Patarimai vairuotojams: ką daryti, kai užšalo stiklai

 (121)
Įsibėgėjusi tikroji žiema kelia galvos skausmą ne vienam vairuotojui, o ypač tiems, kurių automobiliai šiam metų laikui nebuvo tinkamai paruošti.
© Gamintojo nuotr.

Šį kartą panagrinėkime, kaip kovoti su automobilį atakuojančia drėgme.

Iš vidaus užšalo automobilio stiklai

Ne vienas iš mūsų esame susidūrę su nemalonia situacija, kai automobilio stiklai užšąla ne tik iš išorės, bet ir iš vidaus. Ši problema indikuoja bent keletą galimų priežasčių: drėgmė salone, netvarkingi kilimėliai ar užsikimšę salono filtrai.

Kalbant apie drėgmę, pirmiausia būtina panaikinti jos atsiradimo priežastis. Reikia įvertinti sandarumo detalių (pavyzdžiui, durelių gumų) būseną. Taip pat patartina kreipti dėmesį ir į mažiausias smulkmenas: pavyzdžiui, prieš lipant į automobilį, gerai nusikratyti sniegą nuo avalynės.

Žiemą specialistai pataria naudoti guminius kilimėlius. Taip yra dėl keleto priežasčių: jie surenka sniegą, juos vėliau galima lengvai išvalyti ir jie nekaupia drėgmės, kuo pasižymi medžiaginiai kilimėliai.

Jeigu nenorite atsisakyti medžiaginių kilimėlių, galite pagalvoti apie būdus surinkti drėgmę. Vienas iš jų – po kilimėliais kasdien tiesti laikraščius, kurie sugertų bent dalį drėgmės. Vilkikų vairuotojų taip pat naudojamas metodas ant prietaisų skydelio palikti medžiaginį maišelį su druska, kuri taip pat pritraukia drėgmę.

Jeigu drėgmės susikaupimo išvengti nepavyko, tuomet patartina rasti šiltesnę patalpą, kurioje transporto priemonę būtų galima palikti bent parai atviromis durimis ar langais – kad salonas gerai išsivėdintų.

Pirmas signalas, kai galite įtarti salono filtro gyvenimo pabaigą paprastai pasirodo dar neįsivyravus smarkesniems šalčiams – pakanka pastebėti, kad žymiai greičiau pradeda rasoti langai. O jeigu vis geriau jaučiate aplinkinių automobilių išmetamųjų dujų kvapą, daugiau signalų nebelaukite – laikas keisti salono filtrą.

Langai atšyla lėtai

Jeigu langų atšilimas užtrunka labai ilgai, pasikonsultuokite su meistru, ar ne laikas keisti aušinimo skystį. Matyt, jūsiškis yra senas ir praradęs dalį reikalingų sąvybių, dėl ko lėtai įšyla „pečiukas“. Rekomenduojama aušinimo skystį keisti ne rečiau nei kas ketverius metus, o jo būklę paprašyti patikrinti servise per kasmetinę apžiūrą (arba tepalų keitimą).

Beje, dažnas mitas, kad automobilio kondicionierius skirtas naudoti tik vasarą. Anaiptol – jo pagalba žiemą daug greičiau atšildysite rasojančius arba užšalančius langus, be to greičiau cirkuliuojantis aušinimo skystis mažina kondicionieriaus siurblio gedimo pavojų.

Dar viena galima priežastis, kodėl automobilis nešyla - sugedęs ar netinkamai veikiantis termostatas. Jei jis neveikia, aušinimo skystis nuolat teka per visą aušinimo sistemą ir todėl niekaip nesušyla.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Eismo kultūra ir patarimai

Automobilio pirkimas: kaip neužkibti ant sukčių kabliuko (122)

Visi esame girdėję istorijų, kaip nesąžiningi automobilių pardavėjai apgavo pirkėją. Bet būna ir atvirkštinių variantų. Prekeiviai tikina, kad pamažu įsitvirtina ir papildomos sutartys, kurios pasirašomos kartu su automobilio pirkimo-pardavimo sutartimis. Tokiu būdu apsisaugo abi pusės – pardavėjai pasakoja, kad pasitaiko atvejų, kai nupirktą automobilį pirkėjai nori grąžinti, nors su juo spėjo prasukti ne vieną tūkstantį kilometrų.

Nufilmavo greitkelyje siautėjusį visureigį (16)

Net neabejojame, kad, pasižiūrėję šį vaizdo įrašą, neabejotinai imsite svarstyti, kokios antgamtinės jėgos iš šio „Ford Explorer“ atėmė gebėjimą važiuoti tiesiai ir jis ėmė greitkelyje išdarinėti tikras nesąmones, skelbia carscoops.com.

Spūsčių reitingas: paskelbtas nelaimingiausių miestų dešimtukas (16)

Transporto analitinė įmonė INRIX paskelbė miestų, kuriuose – didžiausios automobilių spūstys, reitingą. Kaip informuoja motor.ru, pirmą vietą reitinge užėmė Los Andželas, o antroje miestų su ilgiausiomis automobilių spūstimis sąrašo vietoje atsidūrė Maskva.

Panaudota alyva lietuviams ne pavojingų medžiagų kokteilis (2)

Panaudota automobilių alyva pagal Europos Sąjungos (ES) reglamentus ir Lietuvos įstatymus yra priskiriama pavojingosioms atliekoms, su kuriomis turi būti atitinkamai tvarkomasi, rašoma pranešime žiniasklaidai. Nepaisant to, Lietuvoje dar įprasta į tokį alyvos atliekų statusą numoti ranka, o pažeidimų laikydami ir atsikratydami panaudota alyva daro tiek automobilių vairuotojai, tiek transporto priemonių remontu ir technine priežiūra užsiimančios įmonės.

Dalis vairuotojų apie nebegaliojančius pažymėjimus gali nežinoti (58)

Senųjų vairuotojų pažymėjimų, kurie baigė galioti vasario 3 dieną, kol kas vis dar nepasikeitė beveik 90 tūkst. žmonių. Tikėtina, kad nemaža jų dalis gyvena užsienyje ir galbūt net nežino, jog vairuoja turėdami pažymėjimą, kuris nebegalioja. Vairuoti Lietuvoje su tokiu senu laminuotu pažymėjimu galima, bet gresia bauda už dokumento neturėjimą.
Facebook draugai