Pavasarį pasitinkame efektyvia kardio treniruote

 (4)
Aerobikos grupinių užsiėmimų instruktorė V. Juknevičienė sveikina visas dailiosios lyties atstoves, sulaukus kalendorinio pavasario ir primena, kad pats laikas rimtai pradėti ruoštis vasaros sezonui.
© Shutterstock nuotr.

Ta proga, kviečiame pajudėti kartu su energingąja trenere Viktorija, kad būtumėte pačios geriausios formos šiais metais. Šįkart siūlome efektyvią riebalų deginimo bei kraujospūdžio ir medžiagų apykaitos gerinimo kardio treniruotę. Taip, treniruotė aktyvi, bet jūsų kūnas to vertas!

Judam kartu motyvacijos trenerė Viktorija Baltramiejūnienė kviečia nejausti kaltės dėl to, kad vis dar nesportuojate, nors sausio pradžioje buvote tvirtai nusprendę aktyviai gyventi.

Visų pirma, nesate vieni tokie.

Antra, dar viską galite suspėti.

Trečia, pripažinkite ir priimkite, kad anas pažadas neišpildytas būtent dėl jūsų neveikimo, bet nebarkite, o supraskite, kad viskas pataisoma ir duokite sau dar vieną šansą.

Nebaudžiant savęs, bus smagiau susitarti su vidiniais procesais ir pradėti judėti link norimų tikslų!

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Sportas

5 ligos, kurių galite išvengti, jei sportuosite

Ar kasdien valgote sveiką maistą? O ar kasdien sportuojate? Jei į abu klausimus atsakėte teigiamai, reiškia, viską darote teisingai. Tyrimai parodo, kad reguliarus fizinis krūvis ir sveika mityba yra neabejotinas pliusas. Tai vienas iš veiksmingiausių, ir be abejo sveikiausių būdų palaikyti optimalų svorį.

Geišų grožio paslaptis – japoniška mankšta makko-ho (3)

Tikriausiai pastebėjote, kad japonės yra dailios ir trapios tarsi porcelianinės lėlės. Kokia jų grožio paslaptis? Pasirodo, kiekviena tauta ją turi, japonės - ne išimtis. Tai 4 pratimų kompleksas makko-ho, rašo „Women journal“.

Originalus būdas mesti svorį telpa jūsų kuprinėje (2)

Londonas. Už lango šviečia saulė ir aš juokauju, jog tie, kurie mano, kad Jungtinėje Karalystėje blogas oras, niekada turbūt nesilankė Lietuvoje. Prieš prasidedant mano darbo dienai nubėgu penkis kilometrus ir galvoju, kad gal jau pastebiu pokyčius - bėgasi išties lengviau. Visgi tik bėgimo neužtenka, reikia treniruoti visą kūną.

Seksologas: aktyvi fizinė veikla – geresnių poros santykių garantas (2)

Šv. Valentino diena yra puiki proga prisiminti, kad sėkmingi ir pilnavertiški santykiai negali egzistuoti savaime – juos puoselėti ir auginti gali tik laimingi ir save mylintys žmonės.

Šie pratimai kaklui ištirpdys taip nekenčiamą pagurklį (38)

Šarmingoji veido mankštų trenerė Viktorija Baltramiejūnienė šiandien ir vėl padeda mums mokytis pasirūpinti savo veidu ir nusimesti metų naštą.