„Tai didelė visos Lietuvos miškų problema, - LŽ tvirtino Kauno miškų urėdijos vyriausiasis miškininkas Juozas Jermalavičius. – Tokia technika neturi valstybinių numerių, registracijos pažymėjimų, bekele važinėjantiems keturračių vairuotojams nebūtina turėti ir vairuotojo pažymėjimų. Todėl net ir sugavus pažeidėją jį sunku identifikuoti, nubausti“.

Tačiau Panevėžyje sunkiuosius keturračius registruojančio vietos savivaldybės Žemės ūkio skyriaus vyresnysis specialistas Arvydas Paukštė teigė, kad jeigu galingo keturračio motociklo savininkas nenori jo registruoti, tai to daryti niekas jo ir neprivers. O miškai ir pievos gali būti niokojami net savadarbiais keturračiais, kurių vairuotojų sugaudyti išvis neįmanoma.

Kas privalo gaudyti galingais keturračiais bekelėse gamtą darkančius vairuotojus – policija ar aplinkosaugininkai? Atsakomybės kratosi ir vieni, ir kiti, rašo „Lietuvos žinios“.

„Mes neturime ir tokios technikos, kad galėtume prisivyti galingą sunkųjį keturratį motociklą ar kitą panašią techniką bekelėje. Kelių policija pašaukta prižiūrėti eismo bendro naudojimo keliuose. O jais turi teisę važinėti tiktai įstatymų nustatyta tvarka įregistruotos transporto priemonės, sėdintieji prie jų vairo privalo turėti vairuotojo pažymėjimus. Jei, pavyzdžiui, keturračio vairuotojas neturi kurio nors dokumento, jam gresia susimokėti baudą nuo 100 iki 150 litų“, - dėstė Lietuvos kelių policijos tarnybos viršininko pavaduotojas Aleksandras Samulevičius.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (67)