Pėsčiasis ir vairuotojas: kaip dalinsim atsakomybę gatvėje?

 (73)
Šiais metais per pirmas keturias savaites Lietuvoje eismo įvykiuose žuvo aštuoni žmonės. Tai yra dešimčia žmonių arba 55 procentais mažiau nei per tą patį laikotarpį pernai. Tai – viltinga statistika. Tačiau neramina kita jos pusė: iš 8 žuvusiųjų – 2 vairuotojai ir 6 pėstieji.
Pėstysis perėjoje ir automobiliai
Pėstysis perėjoje ir automobiliai
© DELFI (O.Gurevičiaus nuotr.)

Kodėl keliuose daugiausiai žūva pėsčiųjų? Kodėl dažnas automobilio vairuotojas turi rūpintis ne tik savimi, bet ir ne vietoje vaikštančiais ir elementarių saugumo standartų nesilaikančiais beračiais eismo dalyviais?

Šį klausimą vaizdo reportaže nagrinėja LNK laidos „Ne vienas kelyje“ žurnalistai.

www.DELFI.lt
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus
 

Eismo kultūra ir patarimai

Penktadaliui vairuotojų KET reikalavimai – nė motais

Lietuvos gatvės pilnos mobiliaisiais telefonais kalbančių ir internete naršančių vairuotojų: 39 proc. vairuotojų kalba telefonu vairuodami automobilį. Tiesa, mažesnė jų dalis (17 proc. vairuojančiųjų) naudojasi laisvų rankų įranga, o štai daugiau nei penktadalis (22 proc.) vairuotojų kalba telefonu įprastai, nesinaudodami jokia papildoma įranga, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Apskaičiavo, kiek pasiteisino nauja eismo tvarka žiedinėse sankryžose (44)

Sostinės savivaldybė pranešime žiniasklaidai skelbia, kad aiškesnis Antakalnio ir Žirmūnų žiedinių sankryžų ženklinimas pasiteisino – po eismo organizavimo pakeitimų Antakalnio žiedo laidumas pagerėjo dešimtadaliu, Žirmūnų žiede rytinio piko metu nebėra spūsčių, parodė atlikta Vilniaus Gedimino technikos universiteto atlikta analizė. Tyrimo duomenimis, šiuose žieduose pakeitus eismo organizavimo tvarką pagerėjo ir saugumas – sumažėjo eismo įvykių.

Blogi vairuotojai visada prišaukia nelaimes (16)

Blogi vairuotojai nori nenori prišaukia nelaimes. Tai galima nesunkiai konstatuoti pasižiūrėjus šį vaizdo klipą, kuriame surinkti siužetai iš viso pasaulio. Kažkas nepatingėjo į vieną vietą sudėtį gausybės vaizdo registratoriais užfiksuotų situacijų, kuriose vyrauja tiesiog nevykę sprendimai prie vairo, kad kiti vairuotojai galėtų pasimokyti.

Keturi argumentai, kodėl žiemą automobilį pašildyti verta (186)

Už lango – tikrų tikriausia žiema. Ta proga ekspertai paneigia ilgai gyvavusį įsitikimą, kad, spaudžiant šaltukui, reikia prieš kelionę pašildyti automobilio variklį, esą tai sveika. Žinovai tvirtina, kad toks elgesys naudos neduoda, skelbia businessinsider.com.

Pareigūnai tikrino autobusų keleivius: saugos diržą segasi tik po įspėjimo (16)

Lapkričio mėnesį Lietuvos kelių policijos tarnybos pareigūnai atliko neįprastus patikrinimus – tikrino, ar saugos diržą užsisega tarptautinių maršrutų autobusais važiuojantys keleiviai. Patikrinimai parodė, kad daugiau kaip pusė keleivių, važiuodami autobusu, vis dar nesirūpina savo saugumu.
Facebook draugai