Dienraščio „Washington Post“ apžvalgininkai šį įrašą laiko augintinių kapitalizmo simboliu, nes minėta šeima socialiniame tinkle jį paskelbė jau kitą dieną, iš karto sukūrė fanų puslapį, katę pavadinę „Tara Didžiąją Karžyge“ („Tara Hero Cat”), o po penkių dienų katė jau turėjo asmeninį logotipą.

Rezultatas – per pirmą parą įrašą interneto vartotojai peržiūrėjo daugiau nei milijoną kartų, jį paskelbė žymūs tinklalapiai ir parodė televizijos kanalai.

Savo socialiniuose tinklalapiuose katė pradėjo neva bendrauti su gerbėjais, kas kelias dienas vis brūkštelėdama kokį juokelį. „Tara Didžioji Karžygė“, o tiksliau jos šeimininkai, netgi pasirašė sutarčių dėl maisto katėms reklamų.

Tiesa, ši sėkmės istorija – ne vienintelė. Internautai gerai žino jau kone legenda tapusią „paniurėlę“ („Grumpy Cat“), taip pat istoriją apie katę, grojančią klavišiniais.