„Judam kartu“ pristato: pratimai pilvui, užpakaliukui, šlaunims ir rankoms

 (17)
„Judam kartu“ ir trenerė Sandra Sušinskytė pristato funkcinę treniruotę pilvo presui, sėdmenims, šlaunims ir rankoms.
Trenerė Sandra Sušinskytė
Trenerė Sandra Sušinskytė
© judamkartu.lt

judamkartu.lt
Registruoti (0) Anonimiški (17)
Parašykite savo komentarą
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Grožis ir sveikata

Japonai tvirtina: vandens terapija padės „nuplauti“ ligą (28)

Ar žinote, kad išgerdami bent po stiklinę vandens kiekvieną rytą, galite žymiai pagerinti savijautą ir sveikatos būklę? Ši vandens terapija, kitaip dar vadinama „ankstaus ryto vandens gydymu“ atkeliavo iš senovės Indijos. Kita vertus, vandens terapija dažnai suvokiama ir kaip paprasčiausios vandens procedūros ar fiziniai pratimai vandenyje, kas taip pat teigiamai veikia organizmą.

Kaip naudoti kvepalus, kad jie neriestų aplinkiniams nosies (21)

Malonus kvapas padeda pasitikėti savimi, parodyti statusą ir patraukti aplinkinių dėmesį.

Būk pasitempęs: geriausi tempimo pratimai

Kaip geras tekstas dažniausiai turi įžangą, dėstymą, kulminaciją ir atomazgą, taip ir gera treniruotė turėtų neišvengiamai susidėti iš apšilimo, aktyvaus fizinio krūvio, raumenų tempimo ir atpalaidavimo. Kaip matote, žanrai skirtingi, tačiau taisyklės panašios – niekas gi nepradeda knygos nuo kulminacijos… kaip ir treniruotės nuo intensyviausių pratimų.

Patarimai, kaip gerinti atmintį: tabletės nepadės (7)

Vis didėjant informacijos srautams, daugelis ima skųstis suprastėjusia atmintimi. Nors didelę dalį informacijos peržvelgiame akimis, o visas dienotvarkės detales dažnai prisimename tik dėl išmaniųjų technologijų ar ryškių lipnių lapelių, vis dėlto atmintis – nepakeičiama žmogaus ypatybė. Ji neatsiejama nuo mokymosi ir nuolatinio tobulėjimo. Apie tai, kokios yra atminties rūšys ir kaip lengviau įsiminti informaciją, skaitykite straipsnyje.

Ne svajonė, o realybė: treniruotė, kurioje sudeginsite 1000 kalorijų (7)

Įsivaizduokite, kad keliaujate po Pietų Ameriką ir šiuo metu viešite Kolumbijoje… Kelionės metu jus lydi net tik spalvingi vaizdai, bet ir be galo temperamentingi ritmai, tokie uždegantys, kad ima ir sugundo jus užsukti į kokį nors šokių klubą…
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.