Palygino baudas žvejams ir vairuotojams: skirtumai stebina

 (71)
Praktika rodo, kad bauda už nelegaliai sužvejotą lašišą yra didesnė nei už partrenktą pėsčiąjį. Už sužvejotą lašišą – 600 eurų, o už partrenktą pėsčiąjį – perpus mažiau. LRT televizijos laidoje „Keliai. Mašinos. Žmonės“ – reportažas apie atsakomybę ir didesnes baudas kelių eismo taisyklių pažeidėjams.
Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
© DELFI (O.Gurevičiaus nuotr.)

Kokias baudas už KET pažeidimus sumoka vairuotojai? Štai vieni dažniausių pažeidimų kelyje.

Važiavimas esant draudžiamam šviesoforo signalui – bauda nuo 28 iki 86 eurų. Viršytas greitis nuo 20 iki 30 km/h – bauda nuo 28 iki 86 eurų. Pavojingas ir chuliganiškas vairavimas – bauda nuo 115 iki 231 euro ir teisės vairuoti atėmimas nuo trijų iki šešių mėnesių.

Tuo metu už sugautą vieną lydeką žala gamtai siekia 158 eurus. Vienas ungurys atsieitų 316 eurų, geidžiamiausias žvejų laimikis lašiša – 633 eurus.

Prie visų šių skaičių, šiurkščiai pažeidus žvejybos taisykles, dar pridėkime administracinę baudą nuo 86 iki 289 eurų. Be to, konfiskuokime visus žvejybai naudotus įrankius.

Sumos – įspūdingos. Jei lašišą žvejys pagautų ichtiologijos draustinyje, žalos dydį reikėtų dauginti iš trijų kartų. Taigi, pavyzdžiui, lašišos išalkusiam žvejui jau kainuotų apie 2 tūkst. eurų.

Kyla nepatogus klausimas: ką turi padaryti eismo dalyvis, kad gautų tokio dydžio baudą?

Plačiau žiūrėkite LRT televizijos laidos „Keliai. Mašinos. Žmonės“ reportaže.

www.lrt.lt
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus
 

Eismo kultūra ir patarimai

Specialistų pasiūlymai dalį vairuotojų nemaloniai nustebins (8)

Ant plauko kabėjęs daugelio Klaipėdos pėsčiųjų perėjų likimas pagaliau aiškus. Antradienį galutinai nuspręsta, kurias jų naikinti, kurias - apšviesti. Numatyti ir šių darbų terminai - vieni bus atliekami dar šiemet, kiti - 2017 ar 2018 metais. Klaipėdiečiai gali būti nustebinti (kai kurie - galbūt nemaloniai) ir pokyčiais kai kuriose miesto gatvėse, pavyzdžiui, naujais šviesoforais iki šiol jų neregėjusiose vietose.

Suskaičiavo, kiek lietuviai išleidžia automobilio remontui ir priežiūrai (35)

Didžioji dalis – 74 proc. – Lietuvos vairuotojų automobilio techninei priežiūrai ir remontui kasmet išleidžia iki 500 eurų. Šalies vairuotojų nuomonės tyrimo rezultatai rodo, kad daugiau nei 40 proc. vairuotojų rūpinasi savo automobiliu iškart šalindami net smulkius jo gedimus, o beveik pusė apklaustųjų automobilį prižiūri į jo baką pildami tik kokybiškus degalus.

Karas Lietuvos keliuose tęsiasi (8)

Lietuvoje per metus žūsta daugiausiai eismo dalyvių, palyginti su kitomis Baltijos šalimis. Pasaulio sveikatos organizacijos (PSO) duomenimis, didžiausias mirtingumo rodiklis – tarp Lietuvos šalies automobilių vairuotojų, o dviratis šalyje yra tokia pati rizikinga transporto priemonė kaip ir motociklas, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Perspėjo: Lietuvoje važiuoti dviračiu taip pat rizikinga kaip ir motociklu (15)

Pasaulio sveikatos organizacija (PSO) skelbia, kad dviratis Lietuvoje yra tokia pat rizikinga transporto priemonė kaip ir motociklas. Tuo metu didžiausias mirtingumo rodiklis, organizacijos duomenimis, fiksuojamas tarp automobilių vairuotojų.

Kaune „nematomus“ šviesoforus keičia modernūs (12)

Kauno vairuotojams saulėtą dieną daugiau nereikės spėlioti šviesoforo spalvos. Trečią dešimtį metų skaičiuojančius pasenusius miesto šviesoforus keičia nauji, LED šviesos šaltiniais aprūpintieji, rašoma Kauno savivaldybės pranešime.
Facebook draugai