Patarimai vairuotojams: ką daryti, kai užšalo stiklai

 (121)
Įsibėgėjusi tikroji žiema kelia galvos skausmą ne vienam vairuotojui, o ypač tiems, kurių automobiliai šiam metų laikui nebuvo tinkamai paruošti.
© Gamintojo nuotr.

Šį kartą panagrinėkime, kaip kovoti su automobilį atakuojančia drėgme.

Iš vidaus užšalo automobilio stiklai

Ne vienas iš mūsų esame susidūrę su nemalonia situacija, kai automobilio stiklai užšąla ne tik iš išorės, bet ir iš vidaus. Ši problema indikuoja bent keletą galimų priežasčių: drėgmė salone, netvarkingi kilimėliai ar užsikimšę salono filtrai.

Kalbant apie drėgmę, pirmiausia būtina panaikinti jos atsiradimo priežastis. Reikia įvertinti sandarumo detalių (pavyzdžiui, durelių gumų) būseną. Taip pat patartina kreipti dėmesį ir į mažiausias smulkmenas: pavyzdžiui, prieš lipant į automobilį, gerai nusikratyti sniegą nuo avalynės.

Žiemą specialistai pataria naudoti guminius kilimėlius. Taip yra dėl keleto priežasčių: jie surenka sniegą, juos vėliau galima lengvai išvalyti ir jie nekaupia drėgmės, kuo pasižymi medžiaginiai kilimėliai.

Jeigu nenorite atsisakyti medžiaginių kilimėlių, galite pagalvoti apie būdus surinkti drėgmę. Vienas iš jų – po kilimėliais kasdien tiesti laikraščius, kurie sugertų bent dalį drėgmės. Vilkikų vairuotojų taip pat naudojamas metodas ant prietaisų skydelio palikti medžiaginį maišelį su druska, kuri taip pat pritraukia drėgmę.

Jeigu drėgmės susikaupimo išvengti nepavyko, tuomet patartina rasti šiltesnę patalpą, kurioje transporto priemonę būtų galima palikti bent parai atviromis durimis ar langais – kad salonas gerai išsivėdintų.

Pirmas signalas, kai galite įtarti salono filtro gyvenimo pabaigą paprastai pasirodo dar neįsivyravus smarkesniems šalčiams – pakanka pastebėti, kad žymiai greičiau pradeda rasoti langai. O jeigu vis geriau jaučiate aplinkinių automobilių išmetamųjų dujų kvapą, daugiau signalų nebelaukite – laikas keisti salono filtrą.

Langai atšyla lėtai

Jeigu langų atšilimas užtrunka labai ilgai, pasikonsultuokite su meistru, ar ne laikas keisti aušinimo skystį. Matyt, jūsiškis yra senas ir praradęs dalį reikalingų sąvybių, dėl ko lėtai įšyla „pečiukas“. Rekomenduojama aušinimo skystį keisti ne rečiau nei kas ketverius metus, o jo būklę paprašyti patikrinti servise per kasmetinę apžiūrą (arba tepalų keitimą).

Beje, dažnas mitas, kad automobilio kondicionierius skirtas naudoti tik vasarą. Anaiptol – jo pagalba žiemą daug greičiau atšildysite rasojančius arba užšalančius langus, be to greičiau cirkuliuojantis aušinimo skystis mažina kondicionieriaus siurblio gedimo pavojų.

Dar viena galima priežastis, kodėl automobilis nešyla - sugedęs ar netinkamai veikiantis termostatas. Jei jis neveikia, aušinimo skystis nuolat teka per visą aušinimo sistemą ir todėl niekaip nesušyla.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Eismo kultūra ir patarimai

Pareigūnai slapta nufilmavo nepažįstančius šviesoforo signalų (28)

Kiek kartų prieš užgesdama sužybsi žalia šviesoforo sekcija? Šis klausimas iš proto varė vairuotojus, kuriuos pareigūnai negailestingai baudė už posūkį, degant raudonam šviesoforo signalui. „Mirksėjo žalias arba degė geltonas“, – teisinosi kone visi pažeidėjai. O gal vairuotojai taip gudriai treniruojasi prieš Melagių dieną?

Nuo balandžio vairuotojų laukia svarbūs pokyčiai: nedrausmingiems grės baudos (89)

Nuo balandžio 1-osios vairuotojų laukia pasikeitimai, jau bus galima naudoti vasarines padangas, be to, padidės leidžiamas greitis automagistralėse ir greitkeliuose. Vis dėlto specialistai primena, kad neatsakingų vairuotojų lauks baudos.

Kaune netrukus pakvips karštu asfaltu: paaiškėjo, kurias gatves tvarkys (24)

Plūstelėjus šilumai naują sezoną pradeda į Kauno gatves sugrįžtantys kelininkai, skelbiama savivaldybės pranešime žiniasklaidai. Praėjusiais metais gatvių, tiltų ir įvažų remontui išleista apie 22 mln. eurų. Šįmet apsukų žadama nemažinti ir miesto infrastruktūros atnaujinimui skirti panašią pinigų sumą.

Pasipiktino „Regitros“ vairavimo egzaminu: kaltina bandymu specialiai sukirsti (138)

Papildomą vairuotojo pažymėjimo kategoriją bandęs įgyti klaipėdietis yra įsitikinęs, kad uostamiesčio „Regitros“ egzaminų vertintojai kabinėjasi prie nereikšmingų smulkmenų ir taip specialiai bando sukirsti.

Automobilių atliekos – atgal į kelius (11)

Lietuvos draudimo bendrovės rado būdą, kaip realizuoti eksploatuoti netinkamas transporto priemones (ENTP). Draudikai ekonomiškai netikslingą remontuoti transporto priemonę siūlo pardavėjams, nors pagal teisės aktus automobilių atliekos turi būti perduotos atliekų tvarkytojui, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Facebook draugai