Palygino baudas žvejams ir vairuotojams: skirtumai stebina

 (71)
Praktika rodo, kad bauda už nelegaliai sužvejotą lašišą yra didesnė nei už partrenktą pėsčiąjį. Už sužvejotą lašišą – 600 eurų, o už partrenktą pėsčiąjį – perpus mažiau. LRT televizijos laidoje „Keliai. Mašinos. Žmonės“ – reportažas apie atsakomybę ir didesnes baudas kelių eismo taisyklių pažeidėjams.
Asociatyvi nuotr.
© DELFI / Orestas Gurevičius

Kokias baudas už KET pažeidimus sumoka vairuotojai? Štai vieni dažniausių pažeidimų kelyje.

Važiavimas esant draudžiamam šviesoforo signalui – bauda nuo 28 iki 86 eurų. Viršytas greitis nuo 20 iki 30 km/h – bauda nuo 28 iki 86 eurų. Pavojingas ir chuliganiškas vairavimas – bauda nuo 115 iki 231 euro ir teisės vairuoti atėmimas nuo trijų iki šešių mėnesių.

Tuo metu už sugautą vieną lydeką žala gamtai siekia 158 eurus. Vienas ungurys atsieitų 316 eurų, geidžiamiausias žvejų laimikis lašiša – 633 eurus.

Prie visų šių skaičių, šiurkščiai pažeidus žvejybos taisykles, dar pridėkime administracinę baudą nuo 86 iki 289 eurų. Be to, konfiskuokime visus žvejybai naudotus įrankius.

Sumos – įspūdingos. Jei lašišą žvejys pagautų ichtiologijos draustinyje, žalos dydį reikėtų dauginti iš trijų kartų. Taigi, pavyzdžiui, lašišos išalkusiam žvejui jau kainuotų apie 2 tūkst. eurų.

Kyla nepatogus klausimas: ką turi padaryti eismo dalyvis, kad gautų tokio dydžio baudą?

Plačiau žiūrėkite LRT televizijos laidos „Keliai. Mašinos. Žmonės“ reportaže.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Eismo kultūra ir patarimai

Santariškių medicinos įstaigų miestelyje statys daugiaaukštę automobilių stovėjimo aikštelę (3)

Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) pasirašė koncesijos sutartį su viešąjį konkursą laimėjusia „UniPark“ antrine įmone „Latuna“, pagal kurią Santariškių medicinos įstaigų miestelyje (SMM) bus sukurta daugiaaukščių bei antžeminių stovėjimo aikštelių infrastruktūra su 2250 automobilių stovėjimo vietų. Į šios infrastruktūros sukūrimą įmonė „Latuna“ investuos 14 mln. eurų, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Ką būtina žinoti renkantis naujas padangas specialistas pažymėjo, kokių nepirktų (52)

Naudotos ar restauruotos padangos yra didelė problema, o jomis paprastai atsikratoma ne be priežasties, LRT RADIJUI sako Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos Produktų saugos ir kokybės departamento direktorius Arvydas Naina. Be to, pabrėžia jis, norint važinėti saugiai, būtina žinoti, kaip žymimi svarbiausi parametrai, pavyzdžiui, sukibimas su šlapia kelio danga ir stabdymo kelias, padangos dydis ir pagaminimo metai.

Užsienietį Vilniuje suglumino kelininkų darbas: kodėl buvo nusiaubta tobula gatvė? (84)

Sutikite, keistai atrodo kelininkai iš naujo remontuojantys ką tik sutvarkytą gatvę. Tačiau tokių situacijų nutinka, pasirodo, ne taip jau retai. Plušančius kelininkus Vilniaus pakraštyje, Mileišiškių gatvėje, išvydęs sostinėje gyvenantis Anglijos pilietis labai pasipiktino, tačiau paaiškėjo, kad pyktį sukėlusi priežastis yra visiškai banali.

Panaudotą alyvą deginantiems gyventojams – bauda iki 540 eurų (17)

Gyventojams panaudotos alyvos deginimas namų ar kitų patalpų šildymui užtrauks baudą iki 540 eurų. Kaip skelbiama pranešime žiniasklaidai, numatyta administracinė atsakomybė nežymiai sumažins nelegalius alyvų deginimo atvejus, tačiau iš esmės neišspręs alyvos atliekų surinkimo ir tvarkymo problemų, sako Gamintojų ir importuotojų asociacijos (GIA) vadovas Alfredas Skinulis.

Nupiešė ateities viziją: kas laukia autoservisų ir „garažinių“ meistrų (108)

Lietuvos autoparko vidutinis automobilio amžius siekia 15 metų, tačiau palengva jį papildo elektromobiliai, o netolimoje ateityje planuojama integruoti ir savivaldžius automobilius. Keičiantis technologijoms privalės keistis ir juos prižiūrintys autoservisai, automobilių priežiūros specialistai ir jų darbo standartai, rašoma pranešime žiniasklaidai. Kokių artimiausių pokyčių galime tikėtis ir kur link pasuks automobilių priežiūros verslas?
Facebook draugai