4 makiažo variantai rudeniui

 (3)
Garsios visažistės Virdžinija Jang ir Šeron Douset siūlo du rudeninio makiažo variantus. Svarbiausias akcentas jame tenka akims. Šio makiažo įkvėpimo šaltiniai – nuo pankų iki japonių geišų, nuo gotikos iki Berlyno dekadanso.
Makiažas_2

1 makiažas. Visažistė Virdžinija Jang. “Mane įkvėpė pankų ir japonių geišų estetika. Geišos savo akis dažo rožine spalva, aš gi pasirinkau geltoną. O lūpas nudažiau juodai, kaip mėgsta pankai. Vietoje skaistalų – auksiniai šešėliai ant skruostų. Išėjo kažkas net etninio.

Makiažas_3

2 makiažas. O štai kitai merginai išrinkau raudonus šešėlius akims, charakteringus geišoms, derindama juos su ryškiai apibrėžtais griežtais pankiškais antakiais.”

Makiažas_4

3 makiažas. Visžistė Šeron Douset. “Aš norėjau išgauti gotikinį efektą ir todėl panaudojau šaltus tonus.

4 makiažas. Šiam makiažui įkvėpimo ieškojau 30-ųjų Berlyno dekadanse, bet vietoje juodos spalvos pasirinkau raudoną. Taip efektingiau ir linksmiau. Bronzinis odos atspalvis, raudoni šešėliai ir raudonmedžio spalvos tušas. Šių spalvų dėka akys atrodo ypatingai gilios.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Apšilimas prieš krepšinį: paruoškite raumenis tinkamai

Jau ne kartą rašėme apie apšilimo svarbą ir pasekmes, kai jam neskiriamas tinkamas dėmesys. Stebime, kad sporto salėje nei viena treniruotė neprasidėtų be apšilimo, be jo neturėtumėte išbėgti ir į kitų savo mėgiamų sportinių užsiėmimų aikšteles: teniso, krepšinio, futbolo, tinklinio…

Mūsų protėviai miegojo kitaip. Ir buvo žymiai sveikesni (46)

Sunku tuo patikėti, bet istorikai ir mokslininkai linkę manyti, jog šiuolaikinis žmogus miega visiškai ne taip, kaip protėviai senovėje. Gamta užprogramavo visiškai kitą miego režimą. Prasidėjus mokslinei techninei pažangai, žmogus nutarė pats tvarkytis savo laiką.

Ruošiamės bėgimo varžyboms: 3 pagrindiniai bėgimo tipai (2)

Kaip pasiruošti bėgimo varžyboms? Tiesiog bėgti ir tiek? Pradžioje kelis kilometrus, vėliau dešimt, dar vėliau kelias dešimtis… Pasirodo ruošiantis ilgų distancijų varžyboms net ir bėgti galima (ir reikia) skirtingai.

Pasitikrinkite, ko trūksta jūsų organizmui (20)

Atsižvelgiant į tai, ką valgote dažniausiai, galima nesunkiai pasakyti, ko trūksta jūsų organizmui.

Sužinoję apie agurkų naudą, norėsite juos valgyti kasdien (44)

Agurkai – puiki vasaros daržovė. Jie lengvai auga, jų yra įvairių rūšių, įvairių formų. Agurkuose mažai kalorijų, be to, jie ne tik aprūpina organizmą vandeniu ir elektrolitais, bet ir daugeliu vitaminų.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.