Spustelėjus šalčiui taksi vairuotojai uždirba ir be keleivių

 (3)
Pastarųjų dienų šalčiai iš vairuotojų reikalauja daugiau išlaidų. Prekybininkai pastebi, kad akumuliatorių pardavimai išauga mažiausiai du kartus. Automobilių servisuose padaugėjo klientų, kurie rytais negali užvesti automobilių.
Apsnigti automobiliai
© DELFI / Domantas Pipas

Prekybininkai sako, kad vairuotojai suskumba pasikeisti senus akumuliatorius tik itin atšalus orams, kai ryte tampa sunku užvesti automobilį. Todėl mažiausiai du kartus išauga naujų akumuliatorių pardavimai. Taip pat daugiau nuperkama žnyplių, automobiliams užvesti.

Tris keturis kartus padidėja neužšąlančio langų plovimo skysčio paklausa. Be to, išgraibstomi langų gremžtukai ar priemonės, užšalusioms durims atitirpdyti.

Automobilininkai pastebi, kad ir degalų sąnaudos šaltuoju metų laiku išauga.

Tuo metu taksi įmonės sulaukia daugiau prašymų atvykti užkurti automobilius nei kur nors nuvežti. Nors tokios paslaugos oficialiai dažniausiai nėra teikiamos, tačiau patys vairuotojai sako, kad tokių užsakymų skaičius išauga kelis kartus. Sostinėje, anot vairuotojų, už tokią paslaugą prašoma nuo 5 iki 10 eurų.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Eismo kultūra ir patarimai

Primena apie griežtas baudas už automobilių plovimą (292)

Specialistai įspėja, kad gyventojams, kurie plaudami automobilius ne tik viešose vietose, bet ir privačiuose kiemuose teršia aplinką, grasia baudos. Be to, kai kurios savivaldybės nurodo, kad išvis draudžiama automobilius plauti tam nepritaikytose vietose.

Draudikai fiksuoja fiktyvių eismo įvykių bumą (7)

Sukiužusius ir beverčius ar atvirkščiai, brangius, tačiau sugedusius ar išsimokėtinai pirktus automobilius surežisuotuose eismo spektakliuose „įdarbinantys“ ir taip draudikams „parduoti“ mėginantys apgavikai drąsiai galėtų pretenduoti į Auksinės avietės apdovanojimus. Draudimo bendrovė BTA pranešime spaudai teigia šių metų pradžioje užfiksavusi netikėtą fiktyvių eismo įvykių piką ir perspėja, jog toks kelių eismo spektaklio režisavimas gali užtraukti ir baudžiamąją atsakomybę.

Lietuvoje viešintis pasaulinio garso lenktynininkas atvirai pasakė, kokių vairuotojų reikia pasisaugoti (27)

„Apibūdinti, kas yra geras vairuotojas yra didelis iššūkis“, - nusijuokia Tomas Kristensenas. Autosporto mėgėjai puikiai žino, kas yra šis žmogus dar vadinamas „Misteriu Le Manu“. 49 danas net 9 kartus laimėjo legendines Le Mano lenktynes. To padaryti nėra pavykę nė vienam kitam pilotui.

Didžiausi mitai apie automobilio alyvą: ką reikia žinoti? (26)

Kodėl mokslininkai negali išrasti amžinojo variklio? Atsakymas paprastas: beveik 30 – 50 proc. energijos suvartojama dėl detalių trinties. Pastarajam fizikos dėsniui sumažinti mokslininkai daugiau nei šimtmetį kuria ir tobulina variklio alyvą. Lietuvoje prekiaujamos alyvos „Kuttenkeuler“ atstovas ir autoserviso vadovas Edmundas Šimoniūtis pranešime spaudai teigia, kad šiandien technologijos stipriai žengia į priekį, o pasenusios žinios virsta mitais, kurie sklando ne tik tarp vairuotojų, bet ir automobilių meistrų.

Nesumokėję baudų rizikuoja likti bei vairuotojo pažymėjimo (47)

Seimas linkęs įteisinti, kad asmenims, nesumokėjusiems visų jiems paskirtų baudų už padarytus Kelių eismo taisyklių pažeidimus, nebūtų išduodamas ir keičiamas vairuotojo pažymėjimas.
Facebook draugai