Gėrimas, padedantis tirpinti pilvo riebalus

 (41)
Tie, kas mėgino atsikratyti ant pilvo susikaupusių riebalų, žino, kaip tai sunku padaryti.
Gėrimas, padedantis tirpinti pilvo riebalus
© Shutterstock nuotr.

Naturalcuresandhomeremedies.com siūlo labai paprastą būdą, kuris veiksmingai padeda pasiekti norimų rezultatų. Tereikės prieš pat einant miegoti išgerti stiklinę šio gėrimo ir rezultatų neteks ilgai laukti.

Miego metu medžiagų apykaita vyksta lėčiau nei būdraujant, o šis gėrimas ją paspartins. Kol miegosite, organizmas degins kalorijas!

Šį gėrimą labai lengva paruošti, jis nereikalauja daug laiko ir ypatingų produktų.

Receptas

Produktai:

Ryšelis šviežių petražolių ir kalendrų
1 citrina
1 agurkas
1 arbatinis šaukštelis alijošiaus sulčių
1 arbatinis šaukštelis tarkuoto šviežio imbiero
½ stiklinės vandens

Paruošimas:

Kaip jau minėta, gėrimą labai paprasta paruošti: tereikia visus produktus sudėti į sulčiaspaudę ar trintuvą ir sumaišyti.

Vartojimas:

Šį pilvo riebalus deginantį gėrimą reikia išgerti prieš pat einant miegoti, kad pasiektumėte norimų rezultatų. Jis veikia visą naktį.

Štai kaip šio gėrimo produktai padeda sudeginti pilvo riebalus:

Petražolės ir kalendros

Petražolėse ir kalendrose yra labai daug antioksidantų, mineralų ir vitaminų, kurie ne tik naudingi sveikatai, bet ir padeda deginti riebalus.

Citrina

Citrinos puikiai padeda pašalinti toksinus, kurie organizme kaupiasi, kai tirpsta riebalai. Jose daug vitamino C ir taip pat kaip ir kituose citrusiniuose vaisiuose.

Agurkai

Agurkai labai veiksmingai degina pilvo riebalus. Jie taip pat labai tinka kaip užkandis dieną, nes juose daug vandens, ląstelienos ir tik 45 kalorijos.

Alijošiaus sultys

Alijošiaus sultyse labai daug antioksidantų, kurie sulėtina laisvųjų radikalų augimą organizme ir sumažina uždegiminius procesus. Be to, alijošius skatina didesnį energijos sunaudojimą.

Imbieras

Imbiero sudėtyje yra labai svarbių mineralų, tokių kaip magnis, kalcis, geležis, fosforas, kalis ir kt. Jame taip pat daug vitaminų: B1, B2, B3, B5, B6, B9, vitamino C ir E. Jis padeda deginti riebalus, spartina medžiagų apykaitą ir užkerta kelią vidurių užkietėjimui.

Jei reguliariai vakarais prieš miegą gersite šį organizmui itin naudingą gėrimą, labai greit pastebėsite teigiamus rezultatus ir galėsite džiaugtis plokštesniu pilvu.

www.DELFI.lt
Naujienų prenumerata
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Grožis ir sveikata

Išmetate sėklas? Pasirodo, jos naudingesnės už patį arbūzą

Vasarą mėgaudamiesi sultingais arbūzais mes įgudome meistriškai spjaudyti jų sėklas. Ir visai be reikalo. Pasirodo, jos ne tik skanios, bet ir nepaprastai naudingos mūsų organizmui, rašoma purewow.com.

Karščio ir saulės iššūkiai grožiui: kaip išvengti nemalonių pasekmių

Vasara puikus metas atskleisti visą žavesį: lengvi rūbai, atviri bateliai, ryškesni aksesuarai ir vos pastebimas gražiausius bruožus paryškinantis makiažas, regis, viskas, ko reikia.

Plokščiapėdystės priešas – vaikščiojimas basomis (1)

Daugybė mažylių būna plokščiapėdžiai. Tai tokia pėdos deformacija, atsirandanti nusileidus arba išnykus jos skliautams. Vasara – palankiausias metas tėveliams pasirūpinti vaiko plokščiapėdystės profilaktika.

Miško uogos – sezoninis sveikatos šaltinis (2)

Vienas didžiausių vasaros malonumų yra uogavimas Lietuvos miškuose. Šiuo metu ten karaliauja mėlynės ir avietės, o vasaros pabaigoje sulauksime ir gervuogių. Tad pagriebę krepšius savaitgalį bent kelias valandas pasivaikščiokite miškuose.

Kuriose miško ir sodo gėrybėse daugiausia vitaminų?

Saulėtoji vasara žeria ant mūsų stalų sveikąsias gėrybes. Daržuose veši daržovės, soduose – „skaniomis“ spalvomis noksta vaisiai, o miškai traukia uogų mėgėjus.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.