Pavasarį pasitinkame efektyvia kardio treniruote

 (4)
Aerobikos grupinių užsiėmimų instruktorė V. Juknevičienė sveikina visas dailiosios lyties atstoves, sulaukus kalendorinio pavasario ir primena, kad pats laikas rimtai pradėti ruoštis vasaros sezonui.
Pavasarį pasitinkame efektyvia kardio treniruote
© Shutterstock nuotr.

Ta proga, kviečiame pajudėti kartu su energingąja trenere Viktorija, kad būtumėte pačios geriausios formos šiais metais. Šįkart siūlome efektyvią riebalų deginimo bei kraujospūdžio ir medžiagų apykaitos gerinimo kardio treniruotę. Taip, treniruotė aktyvi, bet jūsų kūnas to vertas!

Judam kartu motyvacijos trenerė Viktorija Baltramiejūnienė kviečia nejausti kaltės dėl to, kad vis dar nesportuojate, nors sausio pradžioje buvote tvirtai nusprendę aktyviai gyventi.

Visų pirma, nesate vieni tokie.

Antra, dar viską galite suspėti.

Trečia, pripažinkite ir priimkite, kad anas pažadas neišpildytas būtent dėl jūsų neveikimo, bet nebarkite, o supraskite, kad viskas pataisoma ir duokite sau dar vieną šansą.

Nebaudžiant savęs, bus smagiau susitarti su vidiniais procesais ir pradėti judėti link norimų tikslų!

judamkartu.lt
Naujienų prenumerata
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Sportas

Kaip bėgiojantiems išsaugoti sveikus sąnarius?

Pasaulio sveikatos organizacijos duomenimis, apie 42 proc. ciklinės veiklos, tokios, kaip bėgimas, vaikščiojimas ar šokinėjimas, metu patirtų traumų sudaro kelio traumos. Gydytojų-traumatologų teigimu, statistika nereikėtų stebėtis, nes tokio sporto kaip bėgimas metu apkrova sąnariams padidėja 3–4 kartus, todėl nesunkiai gali atsirasti skausmas ar kitos traumos.

Kaip išsirinkti gerus bėgimo batelius

Kiekvienas aistringas bėgikas su nekantrumu laukia vasaros, nes bėgti šiuo metų laiku tikras malonumas. Tai ne tik galimybė aktyviai judėti, tai savotiška meditacija ir galimybė pasimėgauti gamta. Tikime, kad užgrūdintų bėgikų nuotaikos nesujaukia subjuręs oras, tačiau bėgimo malonumą gali sugadinti netinkamai pasirinkti bėgimo batai.

Aktualiausia šiandien: treniruotė pilvui iš šonams (2)

Šiandien Judam kartu bei grupinių užsiėmimų trenerė Agnė Mickevičiūtė-Butienė kviečia pasirūpinti savo kūno korpusu. Korpuso treniruotė skirta pilvui, nugarai bei šonams. Nemanote, kad tai tobulas pasiūlymas vasaros sezono metu?

Kaip numalšinti raumenų skausmą po sunkios treniruotės (3)

Neretai žmogus, tik ką pradėjęs sportuoti arba drastiškai pakeitęs treniruočių programą, pajunta varginančius raumenų skausmus. Kartais būna sunku kitą dieną net paeiti. Tad ką daryti, jei sporto metu persistengėte ir kitą dieną vos pajudate bei kaip to išvengti?

Kaip sportuojant neperlenkti lazdos: kiek treniruočių reikia, o kiek - jau per daug

Amžinas klausimas - tai kiek reikia laiko skirti sporto salei, kad pagaliau rezultatai imtų džiuginti: pakaks vieno intensyvaus karto, ar teks plušėti kasdien? Kaip parinkti tinkamą intensyvumą ir sporto bei poilsio režimą, kad chroniškas nuovargis nepasiglemžtų motyvacijos ir judėjimo teikiamo džiaugsmo?