Baltyminė dieta mažina cholesterolio lygį

 (1)
Jei jūsų cholesterino kiekis didelis, sumažinti jo lygį padės baltymų dieta, įsitikinę australų mokslininkai. Jie atliko tyrimą, kurio metu 215 žmonių su padidėjusia cholesterino kiekio koncentracija kraujyje laikėsi arba įprastos, arba baltyminės dietos. Po keleto savaičių mokslininkai pakartotinai ištyrė kraują ir sulygino duomenis.
© Corbis/Scanpix
„Baltymų dieta padeda geriau sumažinti cholesterino ir trigliceridų koncentraciją, be to, ji padeda sumažinti svorį“, - sako mokslininkai. Svarbiausią vietą baltymų dietoje užima neriebi mėsa ir žuvis, kiaušiniai, daržovės.
" 7 meno dienos"
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

70 priežasčių masažui (1)

Labai dažnai žmonės daugiau supranta, kaip veikia jų automobilis, nei jų pačių kūnas. Kur yra jūsų automobilio variklis? O kur yra jūsų kepenys? Kokius teigiamus pokyčius ir rezultatus kūnui gali suteikti profesionalūs masažai?

Knygos „Kodėl prancūzės nestorėja“ autorės patarimai, kaip moterims išlikti gražioms (6)

Prancūzų rašytoja Mireille Guiliano, kuri savo pirmąją knygą „Kodėl prancūzės nestorėja“ parašė būdama ant šešiasdešimtmečio slenksčio, tikrai turi ką pasakyti apie tai, kaip nepasiduoti visuomenės spaudimui, stereotipams apie senėjimą ir veido raukšleles paversti privalumu. Jos knygos išverstos į 40 kalbų, o pati autorė tapo pasauline žvaigžde ir svečiavosi įvairiose laidose įskaitant interviu su garsiąja Oprah Winfrey.

Grožio chirurgijos mitai ir tikrovė: kas po operacijos laukia tinginių (5)

Norėdami akinamos šypsenos, mes nedvejodami kreipiamės į odontologą. Tačiau būdami nepatenkinti savo išvaizda, dažniausiai keikiame veidrodį, vietoj to, kad taisytumėme trūkumus patikėtume šios srities meistrams. Lietuvoje žinomas plastinės rekonstrukcinės chirurgijos specialistas, „DR klinikos“ vienas įkūrėjų Renaldas Vaičiūnas įsitikinęs, kad mūsų šalyje plastikos chirurgija vis dar apipinta galybe mitų.

5 paprasti, bet efektyvūs pasaulyje garsios trenerės patarimai (3)

Visame pasaulyje garsi „Nike“ trenerė Joslyn Thompson teigia, kad sportas yra svarbus kiekvienam žmogui, nes taip galima pažinti save ir kontroliuoti savo nuotaiką kiekvieną dieną. Ištvermė ir ryžtas, kurių prireikia treniruočių metu, gali praversti ir kasdienėje veikloje, susidūrus su stresinėmis situacijomis darbe ar namuose. Žymi sporto terapeutė dalijasi 5 patarimais, kuriais vadovaujasi pati, siekdama aktyvaus gyvenimo ir ramybės balanso.

Trumpa, bet veiksminga anticeliulitinė treniruotė

Šiandien kovojame su celiulitu! O šioje nelengvoje kovoje mums padės energinga „Judam kartu“ nepriklausoma trenerė Gintarė Morkūnaite.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.