Ką valgo modeliai?

 (7)
Top-modeliai žiūri į mus iš žurnalų viršelių, šypsosi iš TV ekranų, žavėdamos savo judesių elegancija ir plastiškumu. Visada pačios gražiausios, pačios madingiausios ir mylimiausios. Jos visada spaudos demesio centre. Todėl nenuostabu, kad visos merginos nori būti panašios į savo dievaites.
Bet kartais, besistengdamos mėgdžioti savo idealus, merginos priveda save iki išsekimo badaudamos. Pabandėme išsiaiškinti, ką gi ištikrųjų valgo modeliai.

Dauguma modelių tiesiog stengiasi gyventi sveikai - valgo kokybišką maistą, daug dėmesio skiria fiziniams pratimams ir poilsiui. Modelis negali ateiti į filmavimosi aikštelę su pajuodusiais poakiais ar nesveikos spalvos oda. Daugumai modelių (kaip, beje, ir kitoms merginoms) nereikai laikytis griežtos dietos, kad išlaikytų formą. Jos arba nelinkusios pilnėti arba pamėgo tokį maistą, nuo kurio netunkama, arba aktyviai sportuoja. Štai keletas citatų iš interviu su podiumų įžymybėmis:

Modelis

Elizabet Cherli: "Jokio specialaus režimo aš nesilaikau, bet gyvenu aktyviai - reguliariai vedžioju šunį, dirbu sode, jodinėju. Valgau viską ir dideliais kiekiais."

Eva Herzigova: "Man pasisekė - aš nemėgstu saldumynų, pvz. šokolado. Pusryčiams geriu daug arbatos ir valgau vaisius. Dievinu žuvį, sūrį, mėsą. Valgau viską, bet tik po nedaug. Ypatingai mėgstu prancūzų, japonų, italų virtuvę."

Letisija Kasta: "Jokios paslapties čia nėra. Man tiesiog pasisekė, nes aš nepilnėju. Tiesiog stengiuosi sveikai gyventi."

Ir vis dėlto, ką daryti, jeigu jums iš tikrųjų reikia sulieknėti? Štai keletas patarimų:

1.Valgykite lėtai. pasimėgaudamos.
2.Geriau valgyti dažniau ir po truputį,
negu du kartus per dieną dideliais kiekiais.
3.Daug gerkite, ypatingai mineralinio vandens.
4.Daugiau valgykite vaisių ir daržovių,
stenkitės riboti riebius,
saldžius, miltinius patiekalus. 
Pamirškite "greitą" maistą.
5.Daugiau judėkite, o dar geriau - 
reguliariai sportuokite.
6.Vakarienę valgykite ne vėliau, 
kaip 4 valandas prieš miegą,
nes vėliau suvalgytas maistas keliauja
į jūsų organizmo riebalų saugyklas.
7.Yra įrodyta, kad, norint sulieknėti,
per dieną galima suvartoti ne daugiau 1500 kcal.
Tačiau pastovus skaičiavimas gali
tik pagilinti problemą ir sukelti įtampą.
Verčiau, remiantis šiuo skaičiuku, 
pasiruošti sau meniu ir jo laikytis.
8.Neverta visą laiką galboti apie savo svorį.
Džiaukitės gyvenimu, raskite mėgstamą užsiėmimą,
kuris atitrauktų jūsų dėmesį nuo minčių apie maistą.

Elizabet Cherli prisiminė: "Vienintelį kartą gyvenime laikiausi dietos prieš filmavimą "Mad gogs and the Englishmen". Tada greitai numečiau devynis kilogramus, ir tai nebuvo labai sunku. Rytais valgydavau vaisius, pietums - žuvį su daržovėmis, vakarienei - daržoves su aliejumi". Labai padeda išlaikyti gerą fizinę formą vegetariškas maistas. Nemažai modelių yra vegetarės - tai Jenny Blyth, Pamela Bordes, Christie Brinkley, Victoria Cooper, Rachael Garley, Angie Hill, Yasmin Le Bon, Kethy Lloyd, Gail McKenna, Carre Otis, Laetizia Scherrer, Christine Stone.

Na, ir pabaigai norėtųsi pacituoti Karen Miulder žodžius: "Svarbiausia - ne tai, ką jūs valgote, o kada ir kaip. Paslaptis tame, kad kai kurie produktai blogai dera vieni su kitais. Jeigu to būtų galima išvengti, virškinimas truktų mažiau, ir jūs gautumėte daugiau energijos. Priešingu atveju po valgio užplūsta nuovargis, kadangi organizmas išeikvoja daugiau energijos virškinimui.

Modelis

Taigi, nereikia maišyti viename patiekale anglavandenių ir baltymų (makaronus galima valgyti tik su daržovėmis, bet ne su mėsa, žuvimi ar sūriu). Baltyminiai produktai gerai dera su daržovėmis ir lapinėmis salotomis. Mano racione 70% sudaro vaisiai ir daržovės. Vaisiai labai naudingi, nuo jų nestorėsite, jeigu valgysite juos ryte kaip valančią priemonę arba tarp pusryčių ir pietų, pietų ir vakarienės. Valgant vaisius su tuščiu skrandžiu, organizmas juos suvirškins per 20 minučių. O jeigu tuos pačius vaisius suvalgysite iškart po pietų - tam prireiks poros valandų! Ir dar viena gudrybė - negerkite valgio metu, net tai irgi trukdo virškinimui. Gerti reikia 20 minučių prieš valgį. Ir negerkite per daug."

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Veido mankštų trenerė ieško savanorių mėnesio pokyčių projektui

Man 30 ir aš nenoriu savęs matyti veidrodyje. Ne, nesergu depresija ar kažkuo panašiu, tik liūdna matyti raukšles ir suprasti, kad kažkodėl jos ten atsirado anksčiau negu norėčiau. Klasioko komentaras „Kaip paseno“ po socialiniame tinkle esančia nuotrauka tarsi prajuokina, nes gi „į save pasižiūrėk“, bet jausmas, kad kiti irgi mato, nusėdo.

Jaunystės kultas paveikė ir vyrus: į klinikas atbėga paskatinti moterų, bet ne žmonų (4)

Vyrai šturmuoja grožio klinikas! Raukšles lyginančios injekcijos ir veido kontūravimas, riebalų nusiurbimas, akių vokų plastika ir implantai – stipriosios lyties atstovai irgi nori būti patrauklūs, jaustis geidžiami.

Padidėjęs cholesterolio kiekis kraujyje. Ko nevalgyti? (25)

Klausimas. Man padidėjęs cholesterolio kiekis kraujyje. Ko negalima daryti, valgyti? Virginijus, 47 m.

Įkvepianti lieknėjimo istorija: jei galėjau aš, galite ir jūs

Ši istorija yra atsiųsta konkursui „Mano dietų istorija“. Dėkojame Virginijai ir kviečiame dalyvauti ir Jus!

Aukso vertės lietuviška piktžolė ir kodėl jos taip nemėgsta prancūzai (54)

Tie prancūzai, sakyčiau, yr labai keisti žmogėnai. Va, apie kiaulpienes tūpčioja, aikčioja, kaip esą aniems lietuviams gerai, kad tiek žemės turi ir ekologiškas kiaulpienes gali sau leist augint, paskui sau kasinėtis ir sveikai gyventi. Ir italai štai kiaulpienių pūkus kaip dideliausią auksą sėklų parduotuvėse pardavinėja.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.