Seimo narys Stasys Brundza trečiadienį surengtoje spaudos konferencijoje atkreipė dėmesį į Vilniaus eismo problemas. Parlamentaro teigimu, dar nebaigtas statyti miesto vakarinis aplinkkelis yra pats sėkmingiausias sostinėje įgyvendintas infrastruktūros gerinimo projektas, vis dėlto ir jis nėra be trūkumų.
© DELFI / Šarūnas Mažeika

S. Brundza pabrėžė, kad nors dar laukia trečiojo, paskutinio etapo darbai, tačiau jau dabar šia nauja transporto arterija per parą pravažiuoja 56-58 tūkstančiai automobilių. Tai dvigubai daugiau, nei per tą patį laiką Vilniaus-Kauno automagistrale.

Stasys Brundza
Stasys Brundza
© Organizatorių nuotr.

„Naujasis aplinkkelis gerokai išlaisvino nuo kamščių Laisvės prospektą, daugelį Lazdynų, Karoliniškių, Viršuliškių gatvių, tačiau labai apsunkino eismą Justiniškių gatve, nuo 2-ojo troleibusų parko iki pat šios gatvės pabaigos, jai įsiliejant į Gabijos gatvės atkarpą, o paskui – į Ukmergės gatvę netoli BIG prekybos centro, – sakė S. Brundza. – Tą buvo galima numatyti, juk tas 56-58 tūkstančių transporto priemonių srautas negali pakilti į orą ir išgaruoti kai baigiasi aplinkkelis? Todėl belieka tik stebėtis, kodėl tai žinodami eismo organizatoriai nieko nepadarė iš anksto didindami Justiniškių gatvės pralaidumą?“

Seimo nario nuomone, norint pakeisti situaciją šioje miesto dalyje, pakaktų iš naujo perasfaltuoti kai kuriuos duobėtus šios gatvės ruožus ir reikėtų uždrausti statyti automobilius Justiniškių gatvėje. Įdiegus šias priemones esą padidėtų gatvių pralaidumas, mažiau tektų gaišti laiką kamščiuose ir nuodyti išmetamosiomis dujomis šių mikrorajonų gyventojus.

Vilnius, Justiniškių g.
© DELFI skaitytojo nuotr.

Jis pasidalino turima statistika, kad kai kuriose vietose valandinis eismo intensyvumas Vilniuje rytinio piko metu siekia iki 10,35 tūkstančio automobilių per valandą. Tai kur kas daugiau nei maksimaliai apkrautuose užmiesčio keliuose. Vilniuje didžiausias eismo intensyvumas fiksuotas Geležinio Vilko, Ukmergės, Savanorių pr., Gariūnų, Vakariniame aplinkkelio, Oslo, Ozo ir keliose kitose gatvėse. Didelė transporto srautų koncentracija magistralinėse miesto gatvėse sukelia dar didesnį eismo intensyvumą pagrindinėse miesto sankryžose, o didžiausi transporto srautų valandiniai apkrovimai fiksuojami žiedinėse dviejų lygių Geležinio Vilko-T.Narbuto-Konstitucijos ir Laisvės - T.Narbuto-Pilaitės g. sankryžose.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Kiek kainuoja rodyti posūkius? (5)

Vienas dažniausiai pasitaikančių nusiskundimų prastais vairuotojais – posūkių signalų...

Fiksuoja skaitytojai: jei nemoki parkuotis, važinėk dviračiu (5)

Portalo „ Kas vyksta Kaune “ redakciją pasiekė pyktelėjusio skaitytojo laiškas ir nuotrauka,...

Ekspertai įvardino dažniausias klaidas, keičiant automobilių žibintų lemputes (5)

Reikalavimus atitinkantis automobilio apšvietimas itin reikšmingas, kalbant apie saugumą...

Privalomasis draudimas patirtą žalą atlygina ne visada: ką reikia žinoti visiems vairuotojams (67)

Privalomasis transporto priemonių civilinės atsakomybės draudimas nukentėjusiems patirtą žalą...

Lietuvoje diegiama bandomoji transporto kontrolės sistema: kaip ji veikia? (15)

Tyrimų duomenimis, net ketvirtadalis šalies keliais važiuojančių vilkikų viršija leistiną...

Top naujienos

Lietuvio užfiksuoti vaizdai apie jo patirtis Šiaurės ir Pietų Korėjose užkariauja pasaulį: sunku sulaikyti ašaras

Prieš metus DELFI publikuotas keliautojo Jokūbo Laukaičio sukurtas vaizdo reportažas apie...

A. Kubilius prabilo apie spąstus, kurie gali sutrukdyti pasivyti ES pragyvenimo vidurkį (246)

Lietuvai pasivyti Europos Sąjungos (ES) pragyvenimo vidurkį gali sukliudyti vidutinių pajamų...

JAV karo laivo įgulai atsirūgo vizitas Klaipėdoje: sekso vakarėlis baigėsi skandalu (128)

Dar vasario pradžioje į Klaipėdą draugiško vizito užsukęs JAV karo laivas „ USS Hue City...

Prasta vasara smogė ne tik Palangos verslininkams (6)

Lietinga vasara problemų pridarė ne tik nuomojantiems kambarius pajūryje. Paslaugas kaimo turizmo...

V. Putinas spaudžia Baltarusiją dėl Baltijos šalių (309)

Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas didina spaudimą Baltarusijai nukreipti naftos krovinių...

Greitkelyje Vilnius – Kaunas vilkikas nuvažiavo nuo kelio: formuojasi kilometrinės spūstys (10)

Greitkelyje Vilnius – Kaunas vilkikas nuvažiavo nuo kelio. Sprogus padangai jis atsidūrė...

Ar išsiveržus superugnikalniui liktume gyvi? (1)

Ugnikalniai visais laikais kėlė didžiulę grėsmę gyvybei. Apie tai, ar šiais laikais...

Ėmė griežčiau tikrinti remontuojamus kelius: už broką skyrė baudų (47)

Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos griežtina kokybės...

Papildomi eksperimentai: D. Adomaičiui tenka galvoti ne tik apie Europos čempionatą (2)

Nors dabar Dainiaus Adomaičio galvoje daugiausiai vietos užima mintys apie artėjantį Europos...

Jautrūs plaukai: patarimai jiems plauti (1)

DELFI Stilius jau rašė, kas kiek dienų reikėtų plauti sausus ir riebius plaukus, tačiau žmones...