„Judam kartu“ pristato: pratimai pilvui, užpakaliukui, šlaunims ir rankoms

 (19)
„Judam kartu“ ir trenerė Sandra Sušinskytė pristato funkcinę treniruotę pilvo presui, sėdmenims, šlaunims ir rankoms.
Trenerė Sandra Sušinskytė
Trenerė Sandra Sušinskytė
© judamkartu.lt

judamkartu.lt
Naujienų prenumerata
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Grožis ir sveikata

Dažnas žvilgčiojimas į telefono ekraną gresia rimta liga

Technologijų progresas ir skverbimasis į mūsų kasdienybę ne visada turi džiugių padarinių: pasak gydytojos oftalmologės Elenos Grikienienės, nenuostabu, kad sausos, perštinčios akys vargina bene kas antrą pacientą, apsilankantį pas akių gydytoją, tačiau kai kuriems išmaniųjų technologijų akims padaryta žala būna kur kas rimtesnė – išsivysto sausų akių liga.

Dviguba nauda: mankšta mamoms su kūdikiais (1)

Studijos „Enso“ mitybos ir sveikatingumo trenerė Diana Černevskienė šiandien pademonstruos kelis nesunkius pratimus pagrindinėms raumenų grupėms.

Liga–slapukė: išduoti gali paprasčiausias spuogas ar dėmelė ant odos (11)

Euromelanomos diena Lietuvoje pirmą kartą paminėta prieš aštuonerius metus, 2008-aisiais. Europos odos vėžio prevencijos projekto tikslas – skleisti informaciją apie ankstyvąją odos vėžio diagnostiką, naujausius gydymo metodus ir galimybę išvengti ligos.

Labiausiai aptarinėjamos daržovės nauda sveikatai: saugo nuo vėžio ir širdies ligų (39)

Žiediniai kopūstai – vienos iš vertingiausių daržovių. Jų patartina valgyti mažiausiai 2–3 kartus per savaitę. Juose gausu vitamino C, virškinimui naudingos ląstelienos ir antioksidantų.

Žaliavalgystės mada – ar ji tinka visiems? (6)

Girdėjote, kad draugo draugas tapo žaliavalgiu ir taip išsprendė visas sveikatos problemas, o dabar norite pritaikyti tai sau? Nedarykite skubotų sprendimų. Tai, kas padėjo vienam, nebūtinai tiks ir jums.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.