Per dvejus metus Vilniaus gatvių tvarkymui turėtų būti išleista daugiau kaip šešiolika milijonų eurų. Penki milijonai skiriami miesto savivaldybės, dar apie vienuolika milijonų eurų gauta iš Kelių priežiūros ir plėtros programos. Vien per pirmuosius programos metus sostinėje bus išasfaltuota apie 80 kilometrų gatvių, 16 kilometrų žvyrkelių, sutvarkyta daugiau kaip 900 įvažiavimų į kiemus, paklota 20 kilometrų naujų šaligatvių.
Vasarą bus remontuojama ši Geležinio Vilko gatvės atkarpa
© DELFI / Domantas Pipas

Apie tokius skaičius kalbėta antradienį „Žinių radijo“ laidoje „Atviras pokalbis“, kurioje dalyvavo sostinės vicemeras Linas Kvedaravičius ir savivaldybės Ūkio ir transporto departamento vadovas Virginijus Pauža.

Jie patikino, kad daugybės pašaipų internete sulaukusioje sostinės Vilniaus gatvėje darbai įsibėgėjo ir baigsis liepą, tačiau vasarą miestiečiai gali strigti vienoje iš judriausių susisiekimo arterijų – Geležinio Vilko gatvėje.

Vasarą – dėmesys didžiosioms arterijoms

„Kiekvienas remontas yra tam tikras trukdis, tai reikia geranoriškumo. Vilniaus gyventojai turbūt didžiausią nepatogumą pajus, kai bus tvarkoma ir remontuojama Geležinio Vilko gatvės atkarpa nuo Edukologijos universiteto žiedo iki A. Goštauto viaduko, tos naujosios estakados. Tai ten šiokių tokių nepatogumų bus. Aišku, bandysime dirbti naktimis, kiek tai bus galima, bet šiokie tokie nepatogumai ir trikdžiai atsiras“, – laidoje kalbėjo V. Pauža.

„Darbai bus atliekami vasarą. Ten yra susidėvėjusi asfalto danga ir visiškai susidėvėję šulinių dangčiai. Kai važiuoja gerai pakrautas vilkikas, tai net būna tokių atveju, kai dangtį oro srautas pakelia ir jie negrįžta į savo vietą“, – komentavo savivaldybės departamento vadovas.

Anot jo, tai ne vienintelė vieta, vasarą sulauksianti kelininkų. Išsamų remontuojamų gatvių sąrašą savivaldybės atstovas žadėjo pateikti jau netrukus.

„Darysime ir gerai žinomų gatvių tvarkymus. Ir Laisvės prospekte, ir Pilaitės prospekte“, – žadėjo V. Pauža.

Vilniaus gatvėje – pagaliau postūmis

Daugybės karčių žodžių susilaukęs Vilniaus gatvės remontas pajudėjo iš sąstingio.

„Pirmoje gatvės dalyje tarp Gedimino prospekto ir Labdarių gatvės darbai intensyviai vykdomi, jau yra išbetonuota, o rytoj (trečiadienį – red.) bus klojamos bazalto trinkelės, statomi apšvietimo stulpai ir visa kita. Visa gatvė nuo Gedimino prospekto iki Labdarių gatvės turi būti užbaigta iki birželio mėnesio, o antras etapas – iki liepos mėnesio. Darbai yra pajudėję labai sparčiai ir, tikimės, kad rangovas, kuris ne visai mums tenkinamu būdu vykdė tuos darbus, susiėmė ir galėsim vertinti tuos darbus jau liepos mėnesį“, – detales atskleidė L. Kvedaravičius.

„Lygiai taip pat šią vasarą planuojame užbaigti darbus Savičiaus, Bokšto ir Išganytojo gatvėse. Lygiai taip pat buvo keičiamos komunikacijos ir danga“, – sakė V. Pauža.

Daugiau apie Vilniaus gatvės remonto peripetijas galima pasiskaityti čia.

Taisys ir klaidas

„Gatves, kurias reikia remontuoti, atrinkinėjame pagal aiškius kriterijus. Tai – ir viešasis transportas, automobilių pravažiuojamumas per parą, kur daugiausia duobėtumo ir provėžos padarytos, specialistai atrenka tas atkarpas, stebi visus metus tų gatvių būklę ir atėjus pavasariniams darbams jos pradedamos remontuoti. Šią savaitę prasidės pirmieji tikri gatvių taisymo darbai“, – apie kriterijus kalbėjo L. Kvedaravičius, pažadėjęs, kad visi darbai judriausiose vietose turėtų būti baigti iki rugsėjo mėnesio.

Virginijus Pauža
Virginijus Pauža
© DELFI / Tomas Vinickas

„Matomos ir klaidos, kurias reikia ištaisyti. Tame pačiame aplinkelyje, Oslo sankryžos klausimas, kur reikia praplatinti iki trijų juostų į Gariūnų pusę, nes ten rytinis kamštis didžiulis. Statant aplinkelį neskaičiavo srautų ir akivaizdu, kad viena juosta nuvažiuot nuo aplinkelio yra nelogiškas sprendimas. Tai tie darbai bus pradėti šiemet ir šiemet pabaigti“, – aiškino L. Kvedaravičius.

„Mūsų tikslas ne vien užasfaltuoti visas gatves, bet ir plėsti bei gerinti gatvių tinklą.<...> Yra kiti projektai, kur jungiamosios gatvės nuo aplinkelių. Tai yra pagrindinės miesto aterijos, kurios su laiku tiesiog turės būti įrengtos, norint pagerinti miesto susisiekimo infrastruktūrą. Tai yra Šiaurinė, Mykolo Lietuvio gatvės, yra dviejų lygių sankryžų įrengimas, kaip Minsko plento, Liepkalnio ir Žirnių gatvių sankryža“, – teigė V. Pauža.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Būsimųjų vairuotojų laukia iššūkiai (10)

Norintieji gauti vairuotojo teises tiesiog apgulė „Regitrą“. Daugelis skuba praktinį...

Dviratininkų pavojai tyko visiškai įprastose ir kasdienėse vietose (13)

Sinoptikai šį mėnesį žada gražų ir saulėtą, tad susigundžiusiųjų išriedėti į gatves su...

V. Radžiūnas. Kodėl žmogaus gyvybė įvertinta vos 90 eurų (13)

Jūs lekiate 90 km/val., viena ranka laikote vairą, kita – išmanųjį telefoną. Pirštais...

Lietuvoje – tūkstančiai be priežiūros paliktų automobilių (5)

Neatsakingi gyventojai netinkamą naudojimui seną automobilį palieka bendro naudojimosi vietoje ar...

Kiek kainuoja rodyti posūkius? (18)

Vienas dažniausiai pasitaikančių nusiskundimų prastais vairuotojais – posūkių signalų...

Top naujienos

Kraupi moters išpažintis: brolis pirma pardavė kiemo draugams, o toliau prievartavo pats (65)

Nuo savo praeities ji bėgo ilgai ir baisią paslaptį slėpė ir nuo mylimųjų, ir nuo vaikų,...

Laukiniai reklamos vakarai: feisbuko žvaigždėms – savos taisyklės (7)

Praėjusią savaitę nuskambėjusi istorija, kai Lietuvos bankas viešai pabarė feisbuko...

Ispaniją sudrebinę teroro išpuoliai: žudikai ketino panaudoti dujas mirtininkų liemenės buvo netikros, Ieškomasis septyniolikmetis sunkvežimio vairuotojas (512)

Ispanijos pajūrio kurorte Kambrilse penktadienį paryčiais automobiliui „Audi“ įsirėžus į...

Būsimųjų vairuotojų laukia iššūkiai: bus dar daugiau neišlaikiusiųjų iš pirmo karto (10)

Norintieji gauti vairuotojo teises tiesiog apgulė „Regitrą“. Daugelis skuba praktinį...

Lenkimo manevras, pasibaigęs tragedija: pamoka, kurią turime išmokti (14)

Ketvirtadienį Trakų rajone įvyko sukrečianti avarija, kurios metu kaktomuša susidūrus dviem...

Ketinate pirkti brangakmenius? Ekspertė patarė, kaip neapsigauti (7)

Viešoje erdvėje neretai galime išgirsti ką nors įdomaus ir neįtikėtino apie deimantus – apie...

Savaitgalį per Lietuvą keliaus audra (15)

Savaitgalį sinoptikai prognozuoja škvalą ir perkūniją, škvalo metu vėjas gali siekti 15-20 m/s,...

Artėjantis draudimas prekiauti galingais siurbliais išjudino pirkėjus (40)

Nuo rudens visoje Europos Sąjungoje, taip pat ir Lietuvoje, pirkti ir parduoti bus galima tik tokius...

E. Jakilaitis: paskutinė mano laida, kurią rekomendavau pažiūrėti šeimai, buvo su R. Karbauskiu (141)

Trečius metus iš eilės DELFI vykdomame projekte „Lietuvos įtakingiausieji 2017“...