„Judam kartu“ pristato: pratimai pilvui, užpakaliukui, šlaunims ir rankoms

 (19)
„Judam kartu“ ir trenerė Sandra Sušinskytė pristato funkcinę treniruotę pilvo presui, sėdmenims, šlaunims ir rankoms.
Trenerė Sandra Sušinskytė
© judamkartu.lt

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Avokadai: kaip teisingai perpjauti ir kodėl būtina nuplauti (7)

Avokadai šiais laikais tokie populiarūs, kad jų galima rasti praktiškai kiekvieno restorano valgiaraštyje. Brukline netgi yra atskiras restoranas, skirtas šiam vaisiui (taip, avokadai nėra daržovės).

Niežtintis ir perštintis susirgimas: nuo jo kenčia kas trečia (15)

Tyrimai rodo, kad bent 30 proc. moterų bent kartą gyvenime yra sirgusios šlapimo pūslės uždegimu. Ši liga, pasireiškianti itin nemaloniais simptomais – perštėjimu, graužimu ir deginimu pilvo apačioje, sezono nesirenka: ja sergama tiek šaltuoju metų laiku, tiek vasarą.

Nauja hipsterių mada – kava avokade (29)

Daugelis neįsivaizduoja savo dienos be kavos. Avokadai taip pat yra įtraukti į visų sveika mityba besirūpinančių žmonių valgiaraštį.

Žuvys, turinčios daugiausia omega 3 riebalų rūgščių (16)

Omega 3 riebalų rūgščių nauda mūsų organizmui neabejojama. Europos kardiologų draugija šias polinesočiąsias riebalų rūgštis, kurių organizmas pats negamina, išskiria kaip ypač svarbias mūsų sveikatai. Vis dėlto mažai kas žino, kiek ir kokių produktų turėtume suvalgyti, kad mūsų kūnas kasdien gautų pakankamai omega 3.

Norint išmokti pagrindinius važiavimo riedučiais judesius užteks 10 minučių

Jei norite išmokti važiuoti riedučiais, pagrindinius judesius galite išmokti ir per 10 minučių, tačiau išmokti važiuoti taip greitai nepavyks, LRT RADIJUI sako viešosios įstaigos „Terasport akademija“ direktorius Viktoras Zaubidovas.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.