Rekonstruota gatvė vėl remontuojama

 (15)
Pernai ilgai kentę nepatogumus ir laukę, kol pagaliau bus baigta J. Tilvyčio gatvės rekonstrukcija, panevėžiečiai apstulbo. Vos prieš pusmetį suremontuotoje gatvėje vėl stovi apie remontą perspėjantys ženklai, burzgia kelininkų technika. Tokių darbų gatvėje, į kurią ką tik investuota daugiau nei milijonas eurų, žmonės nesitikėjo išvysti bent keliolika metų.
Rekonstruota gatvė vėl remontuojama
© naujienos.lt

Deja, tikrovė kitokia. Vos prieš keletą mėnesių baigtoje rekonstruoti gatvėje jau frezuojamas pernai paklotas asfaltas, rengiamasi lyginti nelygumus, vyksta kiti darbai. Gyventojai nuogąstauja, kad naujai asfaltuota gatvė dabar lopoma, nebebus lygi, ir svarsto, ar buvo protinga darbus atlikti šaltuoju metų laiku.

J. Tilvyčio gatvėje broką taiso Prancūzijos kapitalo įmonė AB „Eurovia Lietuva“, tačiau jos atstovų komentaro „Sekundei“ per dvi dienas taip ir nepavyko gauti.

Miestui nekainuos

Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktorius Tomas Jukna tvirtina, kad kelininkai dirba pagal garantinį raštą. Jo teigimu, viršutinis asfalto sluoksnis buvo liejamas šaltuoju metų laiku, tad tyrimai parodė, kad porėtumas šiek tiek viršija normas. Pasak direktoriaus, apatinius sluoksnius įmonė suklojo, kol buvo geri orai, o klojant viršutinį, temperatūra jau buvo žema, lijo, krito šlapdriba.

„Buvo du variantai – arba pakeičia sluoksnį, kad šis atitiktų reikalavimus, arba moka tam tikrą numatytą išskaitą. Pasirinkome, kad vis dėlto turėtų atkurti asfaltą iki tokio tankio, koks turėtų būti pagal reikalavimus. Jie sutinka atkurti tas vietas“, – administracijos direktorius pabrėžia, kad miestui tai nieko nekainuos.

Pasak T. Juknos, dėl buvusių didelių gylių keičiant komunikacijas vietomis pakrito šaligatviai, todėl dabar juos tenka tvarkyti. Kadangi gatvė buvo ženklinama drėgnu oru, įmonė atkurs ir nusitrynusį ženklinimą.

„Oro sąlygos buvo tokios, kad trimis savaitėms per anksti užsnigo, o laikas buvo labai įtemptas“, – sako administracijos direktorius.

Ydinga tvarka?

Pasiteiravus, ar buvo protinga taip skubėti ir darbus baigti kone žiemą, T. Jukna sako, kad Kelių direkcija pinigus skiria vieniems metams. Šiuo atveju užsitęsė pirkimų procedūros. Jas vykdant gauta nemažai skundų, tad viskas užtruko.

Be to, tvarkant gatvę buvo rasti žmonių kaulai – tai irgi stabdė remonto darbus.

„Įmonė geranoriškai priėmė pastabas. Kitais atvejais būdavo ilgiausi ginčai, kad viskas gerai, ko jūs čia norite. Šiuo atveju jokių problemų ir pasirašė garantinius raštus“, – tvirtino administracijos direktorius. T. Jukna džiaugiasi, kad sutaupius gana nemažą sumą, pavyko įgyvendinti ne vieną, o abu gatvės rekonstrukcijos etapus.

Pagal planą sutvarkyti gatvės atkarpą nuo Nemuno gatvės iki žiedinės sankryžos buvo numatyta tik šiemet. Jo manymu, norint, kad nesikartotų tokios situacijos, kai darbus reikia žūtbūt baigti kone žiemą, o pavasarį tenka taisyti broką, reikėtų keisti pačią tvarką.

Pinigai gatvėms tvarkyti turėtų būti skiriami ne metams, kaip dabar, bet dvejiems.

„Žinai, kiek skirta, įvykdei pirkimus ir rangai liktų pusantrų metų. Aišku, tiems pirkimams būtų galima ruoštis iš anksto, bet kas būtų tada, jei nuperki rangovą, o pinigų negauni? Garantijos, kad gausi tokią sumą, nėra “, – samprotauja T. Jukna.

Daugiau miesto naujienų naujienos.lt

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Eismo kultūra ir patarimai

Automobiliu per Lenkiją – apsiginklavus kantrybe ir interaktyviais žemėlapiais (7)

Čekiją, Slovakiją, Austriją bei kitas populiarias vasaros atostogų maršrutų kryptis besirenkantiems lietuviams teks apsišarvuoti kantrybe – važiuojant automobiliu prasibrauti pro remontuojamus kaimyninės Lenkijos kelius nebus paprasta. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, kaimyninėje šalyje šiuo metu tvarkoma beveik 350 kilometrų kelių, tad draudimo specialistai vykstantiems rekomenduoja būtinai pasidomėti interaktyviuose žemėlapiuose ir mobiliosiose programėlėse nuolat atnaujinama informacija apie remontuojamus kelių ruožus.

Neplanuotas grįžimas iš užsienio valstybės: ką svarbu žinoti? (3)

Atostogos svečioje šalyje – tai laikotarpis, kai galima bent kiek atitrūkti nuo kasdienių darbų ir kokybiškai pailsėti. Tačiau kartais visus planus sujaukia netikėtos aplinkybės, verčiančios čia pat grįžti namo.

Pažėrė patarimų vairuotojams, kaip važiuoti „spermatozoidų judėjime“

Žinomas keliautojas automobiliu ir įvairių rekordų siekėjas, žurnalo „Auto Bild Lietuva“ vyriausiasis redaktorius Vitoldas Milius neseniai grįžo iš dar vienos įspūdingos kelionės. Šį kartą jo kolekciją papildė „Hyundai Tucson“ automobiliu įveiktas 4 tūkstančių kilometrų maršrutas palei didžiausią Indijos upę Gangą. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, svarbiausias kelionės tikslas – išbandyti naują miesto visureigį „Hyundai Tucson“.

Kelių policija ir „CityBee“ vienijasi dėl kilnaus tikslo (3)

Lietuvos kelių policijos tarnyba kartu su automobilių dalinimosi tinklu „CityBee“, siekdami priminti apie atsakomybę ir saugų elgesį kelyje, pradeda švietėjišką kampaniją ir primena, koks vairuotojų elgesys kelyje yra pavojingiausias jiems patiems ir aplinkiniams, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Planuojantiems keliones kemperiu – naudingi patarimai (9)

Artėjant vasarai daugelis kuria atostogų planus. Lėktuvais, autobusais ar kruizais keliauti įpratę žmonės vis dažniau pamąsto apie savarankišką kelionę su visu namu ant ratų. Kemperių paslaugas siūlantys žinovai sako, kad keliautojai nori laisvės – važiuoti, kur nori; sustoti, kada nori; gamintis maistą ir pasiimti neribotą kiekį daiktų. Tačiau ką privalu žinoti apie kemperių vairavimą, technines jų galimybes ir kaip juos priima įvairios valstybės?
Facebook draugai