Kaip atsikratyti pilvo riebalų

 (159)
Dauguma žmonių mano, jog vienintelis būdas atsikratyti nepageidaujamo pilvuko, kiekvieną mielą dieną daryti šimtus atsilenkimų. Nors šie pratimai iš tikrųjų ir padeda sustiprinti pilvo raumenis, su riebalinio audinio deginimu, deja, jie neturi visai nieko bendro (ypač kalbant apie pilvo riebalus).
© Shutterstock nuotr.

Taigi griauname mitą apie pilvo riebalus.

Pilvas – viena iš daugiausia problemų sukeliančių kūno sričių, ši taisyklė ypač aktuali bėgant metams.

Jeigu norite plokščio pilvuko, vien atsilenkimų tikrai nepakaks.

Galite manyti, jog visai netekome proto tvirtindami tokias tiesas – juk geriausias būdas atsikratyti riebalų sankaupų ant pilvo buvo, yra ir bus atsilenkimai. Taip nėra. Faktas, jog raumenų auginimo ir tvirtinimo pratimai atsikratyti riebalinio audinio ir pilvą paversti plokščiu nepadės, yra daugiau nei akivaizdus.

Tačiau giliai spintoje slėpti sportui skirto kilimėlio taip pat nevertėtų – pratimai pilvo presui tikrai naudingi. Tačiau, norėdamos atsikratyti riebalų, o ne sutvirtinti raumenis (juk vasarą po riebalais niekas raumenukų tikrai neįžiūrės), turėtumėte imtis ir kitų priemonių. O dabar apie viską konkrečiau.

Kaip atsikratyti riebalų?

Jeigu norite atsikratyti riebalų nuo pilvo, turite atsikratyti nereikalingų riebalų apskritai. Labai apmaudu, tačiau sudeginti vien pilvo riebalų nepavyks – teks atsikratyti bendros riebalų masės. O tam reikia dviejų dalykų: 1) pradėti sveikai maitintis 2) sportuoti.

Be to, specialistai pataria vengti streso ir naktimis gerai išsimiegoti. Dabar greičiausiai klausiate savęs „Ką tai turi bendro su mano pastangomis atsikratyti pilvo riebalų?“. Greitai viską paaiškinsime.

Taigi, jeigu norite plokščio pilvuko, jums reikia sudeginti riebalus, nugulusius ant jūsų pilvo preso. Teks pakoreguoti mitybą ir lieti prakaitą, atliekant aerobinius pratimus.

Sveika mityba

Nors gajus įsitikinimas, jog tam tikri maisto produktai padės greičiau sudeginti riebalus, tiesa ta, kad tokiomis stebuklingomis galiomis apdovanotų produktų paprasčiausiai nėra. Tačiau, jeigu pradėsite sveikai maitintis ir per dieną suvartosite mažiau kalorijų nei sudeginsite, riebalų sankaupos ims tirpti.

Patikslinimas: pirmiausia riebalai tikrai nepradės tirpti nuo pilvo. Genetika lemia, kur riebalų sankaupos pradės nykti pirmiausiai. Tačiau jokiais būdais nenuleiskite rankų – galiausiai riebalų pavyks atsikratyti visur, net ir nuo pilvo.

Visai nesvarbu, ar tiesiog norite atsikratyti kelių kilogramų, ar kovojate su riebaliukais pilvo srityje – labai svarbus vaidmuo tenka pasirinktam maistui. Svarbiausias uždavinys – sumažinkite suvartojamų riebalų ir cukraus kiekį. Specialistai pataria rinktis neskaldytų grūdų gaminius ir nugriebtą pieną. Ir nepamirškite valgyti kuo daugiau vaisių ir daržovių.

Aerobiniai pratimai

Viena iš svarbiausių paskatų sportuoti – galimybė deginti kalorijas ir naikinti riebalus. Aerobiniai pratimai šiuo atveju turbūt geriausias pasirinkimas. Pakanka 30 minučių aerobikos treniruotės mažiausiai tris kartus per savaitę - jeigu rezultatų norite greičiau, mankštos trukmę ir dažnumą galima didinti.

Aerobiniai pratimai gali būti įvairi jūsų mėgstama veikla – pavyzdžiui, šokiai, bėgiojimas, plaukimas, paprasta aerobika ar spartus ėjimas. Jeigu iki tol nesportavote, nepulkite stačia galva – svarbu tik palaikyti reikiamą pulsą.

Streso mažinimas

Stresas gali sukelti pačių įvairiausių sveikatos problemų – pradedant padidėjusiu kraujospūdžiu ir baigiant lėtinėmis širdies ligomis. Be to, stresas – pagrindinė antsvorio priežastis.

Kai žmogus patiria stresą, kūnas pasirengia kovai arba nedelsiant sprukti (taip jau nulemta gamtos). Šis puolimo arba sprukimo mechanizmas skirtas apsisaugoti nuo pavojų. Streso metu organizmas gamina adrenaliną, kortizolį ir insuliną.

Ką tai reiškia žmonių kalba? Na, trumpai tariant, kortizolis skatina alkio jausmą ir riebalų kaupimą. Šie papildomi riebalai dažniausiai nusėda ant pilvo. Papildomas insulino kiekis taip pat gali paskatinti riebalų kaupimą, siųsdamas signalą organizmui, jog jau pats metas kaupti riebalų atsargas.

Dar vienas sporto suteikiamas privalumas – streso mažinimas. Taigi aerobiniai pratimai ne tik padės atsikratyti streso, bet ir jo pasekmių – pavyzdžiui, riebalų sankaupų ant pilvo.

Kokybiškas miegas

Miegas net keliais būdais gali padėti atsikratyti erzinančių riebalų. Pavyzdžiui, gerai pailsėjęs žmogus turi daugiau jėgų intensyviai mankštintis arba tai daryti ilgesnį laiką. Kai jau žinote, jog aerobiniai pratimai – tikras pilvo riebalų siaubas, pasistenkite prieš šį iššūkį gerai išsimiegoti.

Antras svarbus dalykas – tyrimai atskleidė, jog tie, kurie per parą miega mažiau nei keturias valandas, net 70 proc. labiau rizikuoja turėti antsvorio ar net nutikimo problemą.

Kai trūksta miego, žmogaus organizme sumažėja leptino kiekis. Tai baltymas, padedantis pažaboti apetitą ir pranešantis smegenims, jog jau esate sotus. Be to, miego trūkumas gali sutrikdyti ir insulino gamybą, o šis hormonas yra būtinas reguliuojant cukraus kiekį kraujyje.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Kokias veido odos drėkinimo klaidas darome (1)

Vien drėkinamojo kremo naudojimas neduos norimo efekto siekiant tinkamai drėkinti odą, tikina gydytoja dermatovenerologė Renata Kliunkienė. Pasak gydytojos, svarbu ir tai, kaip oda yra prausiama, kokie produktai naudojami ir koks yra organizmo skysčių balansas.

70 priežasčių masažui (2)

Labai dažnai žmonės daugiau supranta, kaip veikia jų automobilis, nei jų pačių kūnas. Kur yra jūsų automobilio variklis? O kur yra jūsų kepenys? Kokius teigiamus pokyčius ir rezultatus kūnui gali suteikti profesionalūs masažai?

Knygos „Kodėl prancūzės nestorėja“ autorės patarimai, kaip moterims išlikti gražioms (10)

Prancūzų rašytoja Mireille Guiliano, kuri savo pirmąją knygą „Kodėl prancūzės nestorėja“ parašė būdama ant šešiasdešimtmečio slenksčio, tikrai turi ką pasakyti apie tai, kaip nepasiduoti visuomenės spaudimui, stereotipams apie senėjimą ir veido raukšleles paversti privalumu. Jos knygos išverstos į 40 kalbų, o pati autorė tapo pasauline žvaigžde ir svečiavosi įvairiose laidose įskaitant interviu su garsiąja Oprah Winfrey.

Grožio chirurgijos mitai ir tikrovė: kas po operacijos laukia tinginių (8)

Norėdami akinamos šypsenos, mes nedvejodami kreipiamės į odontologą. Tačiau būdami nepatenkinti savo išvaizda, dažniausiai keikiame veidrodį, vietoj to, kad taisytumėme trūkumus patikėtume šios srities meistrams. Lietuvoje žinomas plastinės rekonstrukcinės chirurgijos specialistas, „DR klinikos“ vienas įkūrėjų Renaldas Vaičiūnas įsitikinęs, kad mūsų šalyje plastikos chirurgija vis dar apipinta galybe mitų.

Paslaptys, kurias išduoda ausys: kur masažuoti ir ką atskleidžia spalva (9)

Egzistuoja neurologinis ryšys tarp tam tikrų kūno taškų ir vidaus organų. Ausų stebėjimas gali būti naudingas, jei norima gauti informacijos apie tam tikras sveikatos problemas ir netgi numatyti ateityje dar tik galimai pasireiksiančius sveikatos sutrikimus.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.