„Judam kartu“ pristato: pratimai pilvui, užpakaliukui, šlaunims ir rankoms

 (19)
„Judam kartu“ ir trenerė Sandra Sušinskytė pristato funkcinę treniruotę pilvo presui, sėdmenims, šlaunims ir rankoms.
Trenerė Sandra Sušinskytė
© judamkartu.lt

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Masažistas iš Egipto: moterys galvoja, kaip celiulitą užmaskuoti, o ne išgydyti (2)

„Nustebtumėte pamatę, kokio grožio, lieknumo ir grakštumo moterys į masažo salonus atvyksta ne pasilepinti atpalaiduojančiomis procedūromis, o rimtai padirbėti tam, kad atsikratytų celiulito“, ‒ pasakoja Lietuvoje gyvenantis egiptietis masažistas Ašrafas.

Paprastas pratimas, padėsiantis atjauninti veidą (2)

Jei norite atrodyti jaunesnė, kasdien judinkite ausis. Gal skamba juokingai, bet studijos „Jaunas veidas“ vadovė ir vienintelė Lietuvoje sertifikuota veido mankštų trenerė Viktorija Baltramiejūnienė įsitikinusi, kad tai labai efektyvi veido mankšta.

Sveikatos sargai: 8 imunitetą stiprinantys produktai (4)

Sirgti nenori niekas, todėl labai svarbu puoselėti sveikatą ir stiprinti imunitetą. Štai 8 produktai, kurie suteiks supergalių ir sustiprins imunitetą.

Nuotraukos feisbuke paskatino moterį atsikratyti 70 kg (11)

Prieš ketverius metus Casey Gemmell kūrė pirmojo savo sūnaus gimtadienio vakarėlio planus. 37 m. mama pati taip pat planavo pasipuošti moterišku žmogaus voro kostiumo variantu, kurį įsigijo internetu.

Dėl sveikatos problemų kalta gali būti ir kelnių kišenė (12)

Piniginė – vienas esminių vyriškų aksesuarų, be kurio gyvenimo neįsivaizduotume. Šiaip ar taip, tą daiktą nešiojamės dar nuo mokyklos laikų, ir visada – užpakalinėje kelnių kišenėje.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.