24 efektyviausi pilvo riebalų deginimo pratimai

 (35)
Pilvo raumenys ar nukaręs pilvukas – štai kur klausimas?
Daugelis vos pagalvoję apie pilvo raumenis prisimena savo ne itin dailų ir nemaloniai nukarusį pilvuką. Vis dėlto, anot fizinio lavinimo ir mankštos specialistės Michele Olson, iš tiesų derėtų nepamiršti, kad pilvo raumenys – tai daugybė tarpusavyje susijusių raumenų, prilaikančių pilvą įvairiomis kryptimis.
24 efektyviausi pilvo riebalų deginimo pratimai
© Shutterstock nuotr.

Štai 24 būdai kasdienes pilvo preso treniruotas paversti įdomia ir itin veiksminga veikla, rašo health.com.

www.DELFI.lt
Naujienų prenumerata
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Grožis ir sveikata

Plokščiapėdystės priešas – vaikščiojimas basomis (1)

Daugybė mažylių būna plokščiapėdžiai. Tai tokia pėdos deformacija, atsirandanti nusileidus arba išnykus jos skliautams. Vasara – palankiausias metas tėveliams pasirūpinti vaiko plokščiapėdystės profilaktika.

Miško uogos – sezoninis sveikatos šaltinis (2)

Vienas didžiausių vasaros malonumų yra uogavimas Lietuvos miškuose. Šiuo metu ten karaliauja mėlynės ir avietės, o vasaros pabaigoje sulauksime ir gervuogių. Tad pagriebę krepšius savaitgalį bent kelias valandas pasivaikščiokite miškuose.

Blogas burnos kvapas. Kaip spręsti? (4)

Halitozė – tai nemalonus kvapas iš burnos, dėl kurio patiriamas diskomfortas bendraujant.

Kaip apsisaugoti nuo venų varikozės ir turėti sveikas bei gražias kojas? (8)

Jau paskelbta suknelių ir sijonų nešiojimo pradžia. Dar prieš šiltąjį sezoną skubėjome į soliariumą degintis, maskavome po žiemos išblyškusią šviesią odą.

Sveikatos revoliucija: metas išmokti pagrindinių taisyklių (4)

Gydytojai turėtų raginti pacientus gyventi „itališkai“ ir vietoj statinų ar vaistų nuo infarkto skirti riešutus, alyvuogių aliejų ir daržoves, sako ekspertai.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.