Pareigūnai perspėjo dėl taisyklės, kurią ignoruoja dažnas vairuotojas

 (335)
Automobilių žibintų naudojimo taisyklės Lietuvoje gana paprastos: dienos metu privalo būti įjungti artimieji arba dienos šviesos žibintai, o naktį, kai tamsu, galime pasišviesti ilgosiomis šviesomis, jei jos neakina kitų eismo dalyvių. Tačiau vaizdas miestų gatvėse ir šalies keliuose rodo, kad to nepakanka.
Priešrūkiniai žibintai dažnai naudojami perteklinai
© Asociacijos nuotr.

Neretai automobiliai važiuoja kelią pasišviesdami dar ir rūko žibintais. Nesvarbu – naktis ar diena, rūkas ar giedra. Negi Lietuva tokia tamsi šalis? O gal vairuotojams tiesiog protas aptemęs?

Nors mūsų kraštas tikrai ne pats saulėčiausias ir didžioji dalis vairuotojų yra „savame protelyje“, kaip paaiškinti tai, kad kelyje apstu vadinamų „priešrūkininkų“? Juk kelių eismo taisykles turi žinoti visi. O gal vis tik nežino?

Šią situaciją reportaže gvildeno LNK televizijos laida „Ne vienas kelyje“.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Eismo kultūra ir patarimai

Savaiminio variklio „užsigazavimo“ priežastys, pasekmės ir atsakomybės dalybos (6)

Variklio bei pavarų dėžės skysčių nuotėkis – trečias dažniausiai fiksuojamas į Lietuvos techninės apžiūros centrus atvykstančių mašinų „didelis trūkumas“. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, pastaraisiais metais tokia diagnozė skelbiama beveik 8 proc. visų M1 klasės automobilių.

Specialistas užstojo dyzelinius automobilius: pirkėjai pasimetę ir suklaidinti taršumą palygino su karve (71)

Modernūs dyzeliniai automobiliai – dalis kovos su oro tarša, tvirtina didžiausio Didžiosios Britanijos automobilių gamintojo vadovas, skelbia autocar.co.uk. Automobilių pirkėjai pasimetę ir suklaidinti viešų diskusijų, esą visi dyzeliniai automobiliai siaubingai teršia aplinką, sako „Jaguar Land Rover“ vykdomasis vadovas Jeremy Hicksas.

Dviratininkų traumos: kokios pasitaiko dažniausiai?

Lietuviams dviratis tampa vis artimesne ne tik laisvalaikio leidimo, bet ir keliavimo priemone. Miestuose vasarą galima išvysti tiek savo malonumui važinėjančius, tiek ir į darbą, iš jo ar kitais reikalais ant dviračių skubančius gyventojus, o savaitgaliais sutikti ne vieną drauge pedalus minti išsiruošusią šeimą.

Kelių chuliganams Seimas tiesia raudoną kilimą į tragedijas (301)

Panašu, policija lieka viena kovos lauke su kelių chuliganais – Seimas užsimojo švelninti sankcijas vairuotojams, kurie kerta ištisinę liniją ir išvažiuoja į priešpriešinę eismo juostą. Policija baksnoja į juodąją statistiką – būtent tokie nesaugūs lenkimai baigiasi skaudžiausiomis avarijomis, tačiau, atrodo, kad Seimas nelinkęs klausytis.

Seimo nariai sukėlė diskusiją: ar drausti pėstiesiems naudotis telefonais perėjose (174)

Penki parlamentarai siūlo uždrausti mobiliaisiais šnekantiems ar net juos iš kišenės išsiėmusiems žmonėms žengti į pėsčiųjų perėją, jei telefonas neprijungtas prie laisvų rankų įrangos. Tačiau specialistai tokią iniciatyvą vertina gana skirtingai – policija sveikina, nes pradėta kalbėti apie problemą, tačiau yra teigiančių, kad su eiliniais draudimais problemos neišspręsi.
Facebook draugai