Energinga Zumba treniruotė visiems kūno raumenims stiprinti

 (6)
Daugelis žmonių jau išbandę ir namuose įsitraukę į Zumba® Fitness programą. Užburiantys latino ritmai iš tiesų nepalieka abejingų. Zumba treniruotės Lietuvoje tampa tikru mados klyksmu. Zumba tikrai nenuvilia pasiūlydama dar daugiau treniruočių atšakų. Viena jų - Zumba® Toning. Išbandyti šią treniravimosi sistemą kartu jus kviečia profesionali instruktorė Meda Maceikienė.
© Shutterstock nuotr.

Įprastinės, nenaudojant papildomos įrangos, Zumba treniruotės metu kombinuojami latino bei pasauliniai šokiai kartu su kardio pratimais. Zumba® Toning - tai treniruotė, kurios metu panaudojant papildomus svorius - lazdeles arba svarelius - išlaikoma pagrindinė treniruotės esmė ir sutelkiamas dėmesys į jėgos pratimus - rankų raumenų stiprinimą, pilvo presą ir šlaunis.

„Jei jus žavi Zumba treniruotės, tačiau pageidaujate mažesnio tempo ir didesnės koncentracijos į raumenų stiprinimą, Zumba Toning – puikus pasirinkimas. Visos treniruotės metu laikykite savo pilvo presą tonuse. Atliekant pratimus su svoriais koncentruokitės į raumenų jėgą, o ne į rankų pirštų spaudimą. Nepamirškite taisyklingai kvėpuoti. Mėgaukitės savo gražėjančiomis formomis ir rūpinkitės savo sveikata.“, - teigia trenerė Meda.

Judam kartu” ir trenerė Meda Maceikienė kviečia jus pasitikti savaitgalį su nauja energija!

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Natūralūs vitaminų lobynai – riešutai

Prasidedant pavasariui labai svarbu pasirūpinti derama mityba, kuri padėtų sustiprėti po žiemą patirto saulės ir vitaminų stygiaus. Kad gautume visko, ko reikia mūsų organizmui, nebūtina išleisti daugybės pinigų išskirtiniams maisto produktams ar egzotiniams vaisiams – dažnai pakanka ant stalo arba pietų dėžutėje turėti riešutų ar džiovintų vaisių, uogų.

Kaip tinkamai rūpintis pažastų oda?

Ar žinojote, kad šalinant pažastų plaukelius skutimosi peiliuku net 33% pašalinamų audinių sudaro viršutiniai, apsauginiai odos sluoksniai? Apie pažastis yra itin retai pagalvojama, nors tai viena iš jautriausių kūno vietų.

Odos gydytoja: mitas, kad reikia susitaikyti su problemine oda (5)

Odos sausumas, pasireiškiantis sudirgimu, niežėjimu ar pleiskanojimu – bene dažniausiai pasitaikanti problema, su kuria susiduria odos ligomis sergantys žmonės. Įvairūs odos pažeidimai neretai pasireiškia ir varginant endokrininės sistemos ligoms, pavyzdžiui, diabetui. Nors didelė dalis visuomenės vis dar mano, kad sergančio žmogaus oda tiesiog negali būti graži, vaistininkė Gintė Narušytė ir Inovatyvios dermatologijos centro gydytoja dermatovenerologė Inga Kisielienė skatina netikėti mitais.

Kokias veido odos drėkinimo klaidas darome (1)

Vien drėkinamojo kremo naudojimas neduos norimo efekto siekiant tinkamai drėkinti odą, tikina gydytoja dermatovenerologė Renata Kliunkienė. Pasak gydytojos, svarbu ir tai, kaip oda yra prausiama, kokie produktai naudojami ir koks yra organizmo skysčių balansas.

70 priežasčių masažui (2)

Labai dažnai žmonės daugiau supranta, kaip veikia jų automobilis, nei jų pačių kūnas. Kur yra jūsų automobilio variklis? O kur yra jūsų kepenys? Kokius teigiamus pokyčius ir rezultatus kūnui gali suteikti profesionalūs masažai?
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.