Energinga Zumba treniruotė visiems kūno raumenims stiprinti

 (6)
Daugelis žmonių jau išbandę ir namuose įsitraukę į Zumba® Fitness programą. Užburiantys latino ritmai iš tiesų nepalieka abejingų. Zumba treniruotės Lietuvoje tampa tikru mados klyksmu. Zumba tikrai nenuvilia pasiūlydama dar daugiau treniruočių atšakų. Viena jų - Zumba® Toning. Išbandyti šią treniravimosi sistemą kartu jus kviečia profesionali instruktorė Meda Maceikienė.
Energinga Zumba treniruotė visiems kūno raumenims stiprinti
© Shutterstock nuotr.

Įprastinės, nenaudojant papildomos įrangos, Zumba treniruotės metu kombinuojami latino bei pasauliniai šokiai kartu su kardio pratimais. Zumba® Toning - tai treniruotė, kurios metu panaudojant papildomus svorius - lazdeles arba svarelius - išlaikoma pagrindinė treniruotės esmė ir sutelkiamas dėmesys į jėgos pratimus - rankų raumenų stiprinimą, pilvo presą ir šlaunis.

„Jei jus žavi Zumba treniruotės, tačiau pageidaujate mažesnio tempo ir didesnės koncentracijos į raumenų stiprinimą, Zumba Toning – puikus pasirinkimas. Visos treniruotės metu laikykite savo pilvo presą tonuse. Atliekant pratimus su svoriais koncentruokitės į raumenų jėgą, o ne į rankų pirštų spaudimą. Nepamirškite taisyklingai kvėpuoti. Mėgaukitės savo gražėjančiomis formomis ir rūpinkitės savo sveikata.“, - teigia trenerė Meda.

Judam kartu” ir trenerė Meda Maceikienė kviečia jus pasitikti savaitgalį su nauja energija!

judamkartu.lt
Naujienų prenumerata
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Grožis ir sveikata

Kaip bėgiojantiems išsaugoti sveikus sąnarius?

Pasaulio sveikatos organizacijos duomenimis, apie 42 proc. ciklinės veiklos, tokios, kaip bėgimas, vaikščiojimas ar šokinėjimas, metu patirtų traumų sudaro kelio traumos. Gydytojų-traumatologų teigimu, statistika nereikėtų stebėtis, nes tokio sporto kaip bėgimas metu apkrova sąnariams padidėja 3–4 kartus, todėl nesunkiai gali atsirasti skausmas ar kitos traumos.

Sveikos odos krapštymas – neurozės pasekmė

Mano dukra paauglė turi įprotį vis draskyti, krapštinėti odą, nors ant jos, atrodo, nieko nėra. Ką patartumėte daryti? (Simona)

Nemalonus prakaito kvapas: kaip jį sumažinti? (10)

Ar galite apibūdinti jausmą, kuris apima perpildytame autobuse ar parduotuvėje užuodus nosį riečiantį prakaito kvapą? Kiekvienas iš mūsų turime savo specifinį kvapą. Tačiau nesiprausęs, prakaituotas žmogus skleidžia nemalonų kvapą, kuris tikrai nepadeda susirasti draugų bei atrodyti šauniai.

4 savaitgalio klaidos, dėl kurių bus sunki savaitė (7)

Perskaitę labai nustebsite, kaip paprasti mūsų veiksmai gali sugadinti bent 7 dienas į priekį, rašo huffingtonpost.com.

Aktualiausia šiandien: treniruotė pilvui iš šonams (2)

Šiandien Judam kartu bei grupinių užsiėmimų trenerė Agnė Mickevičiūtė-Butienė kviečia pasirūpinti savo kūno korpusu. Korpuso treniruotė skirta pilvui, nugarai bei šonams. Nemanote, kad tai tobulas pasiūlymas vasaros sezono metu?
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.