„Regitra“ perspėja, kuo rizikuojate „pirkdami“ vietą egzaminui laikyti

 (20)
„Atsargiai: „pirkdami“ vietą, galite prarasti pinigus ir laiką“. Žinutę tokiu pavadinimu savo paskyroje socialiniame tinkle paskelbė Valstybės įmonė (VĮ) „Regitra“, egzaminuojanti vairuotojo pažymėjimo siekiančius gyventojus. Įmonės atstovai perspėja, jog susigundymas nelegaliomis paslaugomis nepasiteisins, o tokių paslaugų siūlytojai paprasčiausiai nieko negali užtikrinti.
Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
© Regitros nuotr.

„Regitra“ atkreipia dėmesį, jog tokiu būdu galima tik prarasti tiek pinigus, tiek savo laiką ir paaiškina, kodėl. Žemiau pateikiame „Regitros“ pranešimo visą tekstą.

„Norėdami greičiau išlaikyti vairavimo egzaminus kai kurie šalies gyventojai susigundo interneto skelbimais, siūlančiais galimybę „pirkti“ vietą eilėje. VĮ „Regitra“ (toliau – įmonė) atkreipia dėmesį, kad taip galima prarasti pinigus ir laiką.

Skelbimų autoriai tvirtina, kad už mokestį jie gali atsisakyti registracijos į egzaminą ir laisvą egzamino vietą „perleisti“ pirkėjui. Ši pasipelnymo schema gali būti naudinga tik vietos eilėje „pardavėjui“, nes laisvas vietas VĮ „Regitra“ elektroninė registravimosi laikyti egzaminus sistema visiems vartotojams paskirsto vienodai ir nėra jokių garantijų, kad ji vėl bus pateikta „pirkėjui“.

Asmeniui išsiregistravus arba pakeitus egzamino datą, atsiradusi laisva vieta sistemoje parodoma ne iškart, bet po kurio laiko. Kompiuterinė programa neužimtas vietas automatiškai paskelbia sistemoje atsitiktinai parinktu laiku.

VĮ „Regitra“ nuolat tobulina elektroninę registravimosi į egzaminus sistemą, siekdama užtikrinti nuolatinį jos saugumą ir patikimumą. Atsižvelgdama į vartotojų poreikius, įmonė yra sudariusi galimybę dėl svarbių asmeninių priežasčių registracijos į egzaminą atsisakyti. Šis atsisakymas yra nemokamas, tačiau pastebima, kad tuo vis dažniau piktnaudžiaujama.

Įmonės informacinių technologijų specialistai ne kartą yra išsiaiškinę galimai nesąžiningos registracijos į egzaminus atvejus, kai asmenys, naudodami kompiuterines programas, daugybę kartų prisiregistruodavo ir išsiregistruodavo, taip norėdami surasti kuo „tinkamesnį“ laiką.

Siekdama apsaugoti vartotojų interesus, įmonė perduos informaciją policijai apie nustatytus atvejus, kai registruojantis laikyti egzaminus buvo galimai piktnaudžiaujama pasipelnymo tikslais“, – perspėja „Regitra“.

www.DELFI.lt
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus
 

Eismo kultūra ir patarimai

Suskaičiavo, kiek lietuviai išleidžia automobilio remontui ir priežiūrai (7)

Didžioji dalis – 74 proc. – Lietuvos vairuotojų automobilio techninei priežiūrai ir remontui kasmet išleidžia iki 500 eurų. Šalies vairuotojų nuomonės tyrimo rezultatai rodo, kad daugiau nei 40 proc. vairuotojų rūpinasi savo automobiliu iškart šalindami net smulkius jo gedimus, o beveik pusė apklaustųjų automobilį prižiūri į jo baką pildami tik kokybiškus degalus.

Karas Lietuvos keliuose tęsiasi (6)

Lietuvoje per metus žūsta daugiausiai eismo dalyvių, palyginti su kitomis Baltijos šalimis. Pasaulio sveikatos organizacijos (PSO) duomenimis, didžiausias mirtingumo rodiklis – tarp Lietuvos šalies automobilių vairuotojų, o dviratis šalyje yra tokia pati rizikinga transporto priemonė kaip ir motociklas, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Perspėjo: Lietuvoje važiuoti dviračiu taip pat rizikinga kaip ir motociklu (15)

Pasaulio sveikatos organizacija (PSO) skelbia, kad dviratis Lietuvoje yra tokia pat rizikinga transporto priemonė kaip ir motociklas. Tuo metu didžiausias mirtingumo rodiklis, organizacijos duomenimis, fiksuojamas tarp automobilių vairuotojų.

Kaune „nematomus“ šviesoforus keičia modernūs (12)

Kauno vairuotojams saulėtą dieną daugiau nereikės spėlioti šviesoforo spalvos. Trečią dešimtį metų skaičiuojančius pasenusius miesto šviesoforus keičia nauji, LED šviesos šaltiniais aprūpintieji, rašoma Kauno savivaldybės pranešime.

Užsimojo sumažinti avaringumą (3)

Avaringumą Alytuje užsimota sumažinti rekonstruojant šviesoforus bent penkiose miesto vietose. Tą siūlo Saugaus eismo komisija, atlikusi avaringumo analizę, kuri parodė, kad daugiausia eismo įvykių, kurių metu sužalojami pėstieji, įvyksta perėjose prie reguliuojamų ir nereguliuojamų sankryžų.
Facebook draugai