Jaunas ir gražus kaklas

Moters nugyventų metų kiekis lengvai nustatomas pagal kaklo būklę. Jame senėjimo požymiai atsiranda gerokai anksčiau, nei veide. Kaip prižiūrėti kaklą, kad jis ilgai išliktų jaunas?
Kaklo oda labai plona ir švelni. Jame kraujas cirkuliuoja lėčiau, nei veide. Toks susilpnėjęs aprūpinimas ir sendina odą.

Kad kaklas būtų švelnus ir tamprus, jį reikia prižiūrėti kasdien. Du kartus per dieną tepti maitinamąjį kremą. Atsiminkite: ši kūno dalis nemėgsta kremų riebiai odai. Reikia pirkti specialius kremus. Tam visiškai tinka maitinamieji veido kremai, skirti normaliai ir sausai odai bei drėkinantys kremai.

Kaip teisingai kremu tepti kaklą? Iš pradžių nedidelį kiekį kremo ištrinkite tarp delnų. Po to, lengvai atlenkusi galvą, slystančiais, sukamaisiais dešinės rankos judesiais užtepkite kremo ant kairės kaklo pusės, kaire ranka - ant dešinės. Judesių kryptis turi būti tik iš apačios į viršų, nuo raktikaulio iki pasmakrės.

Įpraskite po kremo užtepimo atlikti lengvą masažą, delno viršumi paplekšnokite abi kaklo puses, o pasmakrę masažuokite, kaip pianistai groja rojaliu, smarkiais judesiais - baksnodamos pirštais.

Kiekviena moteris turėtų daryti kaukes kaklui. Pasirinkdamos labiausiai tinkančią kaukę, atidžiai stebėkite savo odos reakciją. Jeigu kaukė sukelia nemalonius pojūčius, nuplaukite ją anksčiau. Pasikartojus neigiamam efektui, jos atsisakykite. Pasistenkite pasirinkti kitą.

Kaukės “Jaunas kaklas” receptas: virtas trintas bulves sumaišykite su nedideliu kiekiu daržovių sulčių: morkų, agurkų, pomidorų. Gautą košelę užtepkite ant kaklo. Apvyniokite kaklą šiltu rankšluosčiu arba šaliku. Po penkiolikos minučių nuplaukite šiltu vandeniu.

Kaklo priežiūra

Nedidelį kiekį alyvų aliejaus įpilkite į negilų dubenėlį ir truputį pašildykite vandens garų vonelėje. Nuvaliusi kaklo odą, švelniais judesiais vatos tamponu užtepkite aliejaus. Apvyniokite jį minkšta medvilnine medžiaga. Po 30 minučių aliejaus likučius nuimkite servetėle. Šią procedūrą verta kartoti sistemingai - visą mėnesį tris kartus per savaitę. Geriau tai daryti vakare prieš miegą.

Kaklo odos tamprumo atstatymui ir palaikymui ištepkite kaklą bet kuriuo augaliniu aliejumi: saulėgrąžų, alyvų, kukurūzų. Po to smulkia druska įtrinamaisiais judesiais pamasažuokite odą pagal linijas nuo raktikaulio iki pasmakrės, kol lengvai paraus. Procedūrą užbaikite karštu kompresu - nedidelį rankšluostį suvilgykite karštame piene, pusiau skiestame vandeniu. Kompresą laikykite ne mažiau 5 minučių, iki atvėsimo. Paskui kaklą nuplaukite šaltu virintu vandeniu ir patepkite maitinamuoju kremu.

Ypač naudingas prausimasis bulvių nuoviru. Taigi, išvirusios bulves nuoviro niekada neišpilkite, o panaudokite jį kaklo kompresui. Oda taps neįtikėtinai švelni ir lygi.

Jeigu pastebėjote pirmąsias kaklo raukšleles, tuojau pat pradėkite daryti kompresus su paprasta valgomąja druska. Tris valgomuosius šaukštus druskos ištirpinkite dvejose stiklinėse šilto virinto vandens. Šiuo tirpalu sušlapinkite minkštą frotinį rankšluostį, nugręžkite ir dėkite prie pasmakrės vienai - dviems minutėms.

Kad neatsirastų dvigubas pagurklis, kiekvieną dieną mirkytu koncentruotame sūriame vandenyje šiurkščiu frotiniu rankšluosčiu patapšnokite odą po apatiniu žandikauliu. Jį ima rankomis taip, kad vidurinė rankšluosčio dalis kabotų. Staigiai ištempdamos rankšluostį, jo viduriu atlikite pasmakrės pašlepsėjimus.

Kaklo kraujagyslėms taipogi būtina gimnastika. Paimkite du dubenėlius. Į vieną įpilkite karšto, į kitą - šalto vandens. Pasiruoškite dvi servetėles. Šaltą servetėlę nuspaudusi ir įtempusi pridėkite prie smakro taip, kad ji gerai priglustų. Paskui tą patį atlikite su karšta servetėle. Servetėles keiskite greitai - kad būtų išsaugotas temperatūros kontrastas. Kompresus reikia daryti ne mažiau kaip 10 minučių. Moterims iki 35 metų amžiaus profilaktikos sumetimais procedūrą kartoti kartą per savaitę ir du kartus per savaitę toms, kurios jau peržengė šią amžiaus ribą.

Jaunas kaklas

Dažniau kaklą apipilkite šaltu vandeniu - tai sustiprina kraujotaką.

Kad kaklas ilgiau būtų jaunas, niekada nelenkite galvos. Toms moterims, kurios priverstos ilgai sėdėti už rašomojo stalo, patariame:

Kiekvieną valandą atlenkite galvą 5- 10 sekundžių;

Energingais, tačiau nestaigiais judesiais patapšnokite kaklą ir pasmakrę delno viršumi. Tai darykite ne mažiau kaip penkiasdešimt kartų;

Tiesiog darbe galite atlikti kaklo raumenų stiprinimo pratimus. Ištempkite lūpas vamzdeliu ir ištarkite balsius: I, O, U. Tarti garsiai nebūtina.

Vakare prieš miegą, po septynis kartus verta atlikti tokius tris pratimus.

Sukryžiuotas rankas padėkite ant pakaušio ir paspauskite jomis galvą, priešindamasi taip, kad pajustumėte kaklo pasipriešinimą.

Sudėkite rankas pasmakrėje ir lenkite galvą nugalėdama rankų pasipriešinimą.

Gulėdama ant pilvo, atlenkite galvą kaip galima labiau ir nuleiskite ant krūtinės.

Ryte, prieš darant makiažą, rekomenduojame “pramankštinti” veido ir kaklo raumenis.

Giliai įkvėpkite per nosį, lūpas bandydama į priekį ištempti vamzdeliu. Trimis pirštais, vienu - iš vienos pusės, antru ir trečiu - iš kitos pusės prilaikykite burnos kampučius. Pasistenkite ramiai iškvėpti per burną, kuri yra prilaikoma pirštais. Pakartokite ne mažiau kaip keturis kartus.

Dešine ranka tvirtai prilaikykite kairę kaklo pusę. Trys kairės rankos pirštai fiksuoja kairįjį burnos kampą. Įkvėpkite per burną. Susitraukę raumenys tempia apačion kairįjį burnos kampelį, o pirštai jį laiko vietoje. Iškvepiant raumenys atsipalaiduoja. Pratimas sąlygoja žandų ir kaklo raumenų sustiprėjimą.

Tie patys pratimai atliekami ir kitai veido pusei. Penki poriniai pakartojimai. Staigiai atlenkite galvą, atpalaiduokite apatinį žandikaulį, priverkite burną. Įtempkite pasmakrės raumenis, lėtai, panaudodama jėgą, kelkite apatinį žandikaulį prie viršutinio taip, kad apatinė lūpa truputį pridengtų viršutinę. Kartokite šį judesį tol, kol pradės skaudėti smakro raumenis.

Kitas pratimas - kaklo raumenų ištempimui, laisvai kraujo cirkuliacijai sudaryti. Jį galima atlikti bet kokioje padėtyje, tačiau geriausiai, kai pečiai atlenkti atgal, galva pakelta į viršų, smakras ištemptas į priekį. Pratimo esmė - stengtis tarsi padėti smakrą ant krūtinės.

Paskutinis pratimas - galvos palenkimai paeiliui tai prie kairiojo, tai prie dešiniojo peties. Jį atliekant pečius reikia traukti žemyn, o ne kelti prie ausų.

Toms moterims, kurios jau turi raukšlių, priminsime liaudies medicinos receptus. Būtent agurkinį vandenį. Agurkus supjaustyti griežinėliais, sudėti juos į butelį, užpilti švariu, išvalytu vandeniu arba skiestu medicininiu spiritu. Išlaikyti dvi savaites saulėje. Perpilti į tamsų stiklinį butelį. Kasdien gerai juo sumirkytu rankšluosčiu aptrinti kaklą. Kaklo oda suminkštėja ir raukšlės palaipsniui pranyksta.

Pagarbaus amžiaus moterims padės senovinis kaklo atjauninimo receptas. Užplikyti liepžiedžius - valgomąjį šaukštą stiklinei vandens. Įdėti arbatinį šaukštelį natūralaus medaus. Sutepti veidą ir kaklą. Po penkiolikos minučių nuplauti. Masažas suvytusiai kaklo odai duos akivaizdų rezultatą po dešimties dienų, jeigu šią procedūrą atliksite be pertraukos. Ciklą kartoti du kartus per metus.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Vitamino D stokos problema aštrėja su amžiumi (1)

Niekas negali organizme pakeisti vitamino D, kuris dar vadinamas ir hormonu. Trūkstant saulės efektyviai papildyti jo atsargas padeda tinkamas vitamino D papildų vartojimas.

Fitoterapeutas atskleidė, kaip ruošti žalumynus, kad gautume maksimalią naudą

„Mes ne karvės, ne avys ir ne ožkos ir mes fermento augalinei ląstelienai virškinti neturime. Mes augalo naudingąsias medžiagas pasisaviname tik tada, kai ląstelė perlaužiama.

Įgimta širdies yda padėjo atrasti naujos veiklos (2)

Šiaulietei Genovaitei Čekatauskienei (63 m.) jaunystėje diagnozuota įgimta širdies yda pakeitė įprastą gyvenimo ritmą, atėmė dalį darbingumo, bet tai netapo kliūtimi mėgautis kasdienybe, atrasti naujos veiklos.

Profesorė: nieko keisto, kad žmonės nesupranta, kodėl vėžys toks piktas (8)

Nacionaliniame vėžio institute sklando legendos apie ją – aristokratiško grožio, bajoriškos kilmės moterį, absoliučiai kietą mokslininkę, narsiai įveikiančią visus gyvenimo sunkumus ir savo pavyzdžiu demonstruojančią, kad nuo vėžio gelbsti tik sveikatai nekenksminga kasdienybė.

Gydytoja: per dažnai lakstyti į tualetą yra blogai (11)

Įprotis per dažnai be didesnio poreikio lankytis tualete, specialistų manymu, ne tik nėra naudingas, bet ir gali būti žalingas. Nors daugeliui pastangos ištuštinti šlapimo pūslę prieš ilgą kelionę atrodo logiškos, iš tikrųjų toks įprotis ateityje gali sukelti papildomų rūpesčių.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.