Gundančių lūpų žavesys

 (1)
Moters lūpos iš karto pritraukia dėmesį. Nei stilingi drabužiai, nei madingas makiažas ir net tvarkinga šukuosena jūsų nepapuoš, jei lūpos bus neprižiūrėtos. Taip teigia kosmetologai ir jums siūlo savo patarimus.
Lūpų priežiūros taisyklės

Gaivios, putlios ir išraiškingos lūpos neabejotinai patinka visiems. Negražiai atrodo stipriai suspaustos, siauros lūpos, o nuleisti jų galiukai labai sendina. Žinoma, sau šiek tiek padėti galima ir netgi reikia: bespalvėms lūpoms suteikite ryškumo, siauras – paplatinkite, per daug plačias ar putlias – susiaurinkite.

Lūpose nėra riebalinio audinio, jų paviršinis sluoksnis labai plonas ir nesunkiai pažeidžiamas. Kai nusilpsta organizmas, pirmiausia kenčia lūpos: jos trūkinėja, šerpetoja, prasideda įvairūs uždegimai. Joms atsiliepia ir jūsų valgomas aštrus ir karštas maistas. Atsikratykite žalingo įpročio kramtyti nagus, pieštuko galą ir gliaudyti lūpomis saulėgrąžas.

Atminkite! Nei viena madinga lūpdažio spalva neatrodys gražiai ant nesveikų lūpų!

Namų procedūros

Niekuomet nesigulkite miegoti su dažų likučiais ant lūpų. Juos nuvalyti galima vata, suvilgyta tualetiniu vandeniu arba augaliniu aliejumi. Po to lūpas reikia nuplauti ir patepti riebiu kremu. Lengvais sukamaisiais pirštų galiukų judesiais lūpas patepkite kremu. Kremas privalo būti geros kokybės.

Rytą ir vakarą maždaug vieną minutę masažuokite lūpas sukamaisiais judesiais, naudodamos minkštą sausą dantų šepetėlį arba gabalėlį frotinio rankšluosčio. Tai skatina kraujo apytaką lūpose, suteikia sodrumo netgi pačioms blankiausioms lūpoms.

Lūpos

Norėdamos išvengti priešlaikinio lūpų odos senėjimo, patapšnokite jas švariu šepetėliu dantims. Po to patepkite lūpas (maždaug dešimčiai minučių) nedideliu kiekiu riebaus maitinančio kremo arba migdolų aliejumi. Sekanti manipuliacija – atsargiai pažnaibykite nykščiu ir rodomuoju pirštu pirma viršutinę, po to – apatinę lūpą. Jei tai darysite kas dieną, lūpas visuomet bus švelnios.

Valykite lūpas vatos gabaliuku, suvilgytu šviežiose agurkų arba citrinų sultyse. Lūpos jums už tai bus dėkingos ir ilgai išlaikys natūralų gaivumą. Lūpas nuostabiai minkština saulėgrąžų, alyvų arba kukurūzų aliejus. Išsirinkite bet kurį iš jų ir, užsiimdama namų ruošos darbais, jas palaikykite pateptas.

Lūpoms naudingas lietus ir rūkas. Dažniau išeikite pasivaikščioti lyjant lietui!

Lūpų priežiūrai taip pat naudojamas ir pilingas – suragėjusių dalelių pašalinimas. Jis atliekamas specialių kosmetinių ir namuose pagamintų priemonių pagalba. Po pilingo lūpas reikia patepti riebiu kremu ir po 10-15 minučių nuplauti jį šiltu vandeniu.

Kaukės lūpoms

Lūpos

Varškės kaukė. Puikiai sulygina lūpų odą ir suteikia joms gaivumo. Arbatinį šviežios riebios varškės (galima įdėti šiek tiek grietinėlės) tolygiai paskirstykite ant lūpų ir po 10 minučių nuplaukite.

Medaus kaukė. Patikrinta priemonė vėjo nugairintoms lūpoms. Po 15-20 minučių nuėmus kaukę lūpas galima patepti kremu. Dėmesio! Prieš dėdamos bičių medaus kaukę lūpų nedrėkinkite. Pieno – daržovių kaukė. Kad lūpos gražiai ir natūraliai blizgėtų ir neišdžiūtų, ant jų užtepkite morkų sulčių, grietinės ir varškės mišinį. Po 15 minučių nuimkite kaukę ir patepkite lūpas alyvų arba kukurūzų aliejumi.

Gimnastika lūpoms

Laikas nuo laiko žiūrėdamos į veidrodį nusišypsokite, garsiai nusijuokite, pademonstruokite pyktį ar kitą stiprų jausmą. Patariu kas dieną atlikti gimnastiką lūpoms. Ji padės sustiprinti raumenis aplink burną, padarys juos elastingus, ji bus naudinga ir dantenų būklei.

1. Suspauskite lūpas į priekį ir lengvai papūskite (lyg mėgindamos užpūsti žvakę ar nupūsti pūkelį). Po to lūpas atpalaiduokite. Pakartokite pratimą 30-40 kartų.

2. Įkvėpkite oro ir išpūskite žandus. Iškvėpkite jį iš pradžių lėtai, po to – gūsiais. Pakartokite 10-20 kartų.

3. Daug kartų ištarkite šią raidžių seką: A I O U. Po to išpūskite žandus ir stipriai iškvėpkite orą per siaurai suspaustas lūpas. Pasistenkite, kad jos nevibruotų. Atlikite pratimą 10-15 kartų.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Gera naujiena mėsėdžiams – sveiki užkandžiai

Moksliniai tyrimai rodo, kad lietuviai – mėsos mėgėjų tauta. Sveikos gyvensenos specialistas Artūras Sujeta teigia, kad saikingas mėsos produktų vartojimas, neapleidžiant kitų svarbių mitybos elementų, gali būti naudingas, ypač mėgstantiems užkandžiauti vakarais, ir pabrėžia, kad svarbiausia pasirinkti kokybišką produkciją, kuri padėtų išsaugoti tiek gerą savijautą, tiek fizinę formą.

Kaip suvaldyti pavasarinį rožinės paūmėjimą (12)

Atbudus gamtai norisi gaudyti kiekvieną šiltesnį saulės spindulį, tačiau turintiems jautrią kapiliarinę odą žmonėms ypač rekomenduojama pasisaugoti. Aštri saulė – vienas rožinės paūmėjimą sukeliančių veiksnių.

Žinomos moterys atvirai papasakojo, kaip kovoja su antsvoriu (21)

Nors kartais gali atrodyti kitaip, svorio metimas – nelengva užduotis kiekvienam, net ir įspūdingus turtus susikrovusioms Holivudo žvaigždėms.

Ar žinote, kodėl prieš valgant riešutus patariama išmirkyti vandenyje? (17)

Egzistuoja tam tikrų maisto produktų (omarai, mangai, žuvis ir pan.), kuriuos reikia ruošti ir tiekti pagal tam tikras taisykles. Kiti produktai nereikalauja didesnių žinių ir juos paruošite daug paprasčiau.

Ką tuoj pat turėtumėte išmesti iš savo kosmetinės (1)

Balandis yra įvardijamas kaip švaros mėnuo, kviečiantis tvarkyti aplinką, namus, spintas ir visa kita, kas mus supa aplink. Dažniausiai esame įpratę susitvarkyti tai, kas iš pirmo žvilgsnio krinta į akis. Tačiau retas paprieštarautų, jog kuo smulkesni ir akivaizdžiai nematomi daiktai, tuo rečiau skiriame dėmesio jų tvarkos palaikymui.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.