"Greitoji pagalba" prieš vakarėlį

 (14)
Pavargote po darbo dienos, o vakare laukia svarbi vakarienė restorane, vakarėlis, susitikimas?...Siūlome keletą būdų atsigaivinti ir pasirodyti jums svarbiame renginyje be nuovargio žymių - tegul aplinkiniai tik spėlioja, kaip jums tai pavyko...
Kaukė veidui
Kompresas nuramins odą

Jeigu jūsų veido oda sudirgusi, be to, išberta nervinėmis dėmėmis - puikiai tiks raminantis šiltas kompresas su medatkų, levandos arba rožės antpilu. Paskui odą ištepkite šviesiai žalsvu maskuojančiu kremu, kuris paslėps dar likusias dėmeles.

Aliejus kūnui

Po dušo kūną ištepkite eukalipto aliejumi ir švelniai pamasažuokite. Tai suteiks nenusakomai daug energijos, be to, oda taps lyg aksominė. Paskui kelioms minutėms susivyniokite į šiltą frotinį chalatą ir atsipalaiduokite.

Nuims kojų nuovargį

Masažas kojoms

Jeigu kojos nepakeliamai nuvargusios, jas gali atgaivinti šilta vonelė su druska. Kadangi paduose yra visų organų refleksinės zonos, ji naudinga visam organizmui. Po šios procedūros pasijusite tarsi naujai gimusi.

Masažas kojoms

Po vonelės padarykite trumputį kojų masažą. Švelniai masažuokite, pradėdamos

Kaukė veidui

nuo kulniuko pėdos viršumi, eidamos link pirštų. Panaudokite kremą kojoms.

Atsigaivinkite

Geras ir greitas būdas skubiai atgaivinti pavargusią veido odą - putojanti kaukė. Ji sudrėkins odą ir pagerins jos spalvą. Tokią kaukę pakanka palaikyti 10 minučių ir paskui gerai įtrinti jos likučius į odą. Be to, ši kaukė - puikus pagrindas jūsų grimui.

www.DELFI.lt
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Pasninkas – laikas sveikesnei mitybai (2)

Advento laikotarpis laikomas ne tik susikaupimo, bet ir kasdienių įpročių, liečiančių ir mitybą, pokyčių metu.

7 mitai apie svorius kilnojančias moteris

Sportui būdinga savita mitologija. Dauguma moterų, siekdamos suformuoti liekną ir gražią figūrą, tiki, kad kilnodamos svorius to niekada nepasieks. Atvirkščiai, – tik dar daugiau priaugs svorio ir suvyriškės, sakoma pranešime spaudai.

Kalėdiniai bėgimai aplink pasaulį

Lietuviai – ne vieninteliai bėgimo entuziastai pasaulyje, kurie prieš pat Kalėdas traukia sportinius batelius ir ruošia šventinius bėgimo kostiumus. Tokie bėgimai populiarūs visame pasaulyje. Vieni jų garsėja ilgametėmis tradicijomis, kiti dėmesį pritraukia netikėtomis dalyvių aprangomis, sakoma pranešime spaudai.

Žiemos sezono „dovana“ – įsielektrinę plaukai. Kaip to išvengti?

Oro temperatūrai nukritus žemiau nulio, ne tik pašiurpsta oda, bet ir piestu stojasi plaukai. Kauno technologijos universiteto (KTU) Fizikos katedros lektorės Kristinos Bočkutės teigimu, užkirsti kelią plaukų elektrinimuisi – vienam nemaloniausių žiemos atributų – gali padėti tinkamai parinktos šukos, plaukų džiovintuvas ir apranga, sakoma pranešime spaudai.

10 didžiausių klaidų, kurias daro sportuojantys žmonės (1)

Pasiryžimas pradėti sportuoti yra sveikintinas ir gali iš esmės pakeisti gyvenimą. Deja, treneriai pastebi, kad sporto klubų naujokai mankštindamiesi daro nemažai klaidų. Jos ne tik apsunkina patį sportavimo procesą, bet ir be reikalo ilgina kūno atsistatymo laiką bei kliudo pasiekti norimų rezultatų. Laiku neištaisyti blogi įpročiai gali netgi priversti mesti sportą, sakoma pranešime spaudai.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.