Pavasarį pasitinkame efektyvia kardio treniruote

 (4)
Aerobikos grupinių užsiėmimų instruktorė V. Juknevičienė sveikina visas dailiosios lyties atstoves, sulaukus kalendorinio pavasario ir primena, kad pats laikas rimtai pradėti ruoštis vasaros sezonui.
Pavasarį pasitinkame efektyvia kardio treniruote
© Shutterstock nuotr.

Ta proga, kviečiame pajudėti kartu su energingąja trenere Viktorija, kad būtumėte pačios geriausios formos šiais metais. Šįkart siūlome efektyvią riebalų deginimo bei kraujospūdžio ir medžiagų apykaitos gerinimo kardio treniruotę. Taip, treniruotė aktyvi, bet jūsų kūnas to vertas!

Judam kartu motyvacijos trenerė Viktorija Baltramiejūnienė kviečia nejausti kaltės dėl to, kad vis dar nesportuojate, nors sausio pradžioje buvote tvirtai nusprendę aktyviai gyventi.

Visų pirma, nesate vieni tokie.

Antra, dar viską galite suspėti.

Trečia, pripažinkite ir priimkite, kad anas pažadas neišpildytas būtent dėl jūsų neveikimo, bet nebarkite, o supraskite, kad viskas pataisoma ir duokite sau dar vieną šansą.

Nebaudžiant savęs, bus smagiau susitarti su vidiniais procesais ir pradėti judėti link norimų tikslų!

judamkartu.lt
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Sportas

Nemokamos treniruotės – šansas pajudėti gryname ore

Internetinių treniruočių sistema gofit.lt kartu su renginių organizavimo profesionalais „ExtremeDelight“ išeina į miestą ir kviečia visus prisijungti prie nemokamų treniruočių prie Baltojo tilto.

Pratimai gražiai krūtinei (2)

Štai keli visiškai nesudėtingi pratimai, atlikdamos kuriuos treniruosite krūtinės raumenis ir ją pagražinsite.

Apšilimas prieš bėgimą (1)

Trumpas, tačiau efektyvus apšilimas prieš bėgimą – būtinas, nes padeda organizmui pasiruošti fiziniam krūviui ir mažina traumų riziką. Kaip tinkamai apšilti, pataria maratoninkė Diana Lobačevskė.

Specialistas perspėja dirbančius sėdimą darbą (3)

Ilgas ir monotoniškas sėdėjimas – tikra rykštė mūsų kūnui.

Sultingų kūno formų treniruotė (6)

Grupinių užsiėmimų instruktorė Julija Glušakova kviečia intensyviai mankštinti apatinę kūno dalį, nes vasaros metu išgeriamas įvairių gazuotų skysčių poveikis, dažnai veikia būtent tą dalį.