Pareigūnai perspėjo dėl taisyklės, kurią ignoruoja dažnas vairuotojas

 (335)
Automobilių žibintų naudojimo taisyklės Lietuvoje gana paprastos: dienos metu privalo būti įjungti artimieji arba dienos šviesos žibintai, o naktį, kai tamsu, galime pasišviesti ilgosiomis šviesomis, jei jos neakina kitų eismo dalyvių. Tačiau vaizdas miestų gatvėse ir šalies keliuose rodo, kad to nepakanka.
Priešrūkiniai žibintai dažnai naudojami perteklinai
Priešrūkiniai žibintai dažnai naudojami perteklinai
© Asociacijos nuotr.

Neretai automobiliai važiuoja kelią pasišviesdami dar ir rūko žibintais. Nesvarbu – naktis ar diena, rūkas ar giedra. Negi Lietuva tokia tamsi šalis? O gal vairuotojams tiesiog protas aptemęs?

Nors mūsų kraštas tikrai ne pats saulėčiausias ir didžioji dalis vairuotojų yra „savame protelyje“, kaip paaiškinti tai, kad kelyje apstu vadinamų „priešrūkininkų“? Juk kelių eismo taisykles turi žinoti visi. O gal vis tik nežino?

Šią situaciją reportaže gvildeno LNK televizijos laida „Ne vienas kelyje“.

www.DELFI.lt
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Eismo kultūra ir patarimai

Karas Lietuvos keliuose tęsiasi

Lietuvoje per metus žūsta daugiausiai eismo dalyvių, palyginti su kitomis Baltijos šalimis. Pasaulio sveikatos organizacijos (PSO) duomenimis, didžiausias mirtingumo rodiklis – tarp Lietuvos šalies automobilių vairuotojų, o dviratis šalyje yra tokia pati rizikinga transporto priemonė kaip ir motociklas, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Perspėjo: Lietuvoje važiuoti dviračiu taip pat rizikinga kaip ir motociklu (2)

Pasaulio sveikatos organizacija (PSO) skelbia, kad dviratis Lietuvoje yra tokia pat rizikinga transporto priemonė kaip ir motociklas. Tuo metu didžiausias mirtingumo rodiklis, organizacijos duomenimis, fiksuojamas tarp automobilių vairuotojų.

Kaune „nematomus“ šviesoforus keičia modernūs (11)

Kauno vairuotojams saulėtą dieną daugiau nereikės spėlioti šviesoforo spalvos. Trečią dešimtį metų skaičiuojančius pasenusius miesto šviesoforus keičia nauji, LED šviesos šaltiniais aprūpintieji, rašoma Kauno savivaldybės pranešime.

Užsimojo sumažinti avaringumą (2)

Avaringumą Alytuje užsimota sumažinti rekonstruojant šviesoforus bent penkiose miesto vietose. Tą siūlo Saugaus eismo komisija, atlikusi avaringumo analizę, kuri parodė, kad daugiausia eismo įvykių, kurių metu sužalojami pėstieji, įvyksta perėjose prie reguliuojamų ir nereguliuojamų sankryžų.

Už ką lietuviai užsienyje moka keturiskart daugiau nei namie (13)

Svečioje šalyje sugedus automobiliui techninės pagalbos kaina gali būti iki keturių kartų brangesnė negu vidutiniškai Lietuvoje ir siekti apie 400 eurų, rodo didžiausios šalyje ne gyvybės draudimo bendrovės „Lietuvos draudimas“ duomenys.
Facebook draugai