Palygino baudas žvejams ir vairuotojams: skirtumai stebina

 (71)
Praktika rodo, kad bauda už nelegaliai sužvejotą lašišą yra didesnė nei už partrenktą pėsčiąjį. Už sužvejotą lašišą – 600 eurų, o už partrenktą pėsčiąjį – perpus mažiau. LRT televizijos laidoje „Keliai. Mašinos. Žmonės“ – reportažas apie atsakomybę ir didesnes baudas kelių eismo taisyklių pažeidėjams.
Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
© DELFI (O.Gurevičiaus nuotr.)

Kokias baudas už KET pažeidimus sumoka vairuotojai? Štai vieni dažniausių pažeidimų kelyje.

Važiavimas esant draudžiamam šviesoforo signalui – bauda nuo 28 iki 86 eurų. Viršytas greitis nuo 20 iki 30 km/h – bauda nuo 28 iki 86 eurų. Pavojingas ir chuliganiškas vairavimas – bauda nuo 115 iki 231 euro ir teisės vairuoti atėmimas nuo trijų iki šešių mėnesių.

Tuo metu už sugautą vieną lydeką žala gamtai siekia 158 eurus. Vienas ungurys atsieitų 316 eurų, geidžiamiausias žvejų laimikis lašiša – 633 eurus.

Prie visų šių skaičių, šiurkščiai pažeidus žvejybos taisykles, dar pridėkime administracinę baudą nuo 86 iki 289 eurų. Be to, konfiskuokime visus žvejybai naudotus įrankius.

Sumos – įspūdingos. Jei lašišą žvejys pagautų ichtiologijos draustinyje, žalos dydį reikėtų dauginti iš trijų kartų. Taigi, pavyzdžiui, lašišos išalkusiam žvejui jau kainuotų apie 2 tūkst. eurų.

Kyla nepatogus klausimas: ką turi padaryti eismo dalyvis, kad gautų tokio dydžio baudą?

Plačiau žiūrėkite LRT televizijos laidos „Keliai. Mašinos. Žmonės“ reportaže.

www.lrt.lt
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Eismo kultūra ir patarimai

Saviapgaulės fenomenas. Techninės apžiūros atvejis (19)

Ar įsivaizduojate situaciją, kai gydytojo kabineto duris pravėręs pacientas, kalbą pradeda nuo prašymo: „čia jums, daktarėli, 20 euriukų, bet labai prašau – nedarykit kardiogramos, nematuokit spaudimo ir, ginkdie, jokių kraujo tyrimų“. Toks elgesys neišvengiamai pasėtų abejonių ar žmogus neturi bėdų su galva, rašoma pranešime žiniasklaidai. Tačiau kai kalba pakrypsta apie automobilių „sveikatą“ analogiška laikysena daugeliui neatrodo esąs tas dalykas, dėl kurio reiktų kvaršinti galvą...

Vairuotojų košmaras – siauros gatvės (35)

Sovietmečiu projektuotos kai kurios Panevėžio miesto gatvės vairuotojams tapusios tikru iššūkiu. Dėl jų siaurumo ir šalikelėje neretai bet kaip sustatytų automobilių sunku prasilenkti, tad tenka pavojingai manevruoti ir prieš eismą.

Lemtingos oro sąlygos šienauja gyvybes: kokių klaidų šiukštu nedaryti (86)

Sekmadienį, kelyje A 10, Panevėžio-Pasvalio rajone, susidūrė 4 automobiliai. Avarijos vietoje žuvo du žmonės, dar keturiems prireikė medikų pagalbos. Tragišką avariją galėjo lemti sudėtingos oro sąlygos. Lietuvos automobilių kelių direkcijos atstovas Raimundas Indrulėnas portalui DELFI aiškina, kaip vairuoti sniegu padengtais keliais ir kokių veiksmų imtasi saugumui juose užtikrinti.

Seimas pritaria leidimui keliuose važinėti dešiniavairiams, bet kelia sąlygas (158)

Seimas po svarstymo pritarė Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pataisoms, numatančioms leisti įregistruoti motorines transporto priemones, kurios pritaikytos eismui kairiąja kelio puse ir turi vairą dešinėje pusėje, tačiau šios transporto priemonės privalėtų turėti tam tikras eismo saugą užtikrinančias priemones.

Pareigūnus stebina žmonių požiūris (4)

Važiuojant tarpmiestiniu ar tarptautiniu autobusu, esant galimybei, būtina užsisegti saugos diržą, bet tokių, kurie taip elgiasi, tėra vienetai. Nors daugelis žino, kad už nesilaikymą taisyklių gresia gana nemaža atsakomybė.
Facebook draugai