„Judam kartu“ pristato: pratimai pilvui, užpakaliukui, šlaunims ir rankoms

 (19)
„Judam kartu“ ir trenerė Sandra Sušinskytė pristato funkcinę treniruotę pilvo presui, sėdmenims, šlaunims ir rankoms.
Trenerė Sandra Sušinskytė
Trenerė Sandra Sušinskytė
© judamkartu.lt

judamkartu.lt
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Treniruotė su lazda pilvo presui (1)

Laikas dailinti pilvo raumenis! Kineziterapeutas Tadas Puzara kviečia atlikti efektyvius pratimus pilvo presui.

Pratimai su treniruokliais gryname ore gražiam užpakaliukui (5)

Antrojoje edukacinių filmų serijos dalyje sporto gydytojas Dainius Burakevičius pasakoja, kaip sportuojant teisingai kvėpuoti bei kaip teisingai atlikti pratimus su vienais populiariausių lauko treniruoklių.

Trys vaistažolės - nepamainomos mūsų sveikatai (4)

Jau trečius metus sėkmingai verslą - vaistažolių rinkimą, maistingųjų jų medžiagų išskyrimą ir pritaikymą gydymui - puoselėjantys Pempiškių ir Bliūdsukių bendruomenės „Želvesys“ nariai šiandien net neįsivaizduoja savo kasdienybės kitaip. Beveik visi bendruomenės nariai vienaip ar kitaip yra susiję su gydomųjų žolelių rinkimu iš šalia žaliuojančių miškų ir pievų, supančių Bliūdsukių ir Pempiškių kaimus.

Bėgantys vakare turi įsiminti 2 val. iki miego taisyklę (3)

7 iš 10 žmonių darbo dienomis renkasi bėgiojimą vakare, rodo pasauliniai bėgikus vienijantys socialiniai tinklapiai. 68 proc. teigia bėgantys vėliau nei 18 val., 32 proc. – ryte prieš darbą. Savaitgalį šis laikas pasiskirsto po lygiai – 48 proc. bėga ryte, 52 – vakare, skelbia „Run Keeper“. Sveikatos priežiūros specialistai teigia, kad pasirinkimą, kuriuo metu bėgti, turi lemti siekiamas bėgimo tikslas, sakoma pranešime spaudai.

Už Veneros apžavus tenka mokėti ir po dešimtmečio (6)

Aistringi vasaros romanai dažniausiai greitai atvėsta, o baimė dėl lytiškai plintančios infekcijos (LPI) ilgai neduoda ramiai miegoti. Kodėl dabar Venera savo „dovanas“ dalija žymiai pavojingiau ir gausiau nei rodo oficiali statistika?
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.