Pavasarį pasitinkame efektyvia kardio treniruote

 (4)
Aerobikos grupinių užsiėmimų instruktorė V. Juknevičienė sveikina visas dailiosios lyties atstoves, sulaukus kalendorinio pavasario ir primena, kad pats laikas rimtai pradėti ruoštis vasaros sezonui.
© Shutterstock nuotr.

Ta proga, kviečiame pajudėti kartu su energingąja trenere Viktorija, kad būtumėte pačios geriausios formos šiais metais. Šįkart siūlome efektyvią riebalų deginimo bei kraujospūdžio ir medžiagų apykaitos gerinimo kardio treniruotę. Taip, treniruotė aktyvi, bet jūsų kūnas to vertas!

Judam kartu motyvacijos trenerė Viktorija Baltramiejūnienė kviečia nejausti kaltės dėl to, kad vis dar nesportuojate, nors sausio pradžioje buvote tvirtai nusprendę aktyviai gyventi.

Visų pirma, nesate vieni tokie.

Antra, dar viską galite suspėti.

Trečia, pripažinkite ir priimkite, kad anas pažadas neišpildytas būtent dėl jūsų neveikimo, bet nebarkite, o supraskite, kad viskas pataisoma ir duokite sau dar vieną šansą.

Nebaudžiant savęs, bus smagiau susitarti su vidiniais procesais ir pradėti judėti link norimų tikslų!

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Sportas

Kam reikalingas kompiuterinis stovėsenos, eisenos ir bėgimo tyrimas? (2)

Keletą kartų per savaitę išbėgate į parką? Žaidžiate krepšinį, tenisą ar propaguojate bet kokią kitą sporto šaką? Galbūt dirbate stovimą darbą ir darbo dieną praleidžiate „ant kojų“? Nieko nelaukite ir išsitirkite savo pėdas. Jums pristatome stovėsenos, eisenos ir bėgimo tyrimą, kuris rekomenduojamas visiems be išimties, ypač sportuojantiems. Įvertinus visus duomenis, pagal poreikį, pritaikomi ortopediniai vidpadžiai, saugantys jūsų sveikatą.

Tikra kalorijų deginimo krosnis, kurią verta prisiminti (9)

Sporto medicinos gydytojas Kęstutis Linkus teigia, kad važinėjimas dviračiu gerina bendrą savijautą, formuoja raumenyną, leidžia pailsėti smegenims. Kaip ir bet koks kitas judėjimas ar aktyvi veikla, dviračio pedalų mynimas degina kalorijas. Tinkamai minant - degina kaip krosnis ir tirpdo riebalus.

Vilniečių pamėgtų treniruočių nauda ir žala sveikatai (1)

Anot sporto medicinos gydytojo Manto Ambraškos, sporto šakų poveikis kūnui, jo biomechanikai apskritai yra teigiamas. Dėl to žmonės ir skatinami pradėti sportuoti dar vaikystėje.

Ruošiame kūną vasarai: 5 trenerės patarimai tobulam pilvo presui (4)

Sporto specialistai pastebi, kad po didžiųjų pavasario švenčių sporto klubuose itin pagausėja žmonių. Jie tarsi „pabunda“ po žiemos miego ir savo kūnus – ypač pilvo presą – nori kuo greičiau paruošti šiltajam sezonui.

Jėga, kurios neišnaudojame: ką gali veido savimasažas ir mankšta

Antroji projekto „Jaunas veidas per 30 dienų“ savaitė eina į pabaigą. Jaunas veidas studijos vadovė ir vienintelė Lietuvoje sertifikuota veido mankštų trenerė Viktorija Baltramiejūnienė iš grupės pokyčių veide norinčių moterų išsirinko vieną dalyvę, su kuria 30 dienų dirbs kasdien iki pat balandžio 30 dienos.