Su „Navara“ pikapu techniškai giminingas „Pathfinder“ vairuotojų vertinamas už tvirtumą, praktiškumą ir pravažumą. Tai tikras kelio galiūnas. Turbūt ne šiaip sau juo važinėja ir stipriausiu planetos žmogumi tituluojamas Žydrūnas Savickas. Jeigu šį automobilį būtų galima pavadinti tokiu epitetu, tai galiūnų varžybose šis dalyvis būtų apibūdinamas kaip 4,8 m ilgio, 1,8 m aukščio ir 2210 kg sveriantis „atletas“. Jis gali tempti 3,5 tonų svorio priekabą, ant stogo vežti 100 kg krovinį ir esant reikalui sutalpina net 2091 l bagažą. „Rovimo iš vietos iki 100 km/val.“ rungtyje jis pademonstruotų 8,9 sek. rezultatą.

Automobilis didelis, talpus, viduje daug erdvės, pakankamai daiktų pasidėjimo nišų, salone susėsti gali 7 žmonės. Dizainas spinduliuoja tvirtumu ir kuria grėsmingo automobilio įvaizdį, tad jis drąsiai galėtų tapti kovinių filmų žvaigžde.

Tai toks automobilis, kurį vairuodamas ir stabtelėjęs šalia troleibuso gali įžvelgti jo keleivių akių spalvą, o įvažiavęs į požeminį garažą išsigąsti, kad stogo remontas bus neišvengiamas. Tačiau tai tik pirmas įspūdis – realybė ne tokia ir baisi. Įgudus nesunku automobiliu manevruoti stovėjimo aikštelėje, vis dėlto tenka pripažinti, kad be galinio vaizdo kameros būtum bejėgis.

Atnaujintas modelis nuo savo pirmtako skiriasi kitokiu priekinės ir galinės dalių dizainu. Priekinėje dalyje pakeistas variklio dangtis, atnaujintos grotelės ir pritaikytas naujas, apvalesnių formų buferis, dėl kurio automobilis pailgėjo 80 mm.

Europos rinkai Barselonoje (Ispanija) gaminamas modelis pasipildė daugiau komforto suteikiančia įranga. Salone pakeista centrinė konsolė, medžiagos tapo kokybiškesnės, įrengta nauja pavarų perjungimo svirtis, atnaujinta durų apdaila, siūlomi nauji tekstiliniai sėdynių apmušalai, papildomos chromuotos apdailos detalės, geriau matomos matuoklių skalės. Priklausomai nuo modelio, taip pat gali būti montuojama „Nissan Connect Premium“ sistema su jutikliniu ekranu.

Naujas dyzelinis variklis

Svarbiausia atnaujinto „Pathfinder“ naujiena – dyzelinis 3.0 dCi variklis. Naujasis jėgos agregatas derinamas tik su 7 laipsnių automatine pavarų dėže. Tiesioginio įpurškimo, V6 dyzelinį variklį su turbokompresoriumi sukūrė „Renault Nissan“ alijansas, jis taip pat montuojamas į kai kuriuos prabangius „Infiniti“ modelius.

Variklio galia – 231 AG, o maksimalus sukimo momentas – 550 Nm (pasiekiamas esant 1700-2500 aps./min.). Įspūdingi galios parametrai netrukdo šiam visureigiui važiuoti ir pakankamai taupiai. Vidutinės degalų sąnaudos mieste siekė 13 l/100 km, o užmiesčio kelyje – apie 10 l/100 km. Šie skaičiai mažai skiriasi nuo gamintojo nurodytų – atitinkamai 12,4 l/100 km ir 7,7 l/100 km.

Tačiau tokio automobilio pirkėjai apie taupymą matyt retai susimąsto. Jis kainuoja nuo 117 690 Lt, o mūsų išbandyta geriausios komplektacijos versija – 184 290 Lt.

Automobilio pakaba kieta, tad duobėtas kelias tikrai nėra mielas. Tai didelis ir sunkus visureigis, ir nieko keisto, kad posūkiuose jis mėgsta siūbuoti. O automatinė pavarų dėžė nedirba taip sklandžiai, kaip norėtųsi. Dėl uždelsto jos darbo garsas iš variklio skyriaus užpildo saloną. Bet „Nissan“ šiuo atveju siūlo išeitį – „Bose“ garso sistemą.

Gamintojo atstovų teigimu, atnaujintą „Pathfinder“ rinksis ištikimi šio modelio gerbėjai, kurie nori persėsti į naujesnį ir tobulesnį visureigį, bei tie, kurie įvertins „Pathfinder“ privalumus prieš konkurentus. Šiam galingam visureigiui varžovų nėra daug – jis konkuruoja su tokiais modeliais kaip „Toyota Land Cruiser“ ar „Mitsubishi Pajero“.

Tenka pripažinti, kad vertinant vien tik siūlomų variklių parametrus, „Nissan“ atstovas „japoniškų galiūnų“ varžybose pranoksta varžovus. Pavyzdžiui, visų kelių karaliumi tituluojamas „Land Cruiser“ komplektuojamas su dyzeliniu 3.0 l varikliu, kuris išvysto 190 AG ir 420 Nm. O „Pajero“ dyzelinio 3.2 l agregato duomenys – 200 AG ir 441 Nm.

„Pathfinder“ taip pat siūlomas su patobulintu dyzeliniu keturių cilindrų 2.5 dCi varikliu, kurio galia padidėjo nuo 171 iki 190 AG, o sukimo momentas 47 Nm – iki 450 Nm.

„Nissan Pathfinder“ vizitinė kortelė

Variklio darbinis tūris: 2993 cm3
Degalai: dyzelinas
Galia: 170 kW/231 AG/3750 aps./min.
Maksimalus sukimo momentas: 550 Nm/1750 aps./min.
Pavarų dėžė: 7 laipsnių automatinė
Varantieji ratai: 4x4
Ilgis: 4813 mm
Plotis: 1848 mm
Aukštis: 1862 mm
Važiuoklės bazė: 2853 mm
Prošvaisa: 216 mm
Svoris: 2210 kg
Įsibėgėjimas iki 100 km/val.: 8,9 sek.
Maksimalus greitis: 200 km/val.
Vidutinės degalų sąnaudos: 9,5 l/100 km
CO2 emisija: 250 g/km
Bagažinės tūris: 190/2091 l
Kaina: 184 290 Lt (bazinė versija – nuo 117 690 Lt)

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)