24 efektyviausi pilvo riebalų deginimo pratimai

 (35)
Pilvo raumenys ar nukaręs pilvukas – štai kur klausimas?
Daugelis vos pagalvoję apie pilvo raumenis prisimena savo ne itin dailų ir nemaloniai nukarusį pilvuką. Vis dėlto, anot fizinio lavinimo ir mankštos specialistės Michele Olson, iš tiesų derėtų nepamiršti, kad pilvo raumenys – tai daugybė tarpusavyje susijusių raumenų, prilaikančių pilvą įvairiomis kryptimis.
© Shutterstock nuotr.

Štai 24 būdai kasdienes pilvo preso treniruotas paversti įdomia ir itin veiksminga veikla, rašo health.com.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Kada begliutenės dietos laikytis neverta? (3)

Vis populiariau tampa laikytis begliutenės dietos net ir nesergant celiakija ir alergija kviečiams. Tačiau specialistai įspėja, kad tai ne visada yra protingiausias pasirinkimas.

Mažiau kaloringi ledai – mėgaukitės be skrupulų sustorėti

Mėgstate ledus, bet baiminatės juos valgyti bijodami sustorėti? Rinkitės mažai kaloringą alternatyvą!

Neuromokslininkai yra atradę dainą, kuri 65 proc. sumažina nerimą Paklausykite ir įsitikinkite patys (34)

Kai kyla sunkumų darbe, mokymo įstaigoje ar asmeniniame gyvenime, imamės visų įmanomų priemonių, gudrybių ir technikų, kad tik nuramintume nervus. Pasidalinsime su jumis viena priemone, kurią patvirtino mokslas: susidarykite grojaraštį iš 10-ies dainų, kurios, kaip buvo išsiaiškinta, yra labiausiai raminančios pasaulyje.

Kūno masės indeksas, svoris ar liemens apimtis – koks rodiklis tiksliausias? (12)

Diskusijos apie tai, kas tiksliausiai parodo kūno masės indeksą (KMI) – liemens apimtis ar visai kas kita – įsižiebė su nauja jėga. Išsiaiškinkime, koks rodiklis informatyviausias būtent jums.

Ar vaisiai iš tiesų yra dietinis maistas? (4)

Išsiaiškinkime, kodėl dažnas užkandžiavimas šviežiais vaisiais gali sužlugdyti visus svorio metimo planus.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.