailus vasaros įdegis džiugintų iki rudens? (10)

Vasaros atostogas neretai primena ne tik patirti įspūdžiai, bet ir dailiai įdegęs kūnas. Ir nors norėtume atostogų įdegiu puikuotis iki pat vėlyvo rudens, kartais šis išblunka vos per kelias savaites.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.