„Jeigu kam nors pavykdavo techninės pagalbos automobilį išsikviesti prieš dešimtmetį, tai jam atvažiavus dažnai galėjo iškilti klausimas, kuriai transporto priemonei labiau reikalinga pagalba – ar tai, kuri stovi šalia kelio, ar tai, kuris atvažiavo nusitempti pirmosios“, – juokauja Jevgenijus Kulešas, bendrovės „Euro Asista“ vadovas.
© Shutterstock nuotr.

Šiandien ši paslauga pasikeitusi neatpažįstamai, o sparčiai augantis jos populiarumas skatina toliau investuoti į plėtrą ir kokybės gerinimą, suteikia pagrindą klientams tikėtis vis daugiau, teigiama pranešime žiniasklaidai.

Nori kompleksinės paslaugos

Aptarnautų klientų ir jiems suteiktų paslaugų skaičius per pastaruosius penketą metų išaugo beveik 10 kartų: nuo 2580 paslaugų 2010 m. iki 24000 paslaugų 2015 m. (prognozė). Be to, jei 2010 m. per mėnesį bendrovės automobiliai į pagalbą skubėdavo apie 200 kartų, šiuo metu jiems tenka išvažiuoti po 100 kartų per dieną.

„Pastebime, kad populiarėja papildomos paslaugos, kaip pakaitinis automobilis ar nakvynės viešbutyje organizavimas. Todėl techninės pagalbos paslauga tampa kompleksine – tai ne tik automobilio užvedimas ar pervežimas iš taško A į tašką B“, – sako J. Kulešas.

Kviečia dėl rimtų gedimų

Bendrovės duomenimis, šiuo metu šalies keliuose įstrigusiems vairuotojams dažniausia tenka skubėti dėl variklio ir elektros sistemų gedimų, eismo įvykio, išsikrovusio akumuliatoriaus ar pradurtos padangos. Tarp kitų atvejų, kai vairuotojai kreipiasi profesionalios pagalbos, yra degalų sistemos gedimas, pakabos gedimas, avarinis automobilio atrakinimas, sugedęs generatorius ar sankaba.

Maždaug du trečdaliai (58 proc.) visų aptarnautų klientų rinkosi sugedusio automobilio transportavimo paslaugą, 25 proc. – pakaitinį automobilį, 14 proc. pagalba buvo suteikta kelyje, 2 proc. – pagalba suteikta telefonu, apie 1 proc. naudojosi galimybe apsistoti viešbutyje, kol bus sutvarkyta jų transporto priemonė ir jie galės tęsti kelionę.

Ar jaunėjant šalies automobilių parkui paslauga išliks aktuali ir ateityje? J. Kulešas mano, kad taip. „Vidutinis automobilio amžius Lietuvoje sudaro apie 15 metų, o naujų automobilių pardavimai labai maži, palyginti su kaimyninėmis šalimis, tad jaunėjimo procesas vyksta labai lėtai.

Viena vertus, ateityje automobilių parkas turėtų atjaunėti, kita vertus, mūsų vairuojamos transporto priemonės taps sudėtingesnės. Todėl gali keistis paslaugos pobūdis, kokiais atvejais ir kada ji teikiama, bet profesionalios konsultacijos ir pagalbos kelyje poreikis tikrai išliks“, - sako J. Kulešas.

Bendrovės pajamos 2013 m. siekė apie 1 mln. eurų, 2014 m. – 1,5 mln. eurų, o 2015 m. turėtų sudaryti apie 2,5 mln. eurų. Reaguodama į paslaugos paklausos augimą, bendrovė kitąmet yra numačiusi investuoti apie 2 mln. eurų, taip pat ketina plėsti kompleksinio asistavimo paslaugas, pristatydama tokias papildomas paslaugas kaip medicininis asistavimas ar meistro pagalba į namus.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Kaip išsirinkti teisingą alyvą (3)

Reguliarus vairuotojų rūpestis – alyvos keitimas – glaudžiai susijęs su važiavimo kokybe,...

Pavojingosios atliekos yra gerokai arčiau mūsų kasdienybės nei gali atrodyti iš pirmo žvilgsnio

Pavojingųjų atliekų sąvoka dažnam gyventojui dar neretai asocijuojasi su žalsvai...

Ne tik baudžiamoji atsakomybė, bet ir automobilio konfiskacija (9)

Kaip nusikalstamos veikos padarymo įrankį, priemonę ar nusikalstamos veikos rezultatą, Kauno...

Susiremontavote automobilį po avarijos? Dar nereiškia, kad galite juo važiuoti

Valstybės įmonės „Regitra“ duomenimis, nuo šių metų sausio mėnesio Lietuvoje įregistruota...

Pasiruoškite: vaizdas sostinės gatvėse skirsis kaip diena ir naktis (45)

Pirmąsias rugsėjo savaites eismas sostinėje taps kur kas intensyvesnis – į gatves išvažiuos...

Top naujienos

Grėsmė šalia mūsų: Europoje slepiasi šimtai „Islamo valstybės“ apmokytų vaikų (32)

Europą sudrebino dar vienas teroro aktas: per dvi atakas, kai ketvirtadienį ir penktadienį...

VGT uždegė žalią šviesą: į kovą su „Islamo valstybe“ stos Lietuvos specialiosios pajėgos (405)

Pirmadienį posėdžiavusi Valstybės gynimo taryba aptarė ne tik krašto apsaugos sistemos...

Didžiausi atlyginimai: dešimtuke – netikėti naujokai (128)

Birželio mėnesį buvo tik viena įmonė, kurios darbuotojų atlyginimų vidurkis buvo...

Lietuvos rinktinės kandidatų sąrašas trumpėja: treneriai padėkojo D. Gailiui (29)

Likus daugiau nei savaitei iki Europos vyrų krepšinio čempionato Lietuvos rinktinės treniruotėse...

Nauja priežastis apsilankyti Palangoje: poilsiautojai įspūdingus vaizdus stebės nemokamai (5)

Palangoje rudenį atsiras nauja pramoga turistams – aukščiausiame kurorto pastate – Palangos...

Marselyje automobilis rėžėsi į stoteles, vienas žmogus žuvo atnaujinta 13.26 (39)

Vienas žmogus žuvo ir vienas buvo sužeistas po to, kai automobilis rėžėsi į dvi stoteles...

G. Nausėda apie prezidento rinkimus: prie šito klausimo bus galima sugrįžti labai rimtai (241)

SEB banko prezidento patarėjas, ekonomistas Gitanas Nausėda neneigia dalyvausiąs 2019 metų...

Vilniuje atsivėrė dar viena smegduobė (2)

Pirmadienį policijai pranešta apie Vilniuje gatvėje atsivėrusią smegduobę.

Nepripraskite prie druskos: koks kiekis dar nekenkia organizmui (10)

Drusk os perteklius žmogaus organizmui yra žalingas, tačiau visiškai eliminuoti jos iš mitybos...