Gyvenimas po dietos

 (6)
Praėjus keletui “dietinio pasninko” savaičių, Jūs su pasimėgavimu apžiūrinėjate savo atvaizdą veidrodyje – rezultatai stulbinantys! Jums teko įdėti nemažai pastangų, pademonstruoti stiprią valią ir jūs, žinoma, nenorite, kad jūsų pastangos nueitų veltui. Kas gali būti apmaudžiau, nei po mėnesio - kito vėl “apaugti” nereikalingais kilogramais?
Tai faktas: atsikratyti riebalinių ląstelių dietos pagalba neįmanoma. Jos lieknėja – kinta dydis, bet ląstelės pasislėpusios tik ir laukia, kada galės vėl prisipildyti riebalų. Kaip jas apgauti ir išsaugoti liekną figūrą?

Patarimai kūno naudai

Daržovės

Kiek laiko praleidote laikydamiesi dietos, tiek pat laiko jums prireiks ir tam, kad pereitumėte prie normalios pilnavertės mitybos. Kiekvieną dieną po šiek tiek didinkite raciono kaloringumą, kartais leiskite sau pasimėgauti saldumynais. Pavyzdžiui, vieną ar porą kartų per savaitę pamaloninkite savo mažu šokoladuku (pirmenybę suteikite juodajam karčiajam šokoladui ir smaguriaukite kiekvieną gabalėlį mėgaudamasi puikiu skoniu).

Kartais dėl įvairovės daržovių salotas užpilkite augaliniu aliejumi. Kartas nuo karto pusryčiams suvalgykite gabalėlį tosterio, užtepto plonu grietinėlės sviesto sluoksniu. Riebalai jūsų racione turi būti vartojami mažais kiekiais. Tačiau visam laikui atsisakykite kulinarinių gaminių, vėlyvų vakarienių ir užkandžiavimo.

Peržiūrėkite pačius kulinarijos principus: vietoj to, kad keptumėte žuvį, patroškinkite ją, paruoškite ant garų, kepkite folijoje – skanu, maksimaliai naudinga ir nepavojinga talijai.

Daržovės

Nepirkite maisto atsargai, nepirkite saldumynų, kitaip jums bus labai sunku atsilaikyti pagundai juos visus suvalgyti per vieną kartą. Išimtį padarykite tik vaisiams ir daržovėms – jais galite pripildyti nors ir visą šaldytuvą.

Pajutę nenugalimą norą užkąsti, pradėkite graužti būtent šiuos produktus: taip jūs ne tik apgausite alkio jausmą, tačiau linksmai triaukšdama nuraminsite ir nervus. Bent jau taip teigia psichologai. Reikia pridurti, kad kopūstuose yra ypatingos rūgšties, kuri apsaugo nuo riebalų susikaupimo.

Keletas gudrybių, kaip apgauti apetitą:

Neskubėdama, mažais gurkšneliais išgerkite stiklinę šilto vandens.

Kruopščiai išskalaukite burną mėtos nuoviru arba pakramtykite šviežią jos lapelį arba kramtomosios gumos.

Įdėkite į burną arbatinį šaukštelį sauso pieno ir leiskite jiems lėtai ištirpti.

Išgerkite kukurūzų želmenų užpilo (ne daugiau kaip po vieną valgomąjį šaukštą 3-4 kartus per dieną).

Daržovės

Atlikite akių obuolių masažą – už jų yra taškai, refleksiškai darantys įtaką alkio jausmui ir jį slopinantys. Greitais ir lengvais judesiais 10-15 sekundžių lengvai baksnokite užmerktas akis.

Sportuokite. 1,5 valandos 3-4 kartus per savaitę, o dar geriau – 45 minutės kasdieninių treniruočių padės išsaugoti pasiektus rezultatus.

Norėdami išvengti pagundų, ant šaldytuvo pakabinkite senas savo nuotraukas, o šalia jų – naujas. Reguliariai sverkitės ir tuojau pat reaguokite į pavojaus signalus. Surenkite sau iškrovos dieną, siūlomą dienos racioną išskirstykite į 5-6 valgymus.

Vaisiai

Morka – tikra dovana žmonėms, besilaikantiems dietos. 100 gramų – tik 19 kalorijų.

Kukurūzų dribsniai su nuriebintu pienu, medus vietoj cukraus – puikūs pusryčiai.

Reguliarūs užsiėmimai sportu stimuliuoja medžiagų apykaitos aktyvumą – visos suvartotos kalorijos sunaudojamos daug greičiau.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Lietuvos vanojimo čempionato akimirkos: pirties meistrų varžytuvės (8)

Šalia Palangos įsikūrusiuose Žibininkuose šiandien vyko septintasis Lietuvos vanojimo čempionatas. Šiemet jį po savo stogu priėmė poilsio ir sveikatinimo kompleksas „Atostogų parkas“. Čempionate varžėsi penki geriausi Lietuvos vanojimo meistrai iš skirtingų regionų: Dzūkijos, Suvalkijos, Žemaitijos, Aukštaitijos, juos vertino tarptautinė komisija.

Plaukų dažai – dar vienas galimas krūties vėžio sukėlėjas (21)

Kiekviena moteris nori būti graži – faktas senas kaip žmonija. Plati šypsena, dailūs figūrą ryškinantys drabužiai, aksesuarai, o kur dar graži šukuosena... Tačiau kaip reaguotumėte sužinoję, kad už jūsų dailius plaukus sukuriančių priemonių slypi krūties vėžiu grasinančios medžiagos?

Braškės: kokias pirkti, kaip laikyti ir originaliai paruošti (3)

Mėgstamiausia vasaros uoga sugrįžo. Vasarą galima vadinti „braškių sezonu“, mat šios uogos džiugina mus iki pat rugpjūčio. Viskas, ką turime žinoti apie braškes, aprašyta womenshealthmag.com.

Blogos naujienos mėgstantiems sūrį (112)

Mokslininkai nustatė, kad sūryje yra tų pačių cheminių medžiagų, kurios aptinkamos priklausomybę sukeliančiuose narkotikuose, rašo independent.co.uk.

Tarptautinė jogos diena Lietuvoje paminėta masiškai atliekant medžio pozą (5)

Trečius metus iš eilės Lietuvoje, kaip ir visame pasaulyje, buvo minima Tarptautinė jogos diena.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.