Energinga Zumba treniruotė visiems kūno raumenims stiprinti

 (6)
Daugelis žmonių jau išbandę ir namuose įsitraukę į Zumba® Fitness programą. Užburiantys latino ritmai iš tiesų nepalieka abejingų. Zumba treniruotės Lietuvoje tampa tikru mados klyksmu. Zumba tikrai nenuvilia pasiūlydama dar daugiau treniruočių atšakų. Viena jų - Zumba® Toning. Išbandyti šią treniravimosi sistemą kartu jus kviečia profesionali instruktorė Meda Maceikienė.
Energinga Zumba treniruotė visiems kūno raumenims stiprinti
© Shutterstock nuotr.

Įprastinės, nenaudojant papildomos įrangos, Zumba treniruotės metu kombinuojami latino bei pasauliniai šokiai kartu su kardio pratimais. Zumba® Toning - tai treniruotė, kurios metu panaudojant papildomus svorius - lazdeles arba svarelius - išlaikoma pagrindinė treniruotės esmė ir sutelkiamas dėmesys į jėgos pratimus - rankų raumenų stiprinimą, pilvo presą ir šlaunis.

„Jei jus žavi Zumba treniruotės, tačiau pageidaujate mažesnio tempo ir didesnės koncentracijos į raumenų stiprinimą, Zumba Toning – puikus pasirinkimas. Visos treniruotės metu laikykite savo pilvo presą tonuse. Atliekant pratimus su svoriais koncentruokitės į raumenų jėgą, o ne į rankų pirštų spaudimą. Nepamirškite taisyklingai kvėpuoti. Mėgaukitės savo gražėjančiomis formomis ir rūpinkitės savo sveikata.“, - teigia trenerė Meda.

Judam kartu” ir trenerė Meda Maceikienė kviečia jus pasitikti savaitgalį su nauja energija!

judamkartu.lt
Naujienų prenumerata
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Grožis ir sveikata

Neišsimiegojimas skatina svorio augimą (4)

Neišsimiegojimas ne tik atima mūsų jėgas, bet ir ne pačiu geriausiu būdu veikia išvaizdą. Paaiškėjo, kad jis dar ir skatina svorio augimą! Rizikos epicentre – tie, kurie miega mažiau nei keturias valandas per parą. 73 % jų turi visus šansus priaugti nereikalingų kilogramų – nes ima daugiau valgyti, apytikriai dar devynis šimtus kilokalorijų per parą.

J. Tulčina: atostogos nėra priežastis kimšti nesveiką maistą (5)

Atšilus orams atrodo, kad savaitgalius kiekvienas praleidžiame spirgėdami ant lagaminų. Vieni į sodus ar sodybas, kiti – prie ežerų, upių ar jūrų, treti išsiilgto poilsio ieško muzikiniuose festivaliuose ar keliauja į dar šiltesnius kraštus. Natūralios medicinos specialistė gydytoja Jelena Tulčina teigia, kad vasarinės pramogos – tikra kančia mūsų organizmams.

Grožio puoselėjimui lietuvės skiria iki 50 eurų per mėnesį

Lietuvės kūno depiliacijai ir veido valymo procedūroms linkusios išleisti ne daugiau kaip 50 eurų per mėnesį – rodo Lietuvoje atlikta apklausa. Beveik pusė respondenčių grožio procedūras atlieka namuose, o grožio salonų paslaugomis dažniausiai naudojasi giluminiam veido valymui.

Odos priežiūros patarimai. „Pinup Girls” sužinojo, kaip darant makiažą išvengti „kaukės efekto”

Žinoma vizažistė Jurgita Jankauskienė atskleidžia makiažo paslaptis kartu su „Pinup Girls” merginomis.

12 valgymo įpročių, kurių privalote atsikratyti (9)

Ne visada didėjančio svorio ir persivalgymo problemos yra susijusios su valia ar jos trūkumu. Kartais svarbūs gali būti maži dalykai, galintys turėti didelę reikšmę. Dažnai tai darome nesąmoningai, tos smulkmenos tampa įpročiais, kasdienybės dalimi. Ar įmanoma tai pakeisti? Žinoma, o tai padaryti padės šis sąrašas, kuriame tikrai rasite dalykų, kuriuos pakeitę džiaugsitės maloniais rezultatais, rašo lifehack.org.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.