Saugaus eismo komisijos posėdyje ketvirtadienį pareigūnai pateikė statistiką, jog pernai Klaipėdoje avarijose žuvo daugiau žmonių nei užpernai – atitinkamai devyni ir šeši. Statistikos duomenimis, avarijose nukentėjo ir labai daug pėsčiųjų, kuriuos automobiliai partrenkė einančius per perėjas.

Pareigūnai konstatavo, kad šios yra prastai apšviestos, todėl žmonės ir negali saugiau pereiti gatvių. Tačiau užuot sprendę klausimą, kaip pėsčiųjų perėjas padaryti saugesnėmis, Saugaus eismo komisijos nariai įnirtingai ėmė užsiiminėti jų naikinimu.

Pirmoji „auka“ – Šilutės plente ties buvusiu „Neringos“ restoranu esanti pėsčiųjų perėja. Pareigūnai pasiūlė ją panaikinti, nes toje vietoje yra požeminė perėja, kurią tereikia sutvarkyti.

„Gal dar jauni esate ir neprisimenate, kodėl ta perėja buvo nupiešta. Žmonės nesinaudojo požemine perėja, nes baiminosi dėl savo saugumo, ir bėgdavo per gatvę. Todėl ir buvo įrengta perėja, kad automobiliai nepartrenktų pėsčiųjų. Garantuoju, kad ir dabar, jei panaikinsime antžemine perėją, žmonės vis tiek toje vietoje bėgs per gatvę“, - savo nuomonę reiškė Klaipėdos savivaldybės Miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda.

Tačiau kitų komisijos narių emocingas valdininko pasisakymas neįtikino – dauguma balsavo už tai, kad antžeminė perėja Šilutės plente būtų panaikinta.

Toks pat likimas laukia ir Naujojoje Uosto gatvėje esančios pėsčiųjų perėjos. Pareigūnų teigimu, perėjų nedideliame šios gatvės ruože tarp Naujosios Uosto ir Naujojo Sodo gatvių sankryžos ir Pilies tilto yra per daug – jų trys. Todėl pasiūlyta panaikinti vidurinę – esančią tarp dviejų sankryžų.

„Vaikščiojimas yra sveikata“, - pasiūlymu naikinti vieną perėją, dėl ko žmonėms iki kitų teks paeiti apie 80 metrų, džiaugėsi Klaipėdos savivaldybės Urbanistinės plėtros departamento direktorius Kastytis Macijauskas.

Komisijos nariai sutarė, jog pėsčiųjų perėjų gatvės ruože tikrai yra per daug, todėl vieną panaikinti – būtina.