Pareigūnai perspėjo dėl taisyklės, kurią ignoruoja dažnas vairuotojas

 (335)
Automobilių žibintų naudojimo taisyklės Lietuvoje gana paprastos: dienos metu privalo būti įjungti artimieji arba dienos šviesos žibintai, o naktį, kai tamsu, galime pasišviesti ilgosiomis šviesomis, jei jos neakina kitų eismo dalyvių. Tačiau vaizdas miestų gatvėse ir šalies keliuose rodo, kad to nepakanka.
Priešrūkiniai žibintai dažnai naudojami perteklinai
© Asociacijos nuotr.

Neretai automobiliai važiuoja kelią pasišviesdami dar ir rūko žibintais. Nesvarbu – naktis ar diena, rūkas ar giedra. Negi Lietuva tokia tamsi šalis? O gal vairuotojams tiesiog protas aptemęs?

Nors mūsų kraštas tikrai ne pats saulėčiausias ir didžioji dalis vairuotojų yra „savame protelyje“, kaip paaiškinti tai, kad kelyje apstu vadinamų „priešrūkininkų“? Juk kelių eismo taisykles turi žinoti visi. O gal vis tik nežino?

Šią situaciją reportaže gvildeno LNK televizijos laida „Ne vienas kelyje“.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Eismo kultūra ir patarimai

Teisininko komentaras: duobės keliuose – pretenzijos savivaldybėms (5)

Artėjant pavasariui, vairuotojams gatvės ir vėl tampa kliūčių ruožu. Atsivėrusias duobes ne visada pavyksta laiku pastebėti ir apvažiuoti, o rezultatas - sugadinamos padangos, ratlankiai, kartais padaroma žala ir automobilio važiuoklei. Kaip tokiais atvejais elgtis vairuotojui, ir kas atsakingas, komentuoja Nikas Borneika, advokatų profesinės bendrijos „Žabolienė ir partneriai METIDA“ advokatas.

Nemokate važiuoti atbulomis? Yra išsigelbėjimas (2)

Galinio vaizdo kameros ir parkavimo jutikliai – didelė pagalba vairuotojams, o kai kuriems – ir tikras išsigelbėjimas. Tačiau kodėl važiuojant atbulomis neretai padaroma avarija? Ar visi supranta, ką reiškia spalvos ir figūros ekrane?

„Regitros“ apgultis slūgsta (10)

Nors „Regitra“ kone ištisus metus ragino gyventojus neskubant pasikeisti seno pavyzdžio vairuotojų pažymėjimus, tačiau dauguma vis tiek laukė paskutinių dienų, o nemaža dalis jų nepasikeitę iki šiol.

Autogamintojų ir importuotojų asociacija tvarkys netinkamas eksploatuoti transporto priemones (1)

Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos apsaugos agentūra Autogamintojų ir importuotojų asociacijai išdavė licenciją, suteikiančią teisę organizuoti eksploatuoti netinkamų transporto priemonių tvarkymą. Nuo šiol transporto priemonių gamintojai ir importuotojai bei automobilinių atliekų turėtojai Lietuvoje eksploatuoti netinkamų transporto priemonių tvarkymą galės patikėti Autogamintojų ir importuotojų asociacijai, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Į teismą atvedęs kuriozas: istorija, kurią verta žinoti visiems automobilių savininkams (152)

Įsivaizduokite situaciją. Iš jūsų pavogė automobilį, o po metų sulaukiate žinios, kad juo padaryta avarija ir jums teks padengti žalą, nors apie vagystę buvo informuota policija. Tokia gana kurioziška byla buvo nagrinėjama Vilniaus apylinkės teisme ir sveikas protas nugalėjo – pripažinta, kad automobilio netekęs pilietis jau nėra už jį atsakingas.
Facebook draugai