Ar žinote, kodėl prieš valgant riešutus patariama išmirkyti vandenyje?

 (17)
Egzistuoja tam tikrų maisto produktų (omarai, mangai, žuvis ir pan.), kuriuos reikia ruošti ir tiekti pagal tam tikras taisykles. Kiti produktai nereikalauja didesnių žinių ir juos paruošite daug paprasčiau.
© Shutterstock nuotr.

Turbūt esate girdėję, kad migdolų riešutus prieš vartojant patartina išmirkyti. Tikėtina, kad toks patarimas iš pradžių gali pasirodyti mažų mažiausiai keistas, rašo purewow.com. Vis dėlto patartina į jį atsižvelgti.

Mirkymas – tai migdolų ar kitų riešutų bei ankštinių daržovių laikymas vandenyje ilgą laiką. Žalių riešutų sudėtyje yra enzimus slopinančių medžiagų, o mirkymo metu atskleidžiamas visas riešutų maistingumo potencialas ir aktyvuojami šie nuslopinti enzimai. Be to, išmirkyti riešutai lengviau virškinami.

Kaip derėtų migdolus tinkamai mirkyti? Žalius migdolus pamerkite į vandenį ir palikite mirkti 8-12 valandų. Tada vandenį nupilkite, suberkite migdolus ant popierinių rankšluosčių ir palikite dar 12 valandų. Riešutus laikykite šaldytuve ir juos drąsiai vartokite savaitę.

Tiesa, verta žinoti, kad žali neišmirkyti migdolai taip pat yra naudingi sveikatai.

Riešutų mirkymas padeda atskleisti papildomą maistingumo potencialą, bet jei laiko visiškai neturite ir jaučiate nenumaldomą poreikį užkąsti, neišmirkyti riešutai irgi tiks kuo puikiausiai.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Sveikatos sargai: 8 imunitetą stiprinantys produktai (1)

Sirgti nenori niekas, todėl labai svarbu puoselėti sveikatą ir stiprinti imunitetą. Štai 8 produktai, kurie suteiks supergalių ir sustiprins imunitetą.

Sveikesnių pusryčių patarimai (6)

Nacionalinio maisto ir veterinarijos rizikos vertinimo instituto specialistai išanalizavo tradicinį lietuvių pusryčių patiekalą: 2 virti kiaušiniai, pagardinti 2 šaukštais majonezo, užkandami 2 riekelėmis juodos duonos su sviestu. Ir, žinoma, žiupsnelis druskos.

Gera naujiena mėsėdžiams – sveiki užkandžiai (1)

Moksliniai tyrimai rodo, kad lietuviai – mėsos mėgėjų tauta. Sveikos gyvensenos specialistas Artūras Sujeta teigia, kad saikingas mėsos produktų vartojimas, neapleidžiant kitų svarbių mitybos elementų, gali būti naudingas, ypač mėgstantiems užkandžiauti vakarais, ir pabrėžia, kad svarbiausia pasirinkti kokybišką produkciją, kuri padėtų išsaugoti tiek gerą savijautą, tiek fizinę formą.

Kaip suvaldyti pavasarinį rožinės paūmėjimą (12)

Atbudus gamtai norisi gaudyti kiekvieną šiltesnį saulės spindulį, tačiau turintiems jautrią kapiliarinę odą žmonėms ypač rekomenduojama pasisaugoti. Aštri saulė – vienas rožinės paūmėjimą sukeliančių veiksnių.

Žinomos moterys atvirai papasakojo, kaip kovoja su antsvoriu (22)

Nors kartais gali atrodyti kitaip, svorio metimas – nelengva užduotis kiekvienam, net ir įspūdingus turtus susikrovusioms Holivudo žvaigždėms.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.