Seimas linksta švelninti sankcijas kelių chuliganams

 (85)
Seimas svarstys siūlymą braukti įpareigojimą privalomai laikinai atimti teisę vairuoti už draudimo lenkti ar įvažiuoti į priešpriešinio eismo juostą pažeidimus.
Eismas
© DELFI / Rafael Achmedov

Ketvirtadienį po pateikimo 84 Seimo nariams balsavus už ir septyniems susilaikius pritarta tokiai Administracinių nusižengimų kodekso pataisai. Taip pat pritarta, kad projektas būtų svarstomas skubiai, tad priėmimas planuojamas dar pavasario sesiją.

Pataisas registravo parlamentarai iš skirtingų frakcijų, tarp jų „tvarkietis“ Petras Gražulis, konservatoriai Laurynas Kasčiūnas, Algis Strelčiūnas, „valstiečiai“ Agnė Širinskienė, Dainius Gaižauskas bei kiti.

Šiuo metu už draudimo lenkti ar įvažiuoti į priešpriešinio eismo juostą pažeidimus teisė vairuoti privalomai atimama nuo trijų iki šešių mėnesių, iniciatoriai siūlo, kad tai būtų tik galima sankcija šalia piniginės baudos. Teisės vairuoti atėmimas už ištisinės juostos kirtimą tapo privalomas nuo šių metų sausio.

Pataisos iniciatoriai sako, kad sankcija už tokį pažeidimą yra per griežta. Pataisos aiškinamajame rašte teigiama, kad vien per sausį pažeidėjų, kurie buvo priversti atsisveikinti su vairuotojų pažymėjimais buvo 143.

BNS
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Eismo kultūra ir patarimai

Unikalaus „vabalo“ savininkas svajoja apie kūrybines automobilių dirbtuves

Kur bevažiuotų panevėžietis Gintaras Tamulevičius su savo „vabalu“, kone visur jis palydimas akimis. Priežastis paprasta: jei įprastas klasikinis „Volkswagen Kaefer“ traukia aplinkinių žvilgsnius, Gintaro modifikuotas modelis toks, kad vyras ne kartą tiesiog gatvėje yra išgirdęs pasiūlymą automobilį parduoti.

Kauno gatvėse – netikėta naujovė (87)

Įsibėgėjanti iniciatyva „Kaunas tvarkosi“ miesto gyventojus ir svečius tikrai džiugina – daug gatvių jau sutvarkyta, dar didelė dalis vis dar tvarkoma arba bus remontuojamos ateityje. Tačiau su kiekvienu pokyčiu ateina ir naujovės, kurios kartais stebina.

Seimas pritarė pataisoms uždrausti pėstiesiems naudotis mobiliaisiais telefonais perėjose (178)

Siūloma uždrausti pėstiesiems pėsčiųjų perėjose naudotis mobiliojo ryšio priemonėmis, jeigu jomis naudojamasi rankomis. Ketvirtadienį Seimas po pateikimo pritarė tokioms Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pataisoms.

KET pažeidėją galima atpažinti dar iki egzamino „Regitroje“ (6)

Naudodamiesi empiriniais „Regitros“ ir Kelių policijos tarnybos duomenimis, Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) mokslininkai pirmą kartą nagrinėjo pradedančiųjų vairuotojų padarytų Kelių eismo taisyklių (KET) pažeidimų ir jų sukeltų eismo įvykių ryšį su asmenybės bruožais ir turima saugaus vairavimo samprata. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, tyrimas nustatė, kad įmanoma atpažinti būsimus kelių eismo taisyklių pažeidėjus dar jiems nepradėjus vairuoti – tą atskleidžia vien būsimų vairuotojų asmenybės bruožai bei jų nuostatos dėl eismo saugumo.

Apklausa atskleidė nacionalinius eismo kultūros ypatumus (10)

Stereotipiniai streso keliuose veiksniai atrodo labai paprasti: nesidairantys pėstieji erzina vairuotojus, nepraleidžiantys automobilių vairuotojai nervina praeivius, o visur lakstantys dviratininkai – visus. Tačiau visuomenės nuomonės ir rinkos tyrimų centro „Vilmorus“ atlikta apklausa rodo ką kita – ne tik pėstiesiems bei dviratininkams, bet ir automobilių vairuotojams daugiausia streso kelia ir saugią kelių atmosferą griauna neatsakingas kitų sutinkamų vairuotojų elgesys, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Facebook draugai