Dažymas augaliniais dažais naudingas plaukams

 (12)
Anksčiau plaukus dažiau įvairiais dažais, bet jie labai nušiuro, todėl jau ilgai jų nedažau. Jie truputį atsigavo, bet gal galite patarti, kokiais augaliniais dažais be “chnos” ir “basmos” dar galima dažyti ir kaip Gintė
© Corbis
Pataria Vilniaus grožio salono “Frida” savininkė, kirpėja Evelina Krivelienė:

- Jeigu plaukai sveiki ir nedažyti cheminiais dažais, galima sėkmingai eksperimentuoti su augaliniais. Natūralūs pigmentai suteikia plaukams švelnų ir subtilų atspalvį. Jais galite paryškinti natūralią plaukų spalvą ir suteikti jiems auksinius, šiltus rudus arba rausvus tonus. Natūralūs dažai už sintetinius atsparesni aplinkos poveikiui ir ilgiau laikosi.

Dažymas augaliniais dažais naudingas plaukams - rišamosios medžiagos, kurių yra natūraliame pigmente, stiprina plauko raginį sluoksnį. Po dažymo plaukai sveikai žvilga, juos lengva iššukuoti. Augdami natūraliais dažais nudažyti plaukai nesukelia spalvų skirtumo problemų, nes jos švelnesnės.

Kaip dažyti:

šviesūs plaukai nuo ramunėlių, cinamono, apynių ar kurkumos įgaus dailų auksinį atspalvį,

tamsiems plaukams tiks gebenė, sandalo medis, valakinis riešutas ir dažinė raudė,

rausviems tonams išgauti nepakeičiama chna,

įvairių spalvų miltelių mišinių galima įsigyti kosmetikos parduotuvėse. Pagal instrukciją miltelius reikia išmaišyti karštame vandenyje ir tolygiai ištepti šlapius plaukus.

Poveikio laikas - nuo pusvalandžio ir valandos. Visą tą laiką plaukai turi išlikti šilti ir drėgni - tik taip pigmentai gerai susigers. Todėl plaukus patartina apvynioti plėvele ir pašildytu rankšluosčiu, o antrą rankšluostį šildyti ir laikyti pakeitimui.

Augaliniai dažai tinka ne visada:

jeigu plaukai ilgą laiką buvo dažomi sintetiniais pigmentais, paveikti juos augaliniais dažais gali būti keblu. Paprasčiausia, kai natūrali plaukų spalva buvo tik truputį pašviesinta arba patamsinta,

nualintus plaukus dažyti raudonais tonais reikėtų ypač atsargiai: pažeisti plaukų galiukai gali pasidaryti per ryškūs,

augaliniais dažais neįmanoma plaukų pašviesinti - tam reikia cheminės oksiduojančios medžiagos,

plaukų negali pašviesinti ir ramunėlių nuoviras - tiesiog ramunėlių geltonieji pigmentai nusėda plaukuose ir padaro juos švelniai auksinius.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Paprastas pratimas, padėsiantis atjauninti veidą

Jei norite atrodyti jaunesnė, kasdien judinkite ausis. Gal skamba juokingai, bet studijos „Jaunas veidas“ vadovė ir vienintelė Lietuvoje sertifikuota veido mankštų trenerė Viktorija Baltramiejūnienė įsitikinusi, kad tai labai efektyvi veido mankšta.

Sveikatos sargai: 8 imunitetą stiprinantys produktai (4)

Sirgti nenori niekas, todėl labai svarbu puoselėti sveikatą ir stiprinti imunitetą. Štai 8 produktai, kurie suteiks supergalių ir sustiprins imunitetą.

Sveikesnių pusryčių patarimai (6)

Nacionalinio maisto ir veterinarijos rizikos vertinimo instituto specialistai išanalizavo tradicinį lietuvių pusryčių patiekalą: 2 virti kiaušiniai, pagardinti 2 šaukštais majonezo, užkandami 2 riekelėmis juodos duonos su sviestu. Ir, žinoma, žiupsnelis druskos.

Gera naujiena mėsėdžiams – sveiki užkandžiai (1)

Moksliniai tyrimai rodo, kad lietuviai – mėsos mėgėjų tauta. Sveikos gyvensenos specialistas Artūras Sujeta teigia, kad saikingas mėsos produktų vartojimas, neapleidžiant kitų svarbių mitybos elementų, gali būti naudingas, ypač mėgstantiems užkandžiauti vakarais, ir pabrėžia, kad svarbiausia pasirinkti kokybišką produkciją, kuri padėtų išsaugoti tiek gerą savijautą, tiek fizinę formą.

Kaip suvaldyti pavasarinį rožinės paūmėjimą (12)

Atbudus gamtai norisi gaudyti kiekvieną šiltesnį saulės spindulį, tačiau turintiems jautrią kapiliarinę odą žmonėms ypač rekomenduojama pasisaugoti. Aštri saulė – vienas rožinės paūmėjimą sukeliančių veiksnių.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.