Šalyje šiuo metu stovi 3,6 tūkst. stacionarių greičio matuoklių, papildomai blyksi daugiau kaip 10 tūkst. mobiliųjų radarų. Nuo 2001 metų transporto valdyboje įregistruotų radarų skaičius patrigubėjo.

„Traffistar S330” ties Bylefeldu – darbščiausias Vokietijos greičio matuoklis, kurį pastatyti kainavo 200 tūkst. eurų – šią sumą radaras „priblyksėjo” per dešimt dienų. Per beveik trejus metus jis blykstelėjo daugiau kaip 550 tūkst. kartų ir kasdien uždirba miesto biudžetui apie 20 tūkst. eurų.

Tačiau ar ilgai miestai žarstys greičio mėgėjų milijonus? Vairuotojai aktyviai ginasi – beveik visi naujesni navigacijos prietaisai pypsi pajutę greičio matuoklį – kaip ir išmanieji telefonai, jeigu juose įdiegta speciali aplikacija.

Tokias jau kuris laikas kuria ir pardavinėja verslininkas Matthias Eifrigas – po 3 tūkstančius per dieną. Garsinis signalas ne tik įspėja vairuotojus apie esamus „spąstus”, bet ir vienu paspaudimu įdiegia naują informaciją, pavyzdžiui, apie policininkus su greičio matuokliais.

37 metų vokietis tuo užsiima visiškai legaliai. Vokietijos kelių eismo taisyklės leidžia vežtis „techninius prietaisus, kurie rodo eismo saugos priemones”, tik neleidžia jais naudotis vairuotojui. O keleiviui juk niekas nedraudžia to daryti.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)