Išlikite jaunos

 (4)
Moteris patraukli nori būti ir 20- ties, ir 40, ir 60 metų. Tačiau kokius nors gamtinius trūkumus koreguoti kasmet vis sunkiau. Tai reiškia, kad, jei vyresnio amžiaus moteris nutaria, pavyzdžiui, suliesėti, tai jai prireiks ne tik kruopščiai pasirinkti dietą ir fizinius krūvius, bet ir po to, kai rezultatas bus pasiektas, reikės atlikti specialias odos atstatymo procedūras.
  • Salonų paslaptys
  • Pradžiuginkime odą vitamininiu kokteiliu
  • Raktas į grožį
  • Pilingas - chirurgijos alternatyva?
  • Profilaktika toliau matančioms
  • Švara - grožio ir sveikatos pagrindas

    Staigus nekontroliuojamas svorio sumažėjimas 35- 40- aisiais metais labai dažnai lydimas raukšlių atsiradimo. Kaip jau žinote, šiame amžiuje sumažėja odos elastingumas, todėl jai reikalinga jūsų pagalba - intensyvus drėkinimas specialių kosmetinių priemonių dėka.

    Nesiekite greitai numesti svorį, kankindamos save varginančiais aerobikos užsiėmimais ir treniruotėmis treniruoklių salėje. Egzistuoja taisyklė, taikytina įvairaus amžiaus moterims: jeigu intensyvių užsiėmimų metu dėl kokios nors priežasties jūs nesugebėsite nuolat palaikyti sukauptą užsiėmimų tempą, tuomet, kai tik leisite sau “atsipalaiduoti”, tuojau pat ims kauptis riebalai, be to, žymiai greičiau nei anksčiau. Visame kame reikia turėti saiką ir pasikliauti savo realiomis jėgomis.

    Salonų paslaptys

    Taigi, jeigu jūs viską pasvėrėte (tame tarpe ir save) ir tvirtai nusprendėte numesti trukdančius jums kilogramus, pasistenkite išskirti laiko ir pinigų apsilankyti kosmetologiniame centre arba grožio salone. Jums parinks individualią programą svoriui numesti ir pasiūlys kai kurias procedūras, padėsiančias kovoje su atliekamais kilogramais.

    Moterims, kurioms daugiau nei 35-eri, paprastai pirmajame liesėjimo etape, rekomenduojama praeiti limfodrenažo kursą. Limfodrenažas organizmą paruošia šlakų išvedimui ir normalizuoja limfos apytaką. Jeigu iš tarpląstelinės erdvės limfos nutekėjimas sulėtėjęs, atsiranda pabrinkimai, “maišeliai” paakiuose, o trūkstant skysčio, oda atrodo apdribusi ir perdžiūvusi. Limfodrenažas aktyvina limfinės sistemos darbą ir kraujotaką.

    Pradžiuginkime odą vitamininiu kokteiliu

    Ir liesėjimo procese, ir atjaunėjimo metu organizmui būtina papildomai gauti tam tikras vitaminų ir mikroelementų dozes. Pasistenkite save “primaitinti” šviežiomis daržovėmis, vaisiais, riešutais. Normaliai medžiagų apykaitai atstatyti rekomenduojamas injekcijų pavidalu vitamininių kompleksų vietinis panaudojimas.

    Vienas naujausių invazinių atjaunėjimo metodų yra mezoterapija. Dūrių pagalba į poodinį sluoksnį švirkščiami specialūs vitamininiai ir homeopatinių preparatų kokteiliai. Šis metodas sėkmingai naudojamas Europos šalyse, ypač- Prancūzijoje.

    Komplekse su intensyviu masažu, nukreiptu “suardyti” riebalus, mezoterapija padeda moterims atsikratyti susenusio celiulito. Taip pat šis metodas efektyvus gydant strijas, kurių su amžiumi, didėjant tam tikrų kūno dalių apimčiai, atsiranda vis daugiau. Tos baltos juostelės, neestetiškai "puošiančios" kūną, kartais pradingsta po pirmojo seanso.

    Mezoterapija gali būti nepakeičiama strijų, randų, susidarančių nėštumo metu, kai moteriai daugiau nei 35-eri, pasiryžusiai gimdyti vaiką, profilaktikai. Strijos odoje atsiranda, kai organizme trūksta silicio. Vitamininių kokteilių su siliciu injekcijų kursas padės apsaugoti nuo kai kurių problemų.

    Savo populiarumą mezoterapija įgavo kaip efektyvus veido atjauninimo metodas. Mikroinjekcijomis vitaminai iš pradžių suleidžiami stambių raukšlių srityje, o po to apibadomas visas veido paviršius.

    Mezoterapijos kursas vyrams ir moterims dažniausiai rekomenduojamas po 40- ties metų, kai botulino arba implantantų - biožele (pavyzdžiui, restilainas) toksinų pagrindu preparatų įvedimo pagalba buvo pašalintos pačios matomiausios raukšlės.

    Raktas į grožį

    Jūs , ko gero, girdėjote apie botulino toksinus. Injekcijos su šiuo toksinu iššaukia laikiną raumenų, į kuriuos buvo įšvirkšta, paralyžių. Vidutiniškai toksiną tenka naudoti 2- 3 kartus per metus. Šio preparato panaudojimas yra gana saugus metodas pašalinti tarpuakio raukšles, “vištos kojeles”, horizontalias kaktos raukšles, skruostų klostes ir raukšles apie lūpas.

    Botulininio toksino procedūrą reikia atlikti pas kvalifikuotus kosmetologus, nes toksiną suleisti reikia taip, kad veidas netaptų “akmenine” kauke ir tuo pačiu reikia paveikti tam tikrus raumenis, dalyvaujančius raukšlių susidaryme. Įdomu, kad apie metus pabuvę paralyžiuoti kaktos raumenys “pamiršta” mimikos susitraukimus.

    Kai kuriais atvejais, kai reikia pašalinti mažytes, negilias raukšlytes, pakanka po oda suleisti specialų pripildytoją. Tai taip vadinamas implantas- biožele, kuris skirtingai, nei botulino toksinų preparatai, neveikia raumenų susitraukimo, o paprasčiausiai užpildo poodinę tuštumą, tuo pačiu įtempia odą ir pašalina nedideles ankstyvąsias raukšleles.

    Pilingas - chirurgijos alternatyva?

    Deja, beprasmiška kovoti su giliomis raukšlėmis tik kosmetikos pagalba. Pastaruoju metu didelio populiarumo sulaukia įvairūs pilingai, naudojami amžiaus pakitimų korekcijai. Iš principo, teisingai atliktas pilingas veikia teigiamai. Jo metu vyksta suragėjusių dalelių atsiskyrimas nuo odos ir tuo pačiu stimuliuojamas naujų ląstelių susidarymas apatiniame epidermio sluoksnyje, kurios palaipsniui išstumiamos į paviršių.

    Šis jaunų ląstelių susidarymas su amžiumi palaipsniui lėtėja netgi tada, jei jūs sveikai gyvenate ir prižiūrite savo išvaizdą. Todėl periodiškas, ne ypač dažnas pilingas padės dirbtinai stimuliuoti odos ląstelių atsinaujinimą.

    Raukšlių korekcijos apie akis, kaktos srityje, apie lūpas, dekolte ir plaštakų zonoje metu paprastai rekomenduojamas vidutinis pilingas trichloactine rūgštimi. Jeigu jūs norite atsikratyti gilių, aiškiai išreikštų viršutinės ir apatinės lūpos, nosies ir pabarzdės raukšlių, greičiausiai teks naudoti gilų lazerinį pilingą. Tai labai rimta procedūra, kurią galima būtų priskirti operacijai, nes reikalauja ilgalaikio atstatomojo laikotarpio.

    Kai kuriais atvejais lazerinis pilingas, palyginus su chirurginiu liftingu, efektyviau pašalina gilias raukšles. Egzistuoja kai kurie pašaliniai reiškiniai, pvz., amžiaus hiperpigmentacija arba problematiška riebi oda. Pigmentinių odos dėmių pašalinimui paprastai rekomenduojamas paviršinis cheminis vaisių rūgščių pylingas.

    Profilaktika toliau matančioms

    Namų sąlygomis, be kosmetinės veido ir kūno priežiūros efektyvių, regeneruojančių kremų, tonikų, kaukių, pasistenkite padaryti taip, kad įpročiu taptų kasdieną atlikti tam tikras paprastas procedūras, kurios yra patikima gilių raukšlių susidarymo profilaktika.

    Kiekvieną rytą pradėkite kontrastiniu dušu. Ši žvalinanti procedūra ne tik pakels jums nuotaiką ir padės tuojau pat pabusti, bet bus savo ruožtu odos ir viso kūno kapiliarų treniruokliu. Po šilta vandens srove oda plečiasi, o šaltas apsiliejimas priverčia ją greitai susitraukti. Jeigu kasdien, pradedant nuo 25 metų, kontrastiniam dušui kiekvieną rytą skirsite 10 minučių, tai ilgus metus pavyks išsaugoti odos šviežumą ir tamprumą.

    Vakare, kai žiūrite televizorių arba atsipalaiduojate vonioje, galite atlikti nedidelį savimasažą. Vakarinis masažas atpalaiduos raumenis ir paruoš odą maitinamųjų kremų, skatinančių odos ląstelių regeneraciją, panaudojimui. Juk naktį aktyvus ląstelių darbas, susijęs su medžiagų apykaita, palyginus su dienos metu, išauga 10 kartų.

    Vienok kasdieninį veido masažą reikėtų atlikti labai kruopščiai, nestipriai paspaudžiant tik mažiausio odos tempimo linijas. Savimasažas - labai veiksminga procedūra, todėl kiekvienai moteriai dėl masažo reikėtų asmeniškai pasikonsultuoti su kosmetologu. Niekada nesivadovaukite neprofesionalų patarimais!

    Švara - grožio ir sveikatos pagrindas

    Nesvarbu, kaip jūs pavargusi, bet kuriame amžiuje kiekvieną vakarą būtina nuvalyti kosmetiką. Toks paprastas įprotis - nuvalyti makiažą prieš miegą, pasitarnaus jums ateityje. Be abejo, po 30- ties metų vien nuvalyti nepakanka. Reikalinga labai efektyvi kosmetika su aktyviomis regeneruojančiomis medžiagomis, drėkinanti ir maitinanti pavargusią odą. Tada oda bus jums ne priešas, o geriausias draugas.

    Paprastai metams bėgant oda sausėja. Dėl drėgmės trūkumo susidaro raukšlelės, oda suplonėja, ji dažniau sudirginama.

    Vienok kiekvienas žmogus individualus, ir tik patyręs kosmetologas gali tiksliai nustatyti odos tipą ir patarti priežiūrą senėjimo procesų sulėtinimui.

  • Parašykite savo nuomonę
    arba diskutuokite anonimiškai čia
    Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
    Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
     
    Naujienų prenumerata

    Grožis ir sveikata

    Arbūzo žievė ne tik valgoma, bet ir naudingesnė sveikatai už minkštimą (91)

    Pasimėgauti sultinga arbūzo rieke – tikra atgaiva karštą vasaros dieną. Tik vargu ar dažnas žino, kad maistui galima naudoti ne tik saldų raudonos spalvos šio vaisiaus minkštimą. Arbūzo žievė, pasirodo, taip pat valgoma.

    Anginos gydymas: veiksmingai gelbsti ir liaudiškos priemonės (3)

    Keista, tačiau atėjus vasarai ne vienam tenka patirti anginos – ryklės ir tonzilių uždegimo – nemalonumus. Šį negalavimą įprasta gydyti antibiotikais, bet padėti gali ir liaudies medicinos priemonės.

    Tikimybę mirti nuo vėžio lemia ir gyvenamoji vieta (25)

    Žmonės dažnai renkasi gyvenimą kaimo vietovėse, nes jiems patinka lėtesnė gyvenimo tėkmė, grynas oras ir tiesiog būti arčiau gamtos. Tačiau ar jie dėl to laimi?

    Atostogos – išbandymas odai: kaip išvengti nemalonumų?

    Saulė, jūra, šiltas oras – tobulų atostogų garantas. Tačiau poilsiaujant džiuginantys dalykai tampa iššūkiu odai. Todėl jos priežiūrai reikia skirti ypatingą dėmesį.

    E. Daugėlaitė kviečia atlikti nuotaikingą mankštą

    Klaipėdoje artėjant Jūros šventei LRT TELEVIZIJOS laidos „Labas rytas, Lietuva“ komanda keliasi į pajūrį. Į Klaipėdą išvykusi laidos vedėja Eglė Daugėlaitė siūlo dieną pradėti nuotaikinga mankšta.
    KMI skaičiuoklė
      kg
          cm
          
    Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
    Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
    18.5 - 25 – normalus.
    25 - 30 – antsvoris.
    Daugiau nei 30 – nutukimas.