Išmokite mylėti savo kūną

 (9)
Ar niekada nestovėjote prieš veidrodį svajodama, ką galėtų pakeisti kosmetinė chirurgija? O gal jautėte, kad gyvenimas būtų mielesnis, jei tik turėtumėte lieknesnes šlaunis, plokštesnį pilvą, ar tiesiog jei jūsų kūno būtų šiek tiek mažiau? Tai yra ženklai, kad nevertinate savo kūno. Bet žinote ką? Nesvarbu, ką “jie” sako – žurnalai, Holivudas, draugai ir šeima – išvaizda kaip Kate Moss nėra išeitis.
Svarbiausia yra gerai jaustis tokiai, kokia esi. Ir kol savęs nepamilsite, bandymai pakeisti savo kūno formą bus tik neįgyvendinami planai. Aukštas savęs vertinimas yra labai svarbus sveikai, subalansuotai gyvensenai, o tai tiesiog privaloma, jei vienas iš jūsų tikslų yra numesti svorį. Taigi, pats laikas nusišypsoti atvaizdui veidrodyje ir pradėti vertinti visas ten atsispindinčios asmenybės nuostabias savybes!

Siūlome sužinoti, ką galite nuveikti, kad pasijustumėte geriau dėl savęs ir savo kūno net ir nenumetusios svorio.

1. Atpažinkite savo ypatingas savybes. Sudarykite savo teigiamų bruožų sąrašą, neįtraukdamos fizinių savybių. Ar jūs maloni? Meniška? Sąžininga? Gerai nusimanote verslo reikaluose? Mokate pralinksminti žmones? Pakabinkite šį sąrašą šalia veidrodžio ar kitoje vietoje, kur kas dieną jį matytumėte.

Mylėkite save

2. Sujunkite kūną atgal į visumą. Daugelis mūsų su neigiamu požiūriu padalino savo kūnus į gerąsias ir blogąsias dalis. “Aš nekenčiu savo šlaunų ir užpakalio.” “Mano užpakaliukas neblogas, bet storas pilvas ir suglebusios rankos.” Sujunkite atgal į visumą savo kūną ir įvertinkite, kaip jis visas dirba jūsų labui. Išbandykite tempimo pratimus ar jogą – grakštūs judesiai padės jums patirti žmogaus kūno stebuklus.

3. Prisiminkite vaiką savyje. Leiskite sau nebūti tobula. Kiekvieno mūsų viduje yra vaikas, kuriuo buvome vaikystėje – kuris neturėjo būti tobulas ir dėl visko jaudintis. Prisiminkite jį ir leiskite sau pailsėti. Pasistatykite savo vaikystės nuotrauką miegamajame ar ant darbo stalo, kad kas dieną ją matytumėte ir prisimintumėte save palepinti ir nusišypsoti.

4. Mėgaukitės maistu. Valgymas yra malonus procesas. Taigi, mėgaukitės juo! Maistas suteikia mums energijos ir palaiko gyvybę. Nevaržykite savęs ir nelaikykite valgymo neišvengiamu blogiu. Jei leisite sau pasimėgauti mėgstamu maistu, mažai tikėtina, kad persivalgysite. Savo ruožtu, jūsų kūnas nebus išsipūtęs ir nepatogus.

5. Palepinkite savo kūną. Žingsnis link savo kūno, ir tuo pačiu savęs teigiamo vertinimo yra mėgavimasis malonumais. Pasidarykite masažą, išsimaudykite karštoje vonioje, naudokite kvapnius losjonus, pasidarykite manikiūrą ar pedikiūrą.

Kovokite su stresu

6. Kalbėkite pozityviai. Atkreipkite dėmesį į tai, kaip kalbate su savimi. Stebėtinai dažnai mes save nuvertiname – laikas tai baigti! Kiekvieną kartą, kai sau sakote kritines pastabas, iš karto jas atremkite komplimentu sau.

7. Žiūrėkite į pasaulį realistiškai. Yra įprasta lyginti save su žmonėmis iš žurnalų ar kino filmų, tačiau dėl to kyla nepasitenkinimas savimi. Jei norite save su kuo nors palyginti, apsidairykite į aplinkinius žmones. Jie visi yra skirtingų formų ir dydžių – ir nė vienas nėra kažkuo pranašesnis.

8. Renkitės tinkamais drabužiais. Kai nesijaučiame gerai dėl savo kūno, dažniausiai rengiamės nudėvėtais drabužiais, laukiame, kad nukristų svoris prieš perkant ką nors patinkančio. Bet kam to reikia? Jauskitės gerai dabar! Atraskite patrauklių drabužių, tinkančių jums dabar. Pasijusite lyg naujai gimusi.

9. Būkite aktyvios. Judėjimas ir pratimai gali priversti jus ir jūsų kūną jaustis nuostabiai! Pratimai ne tik pakelia nuotaiką, jie skatina raumenų veiklą, todėl jūsų kūnas tampa žvalesnis ir artimesnis jums.

10. Klestėkite! Geras gyvenimas padės jums gerai jaustis dėl to, kas esate ir kaip atrodote. Stenkitės įgyvendinti tiek asmeninius, tiek profesinius siekius. Jūs esate unikali, nuostabi asmenybė – nepamirškite to! Jūsų laukia sveikas ir laimingas gyvenimas!

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Mokslininkė patarė, kokias vaistažoles geriausia rinkti

VDU Botanikos sodo kolekcijose gausiai žydi vaistažolės ir prieskoniniai augalai. Mokslininkai sako, kad jų gausu ir pievose, o vidurvasarį augalai sukaupia daugybę biologiškai veiklių medžiagų, todėl pataria šiuo metu žydinčių vaistažolių susirinkti žiemai.

Lietuvos vanojimo čempionato akimirkos: pirties meistrų varžytuvės (10)

Šalia Palangos įsikūrusiuose Žibininkuose šiandien vyko septintasis Lietuvos vanojimo čempionatas. Šiemet jį po savo stogu priėmė poilsio ir sveikatinimo kompleksas „Atostogų parkas“. Čempionate varžėsi penki geriausi Lietuvos vanojimo meistrai iš skirtingų regionų: Dzūkijos, Suvalkijos, Žemaitijos, Aukštaitijos, juos vertino tarptautinė komisija.

Kaip išvengti nugaros skausmo? Padės trys taisyklės (37)

Nugaros skausmas – tokia plačiai paplitusi daugelio bėda, kad jau imama laikyti norma, neišvengiama senstant organizmui. Ar tikrai tai neišvengiama? Kaip išlaikyti sveiką stuburą?

Plaukų dažai – dar vienas galimas krūties vėžio sukėlėjas (27)

Kiekviena moteris nori būti graži – faktas senas kaip žmonija. Plati šypsena, dailūs figūrą ryškinantys drabužiai, aksesuarai, o kur dar graži šukuosena... Tačiau kaip reaguotumėte sužinoję, kad už jūsų dailius plaukus sukuriančių priemonių slypi krūties vėžiu grasinančios medžiagos?

Braškės: kokias pirkti, kaip laikyti ir originaliai paruošti (4)

Mėgstamiausia vasaros uoga sugrįžo. Vasarą galima vadinti „braškių sezonu“, mat šios uogos džiugina mus iki pat rugpjūčio. Viskas, ką turime žinoti apie braškes, aprašyta womenshealthmag.com.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.