Energinga Zumba treniruotė visiems kūno raumenims stiprinti

 (6)
Daugelis žmonių jau išbandę ir namuose įsitraukę į Zumba® Fitness programą. Užburiantys latino ritmai iš tiesų nepalieka abejingų. Zumba treniruotės Lietuvoje tampa tikru mados klyksmu. Zumba tikrai nenuvilia pasiūlydama dar daugiau treniruočių atšakų. Viena jų - Zumba® Toning. Išbandyti šią treniravimosi sistemą kartu jus kviečia profesionali instruktorė Meda Maceikienė.
© Shutterstock nuotr.

Įprastinės, nenaudojant papildomos įrangos, Zumba treniruotės metu kombinuojami latino bei pasauliniai šokiai kartu su kardio pratimais. Zumba® Toning - tai treniruotė, kurios metu panaudojant papildomus svorius - lazdeles arba svarelius - išlaikoma pagrindinė treniruotės esmė ir sutelkiamas dėmesys į jėgos pratimus - rankų raumenų stiprinimą, pilvo presą ir šlaunis.

„Jei jus žavi Zumba treniruotės, tačiau pageidaujate mažesnio tempo ir didesnės koncentracijos į raumenų stiprinimą, Zumba Toning – puikus pasirinkimas. Visos treniruotės metu laikykite savo pilvo presą tonuse. Atliekant pratimus su svoriais koncentruokitės į raumenų jėgą, o ne į rankų pirštų spaudimą. Nepamirškite taisyklingai kvėpuoti. Mėgaukitės savo gražėjančiomis formomis ir rūpinkitės savo sveikata.“, - teigia trenerė Meda.

Judam kartu” ir trenerė Meda Maceikienė kviečia jus pasitikti savaitgalį su nauja energija!

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Jaunystės kultas paveikė ir vyrus: į klinikas atbėga paskatinti moterų, bet ne žmonų

Vyrai šturmuoja grožio klinikas! Raukšles lyginančios injekcijos ir veido kontūravimas, riebalų nusiurbimas, akių vokų plastika ir implantai – stipriosios lyties atstovai irgi nori būti patrauklūs, jaustis geidžiami.

Padidėjęs cholesterolio kiekis kraujyje. Ko nevalgyti? (9)

Klausimas. Man padidėjęs cholesterolio kiekis kraujyje. Ko negalima daryti, valgyti? Virginijus, 47 m.

Aukso vertės lietuviška piktžolė ir kodėl jos taip nemėgsta prancūzai (53)

Tie prancūzai, sakyčiau, yr labai keisti žmogėnai. Va, apie kiaulpienes tūpčioja, aikčioja, kaip esą aniems lietuviams gerai, kad tiek žemės turi ir ekologiškas kiaulpienes gali sau leist augint, paskui sau kasinėtis ir sveikai gyventi. Ir italai štai kiaulpienių pūkus kaip dideliausią auksą sėklų parduotuvėse pardavinėja.

Mitybos specialistė V. Kurpienė: Gavėnios pasninkas – alternatyva sveikai mitybai

Šylant orams daugelis susirūpiname, ką dėti į savo lėkštes: kuo paįvairinti mitybą ar ko atsisakyti, siekiant atgauti buvusias formas.

Ekspertai paneigė penkis mitus apie lieknėjimą (5)

Laikas nebesivadovauti šiais nevykusiais patarimais. Kitaip nei byloja visos „dietų taisyklės“, mesti svorį neturėtų būti labai sunku.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.