Ką valgo modeliai?

 (7)
Top-modeliai žiūri į mus iš žurnalų viršelių, šypsosi iš TV ekranų, žavėdamos savo judesių elegancija ir plastiškumu. Visada pačios gražiausios, pačios madingiausios ir mylimiausios. Jos visada spaudos demesio centre. Todėl nenuostabu, kad visos merginos nori būti panašios į savo dievaites.
Modelis
Bet kartais, besistengdamos mėgdžioti savo idealus, merginos priveda save iki išsekimo badaudamos. Pabandėme išsiaiškinti, ką gi ištikrųjų valgo modeliai.

Dauguma modelių tiesiog stengiasi gyventi sveikai - valgo kokybišką maistą, daug dėmesio skiria fiziniams pratimams ir poilsiui. Modelis negali ateiti į filmavimosi aikštelę su pajuodusiais poakiais ar nesveikos spalvos oda. Daugumai modelių (kaip, beje, ir kitoms merginoms) nereikai laikytis griežtos dietos, kad išlaikytų formą. Jos arba nelinkusios pilnėti arba pamėgo tokį maistą, nuo kurio netunkama, arba aktyviai sportuoja. Štai keletas citatų iš interviu su podiumų įžymybėmis:

Modelis

Elizabet Cherli: "Jokio specialaus režimo aš nesilaikau, bet gyvenu aktyviai - reguliariai vedžioju šunį, dirbu sode, jodinėju. Valgau viską ir dideliais kiekiais."

Eva Herzigova: "Man pasisekė - aš nemėgstu saldumynų, pvz. šokolado. Pusryčiams geriu daug arbatos ir valgau vaisius. Dievinu žuvį, sūrį, mėsą. Valgau viską, bet tik po nedaug. Ypatingai mėgstu prancūzų, japonų, italų virtuvę."

Letisija Kasta: "Jokios paslapties čia nėra. Man tiesiog pasisekė, nes aš nepilnėju. Tiesiog stengiuosi sveikai gyventi."

Ir vis dėlto, ką daryti, jeigu jums iš tikrųjų reikia sulieknėti? Štai keletas patarimų:

1.Valgykite lėtai. pasimėgaudamos.
2.Geriau valgyti dažniau ir po truputį,
negu du kartus per dieną dideliais kiekiais.
3.Daug gerkite, ypatingai mineralinio vandens.
4.Daugiau valgykite vaisių ir daržovių,
stenkitės riboti riebius,
saldžius, miltinius patiekalus. 
Pamirškite "greitą" maistą.
5.Daugiau judėkite, o dar geriau - 
reguliariai sportuokite.
6.Vakarienę valgykite ne vėliau, 
kaip 4 valandas prieš miegą,
nes vėliau suvalgytas maistas keliauja
į jūsų organizmo riebalų saugyklas.
7.Yra įrodyta, kad, norint sulieknėti,
per dieną galima suvartoti ne daugiau 1500 kcal.
Tačiau pastovus skaičiavimas gali
tik pagilinti problemą ir sukelti įtampą.
Verčiau, remiantis šiuo skaičiuku, 
pasiruošti sau meniu ir jo laikytis.
8.Neverta visą laiką galboti apie savo svorį.
Džiaukitės gyvenimu, raskite mėgstamą užsiėmimą,
kuris atitrauktų jūsų dėmesį nuo minčių apie maistą.

Elizabet Cherli prisiminė: "Vienintelį kartą gyvenime laikiausi dietos prieš filmavimą "Mad gogs and the Englishmen". Tada greitai numečiau devynis kilogramus, ir tai nebuvo labai sunku. Rytais valgydavau vaisius, pietums - žuvį su daržovėmis, vakarienei - daržoves su aliejumi". Labai padeda išlaikyti gerą fizinę formą vegetariškas maistas. Nemažai modelių yra vegetarės - tai Jenny Blyth, Pamela Bordes, Christie Brinkley, Victoria Cooper, Rachael Garley, Angie Hill, Yasmin Le Bon, Kethy Lloyd, Gail McKenna, Carre Otis, Laetizia Scherrer, Christine Stone.

Na, ir pabaigai norėtųsi pacituoti Karen Miulder žodžius: "Svarbiausia - ne tai, ką jūs valgote, o kada ir kaip. Paslaptis tame, kad kai kurie produktai blogai dera vieni su kitais. Jeigu to būtų galima išvengti, virškinimas truktų mažiau, ir jūs gautumėte daugiau energijos. Priešingu atveju po valgio užplūsta nuovargis, kadangi organizmas išeikvoja daugiau energijos virškinimui.

Modelis

Taigi, nereikia maišyti viename patiekale anglavandenių ir baltymų (makaronus galima valgyti tik su daržovėmis, bet ne su mėsa, žuvimi ar sūriu). Baltyminiai produktai gerai dera su daržovėmis ir lapinėmis salotomis. Mano racione 70% sudaro vaisiai ir daržovės. Vaisiai labai naudingi, nuo jų nestorėsite, jeigu valgysite juos ryte kaip valančią priemonę arba tarp pusryčių ir pietų, pietų ir vakarienės. Valgant vaisius su tuščiu skrandžiu, organizmas juos suvirškins per 20 minučių. O jeigu tuos pačius vaisius suvalgysite iškart po pietų - tam prireiks poros valandų! Ir dar viena gudrybė - negerkite valgio metu, net tai irgi trukdo virškinimui. Gerti reikia 20 minučių prieš valgį. Ir negerkite per daug."

www.DELFI.lt
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Kalėdiniai bėgimai aplink pasaulį

Lietuviai – ne vieninteliai bėgimo entuziastai pasaulyje, kurie prieš pat Kalėdas traukia sportinius batelius ir ruošia šventinius bėgimo kostiumus. Tokie bėgimai populiarūs visame pasaulyje. Vieni jų garsėja ilgametėmis tradicijomis, kiti dėmesį pritraukia netikėtomis dalyvių aprangomis, sakoma pranešime spaudai.

Žiemos sezono „dovana“ – įsielektrinę plaukai. Kaip to išvengti?

Oro temperatūrai nukritus žemiau nulio, ne tik pašiurpsta oda, bet ir piestu stojasi plaukai. Kauno technologijos universiteto (KTU) Fizikos katedros lektorės Kristinos Bočkutės teigimu, užkirsti kelią plaukų elektrinimuisi – vienam nemaloniausių žiemos atributų – gali padėti tinkamai parinktos šukos, plaukų džiovintuvas ir apranga, sakoma pranešime spaudai.

10 didžiausių klaidų, kurias daro sportuojantys žmonės (1)

Pasiryžimas pradėti sportuoti yra sveikintinas ir gali iš esmės pakeisti gyvenimą. Deja, treneriai pastebi, kad sporto klubų naujokai mankštindamiesi daro nemažai klaidų. Jos ne tik apsunkina patį sportavimo procesą, bet ir be reikalo ilgina kūno atsistatymo laiką bei kliudo pasiekti norimų rezultatų. Laiku neištaisyti blogi įpročiai gali netgi priversti mesti sportą, sakoma pranešime spaudai.

Salsa - tai geriausias padažas bet kuriam vakarėliui. Antroji salsos pamoka su D. Meškausku (1)

Antrojoje salsos pamokoje temperamentingasis Deividas Meškauskas toliau mokys greitų salsos žingsnelių ir kombinacijų.

Kalorija – ne žvirblis: apie emocijas, kurias raminame maistu (1)

Šiuolaikinis gyvenimo ritmas – kietas riešutėlis. Karjera, darbas, namai, buitis, šeima, socialinis gyvenimas – visa tai skatina įsijausti į „žmogaus orkestro“ vaidmenį. Juk kasdien stengiamės būti geresniais nei vakar bei paroje turėti 25 valandas, o ką jau kalbėti apie stresą, kuris it šešėlis lydi beveik kiekviename žingsnyje.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.