Gėrimas, padedantis tirpinti pilvo riebalus

 (41)
Tie, kas mėgino atsikratyti ant pilvo susikaupusių riebalų, žino, kaip tai sunku padaryti.
Gėrimas, padedantis tirpinti pilvo riebalus
© Shutterstock nuotr.

Naturalcuresandhomeremedies.com siūlo labai paprastą būdą, kuris veiksmingai padeda pasiekti norimų rezultatų. Tereikės prieš pat einant miegoti išgerti stiklinę šio gėrimo ir rezultatų neteks ilgai laukti.

Miego metu medžiagų apykaita vyksta lėčiau nei būdraujant, o šis gėrimas ją paspartins. Kol miegosite, organizmas degins kalorijas!

Šį gėrimą labai lengva paruošti, jis nereikalauja daug laiko ir ypatingų produktų.

Receptas

Produktai:

Ryšelis šviežių petražolių ir kalendrų
1 citrina
1 agurkas
1 arbatinis šaukštelis alijošiaus sulčių
1 arbatinis šaukštelis tarkuoto šviežio imbiero
½ stiklinės vandens

Paruošimas:

Kaip jau minėta, gėrimą labai paprasta paruošti: tereikia visus produktus sudėti į sulčiaspaudę ar trintuvą ir sumaišyti.

Vartojimas:

Šį pilvo riebalus deginantį gėrimą reikia išgerti prieš pat einant miegoti, kad pasiektumėte norimų rezultatų. Jis veikia visą naktį.

Štai kaip šio gėrimo produktai padeda sudeginti pilvo riebalus:

Petražolės ir kalendros

Petražolėse ir kalendrose yra labai daug antioksidantų, mineralų ir vitaminų, kurie ne tik naudingi sveikatai, bet ir padeda deginti riebalus.

Citrina

Citrinos puikiai padeda pašalinti toksinus, kurie organizme kaupiasi, kai tirpsta riebalai. Jose daug vitamino C ir taip pat kaip ir kituose citrusiniuose vaisiuose.

Agurkai

Agurkai labai veiksmingai degina pilvo riebalus. Jie taip pat labai tinka kaip užkandis dieną, nes juose daug vandens, ląstelienos ir tik 45 kalorijos.

Alijošiaus sultys

Alijošiaus sultyse labai daug antioksidantų, kurie sulėtina laisvųjų radikalų augimą organizme ir sumažina uždegiminius procesus. Be to, alijošius skatina didesnį energijos sunaudojimą.

Imbieras

Imbiero sudėtyje yra labai svarbių mineralų, tokių kaip magnis, kalcis, geležis, fosforas, kalis ir kt. Jame taip pat daug vitaminų: B1, B2, B3, B5, B6, B9, vitamino C ir E. Jis padeda deginti riebalus, spartina medžiagų apykaitą ir užkerta kelią vidurių užkietėjimui.

Jei reguliariai vakarais prieš miegą gersite šį organizmui itin naudingą gėrimą, labai greit pastebėsite teigiamus rezultatus ir galėsite džiaugtis plokštesniu pilvu.

www.DELFI.lt
Naujienų prenumerata
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Grožis ir sveikata

Ekspertai pataria: kad karštą vasaros dieną kondicionierius ne kenktų, o padėtų

Vidurvasaryje užplūdę karščiai verčia stipriau atsukti oro kondicionierius, veikiančius biuruose, automobiliuose, parduotuvėse, kino teatruose, sporto klubuose ir namuose. Tačiau šių prietaisų skleidžiama vėsos ir gaivos kaina neretai būna didesnė nei įsivaizduojama: dėl netinkamos jų priežiūros ir naudojimo dažną kankina varginančios peršalimo ir infekcinės ligos.

Lietuvos Karaliaus Mindaugo karūnavimo dieną – Aštanga jogos pamokos (5)

Liepos 6 dieną 9:45 val. Vilniuje, ant Neries upės krantinės liepto prie Karaliaus Mindaugo tilto jogos mokytojos Sigita Baušytė, Agnė Girniūtė ir Renata Malinauskienė praves jogos treniruotę. Pratybose galės dalyvauti visi besidomintys joga, nepriklausomai nei nuo lyties, nei nuo amžiaus. „Svarbu, kad kilimėlį turėtų“, - vienu balsu patarė pamokos sumanytojos, kurios sutiko atsakyti į kelis klausimus.

Mitybos specialistė pataria: TOP 8 sveikiausi riebūs produktai (12)

Kai kuriems žmonėms lengva reguliuotis mitybą, o kiti negali atsisakyti kaloringo maisto. Tačiau norint būti sveikam bei išlaikyti gražias kūno formas, verta atkreipti dėmesį į tai, ką valgome. Nenorintiems laikytis dietų, bet mėgstantiems gardų, saldų ir riebų maistą, specialistė Rūta Beišytė pateikė aštuonis sveikiausius pasirinkimus.

Perspėja dėl muilo: pavojingas priedas kenkia sveikatai ir net gali sukelti vėžį (58)

JAV Maisto ir vaistų kontrolės administracijos (FDA) duomenimis, nėra jokių įrodymų, jog skystame muile ir prausikliuose naudojamos antibakterinės medžiagos užkirstų kelią mikrobų plitimui, tačiau esama duomenų, kad jos gali būti pavojingos žmonių sveikatai.

Kaip sumažinti streso padarinius figūrai (2)

Šiuolaikinėje visuomenėje stresas yra vis labiau įprastas ir ne vienas žmogus jaučia vienokius ar kitokius ilgalaikio streso padarinius sveikatai. Mažas streso kiekis nėra kenksmingas, tačiau nuolatinis stresas gali sukelti skrandžio ir dvylikapirštės žarnos opaligę, bronchinę astma, migreną, cukrinį diabetą bei begalę kitų ligų.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.