Patarimai vairuotojams: ką daryti, kai užšalo stiklai

 (121)
Įsibėgėjusi tikroji žiema kelia galvos skausmą ne vienam vairuotojui, o ypač tiems, kurių automobiliai šiam metų laikui nebuvo tinkamai paruošti.
© Gamintojo nuotr.

Šį kartą panagrinėkime, kaip kovoti su automobilį atakuojančia drėgme.

Iš vidaus užšalo automobilio stiklai

Ne vienas iš mūsų esame susidūrę su nemalonia situacija, kai automobilio stiklai užšąla ne tik iš išorės, bet ir iš vidaus. Ši problema indikuoja bent keletą galimų priežasčių: drėgmė salone, netvarkingi kilimėliai ar užsikimšę salono filtrai.

Kalbant apie drėgmę, pirmiausia būtina panaikinti jos atsiradimo priežastis. Reikia įvertinti sandarumo detalių (pavyzdžiui, durelių gumų) būseną. Taip pat patartina kreipti dėmesį ir į mažiausias smulkmenas: pavyzdžiui, prieš lipant į automobilį, gerai nusikratyti sniegą nuo avalynės.

Žiemą specialistai pataria naudoti guminius kilimėlius. Taip yra dėl keleto priežasčių: jie surenka sniegą, juos vėliau galima lengvai išvalyti ir jie nekaupia drėgmės, kuo pasižymi medžiaginiai kilimėliai.

Jeigu nenorite atsisakyti medžiaginių kilimėlių, galite pagalvoti apie būdus surinkti drėgmę. Vienas iš jų – po kilimėliais kasdien tiesti laikraščius, kurie sugertų bent dalį drėgmės. Vilkikų vairuotojų taip pat naudojamas metodas ant prietaisų skydelio palikti medžiaginį maišelį su druska, kuri taip pat pritraukia drėgmę.

Jeigu drėgmės susikaupimo išvengti nepavyko, tuomet patartina rasti šiltesnę patalpą, kurioje transporto priemonę būtų galima palikti bent parai atviromis durimis ar langais – kad salonas gerai išsivėdintų.

Pirmas signalas, kai galite įtarti salono filtro gyvenimo pabaigą paprastai pasirodo dar neįsivyravus smarkesniems šalčiams – pakanka pastebėti, kad žymiai greičiau pradeda rasoti langai. O jeigu vis geriau jaučiate aplinkinių automobilių išmetamųjų dujų kvapą, daugiau signalų nebelaukite – laikas keisti salono filtrą.

Langai atšyla lėtai

Jeigu langų atšilimas užtrunka labai ilgai, pasikonsultuokite su meistru, ar ne laikas keisti aušinimo skystį. Matyt, jūsiškis yra senas ir praradęs dalį reikalingų sąvybių, dėl ko lėtai įšyla „pečiukas“. Rekomenduojama aušinimo skystį keisti ne rečiau nei kas ketverius metus, o jo būklę paprašyti patikrinti servise per kasmetinę apžiūrą (arba tepalų keitimą).

Beje, dažnas mitas, kad automobilio kondicionierius skirtas naudoti tik vasarą. Anaiptol – jo pagalba žiemą daug greičiau atšildysite rasojančius arba užšalančius langus, be to greičiau cirkuliuojantis aušinimo skystis mažina kondicionieriaus siurblio gedimo pavojų.

Dar viena galima priežastis, kodėl automobilis nešyla - sugedęs ar netinkamai veikiantis termostatas. Jei jis neveikia, aušinimo skystis nuolat teka per visą aušinimo sistemą ir todėl niekaip nesušyla.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Eismo kultūra ir patarimai

Į keistą istoriją papuolęs vairuotojas perspėja kitus: primena aferą (71)

Kaip jaustumėtės, jeigu pasistatę automobilį miesto centre ir apmokėję jo stovėjimą mobiliąja programėle ramiai išeitumėte pietauti, bet grįžę rastumėte po valytuvu baudos kvitą už neapmokėtą parkingą? Skamba lyg nesusipratimas? Tačiau būtent tokia istorija nutiko DELFI skaitytojui Egidijui.

Vasaros atostogų patarimas: prieš kelionę patikrinkite padangas

Įpusėjus vasarai vis dažniau leidžiamės į keliones automobiliu. Bet kad sklandžiai pasiektume atostogų vietą, pirmiausiai reikia pasirūpinti tinkamomis automobilio padangomis. Pasak padangų gamintojo „Continental“ specialistų, pagrindinis ir pats svarbiausias dalykas, kuriuo turi pasirūpinti vairuotojas, yra tinkamas padangų slėgis, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Apskaičiavo, kokie automobiliai Lietuvoje dažniausiai patenka į avarijas (157)

Normalu, kad į avarijas dažniausiai patenka tie automobiliai, kurių yra daugiausiai. Tačiau skaičiuojant procentaliai nuo automobilių skaičiaus, rezultatai – jau kiti. Tiesa, rezultatai nesiskiria nuo žiniasklaidos skambių antraščių – draudikai sutartinai tikina, kad į avarijas procentaliai dažniausiai patenka BMW markės automobiliai.

Nubausta vairuotoja stojo į kovą su policija: siekia įrodyti, kad kelio ženklai buvo perstatyti (101)

Tvarkinga ir nė karto nebausta vairuotoja liko apstulbusi gavusi pranešimą, kad greitį kelyje viršijo kone pusšimčiu km/val. Situacija dviprasmiška – neaiškiu būdu buvo stumdomi kelio ženklai, kurie įnešė dar daugiau painiavos. Tačiau abi pusės laikosi savo pozicijos – policija tikina, kad vairuotoja nubausta teisėtai, moteris įsitikinusi, kad laikėsi kelio ženklų norodymų.

Neblaivūs prie vairo: esame per daug atlaidūs kelių nusikaltėliams (56)

Neblaivių vairuotojų sukelti eismo įvykiai, kurie baigiasi skaudžiomis nelaimėmis, iškart sulaukia visuomenės pasipiktinimo – kaltininką raginama siųsti už grotų, neleisti sėsti prie vairo iki gyvos galvos. Tačiau nurimus pasipiktinimo bangai vėl kalbame apie vairuotojus, kurie drįsta sėsti prie vairo, kai alkoholio matuokliai rodo kelis kartus didesnį girtumą, nei leistinas.
Facebook draugai