Kurie naudoti automobiliai genda dažniausiai?

 (216)
Prieš įsigyjant naudotą automobilį kaskart tenka investuoti nemažai laiko ir atidžiai peržvelgti geriausius skelbimų pasiūlymus, ieškant prieinamiausių finansinių sąlygų, ir rūpintis kitais neretai visai maloniais nuo automobilio įsigijimo proceso neatsiejamais dalykais.
Sugedęs automobilis
Foto: Shutterstock nuotr.

Tam, kad įsigytas naudotas automobilis ir po keleto metų keltų kuo mažiau rūpesčių, o jo nuolatinė priežiūra nekainuotų per daug brangaus laiko, apžvelkime ir įvardykime patikimiausius bei mažiausiai pasitikėjimo vertus naudotus 3-5 metų senumo šeimos automobilius, sėkmingai ir ne taip šauniai riedančius Jungtinės Karalystės keliais.

Patikimiausi - iš Azijos, surinkti JK

Dažniausiai iš buvusio šeimininko įsigijus naudotą transporto priemonę garantinis draudimas jau būna pasibaigęs, todėl visas būsimas remonto išlaidas turi prisiimti naujasis savininkas. Paskaičiuota, jog nustojus galioti gamintojo suteiktai standartinei garantinei priežiūrai Jungtinės Karalystės vairuotojai automobilių remontui iš viso išleidžia per 3 milijonus svarų sterlingų. Tai yra vidutiniškai 797 £ suma, tenkanti kiekvienam tokiam vairuotojui dažniausių problemų - sankabos, elektronikos gedimų ir pavarų dėžės keitimo.

Atlikus išsamią analizę ir ištyrus daugiau kaip 30 000 naudotų (3-5 metų senumo) automobilių garantinių polisų duomenis Jungtinėje Karalystėje paaiškėjo, jog patikimiausios - Azijos automobilių gamintojų transporto priemonės, tokios kaip „Toyota", „Honda" ir „Mazda". Tiesa, reikėtų paminėti, jog dalis automobilių iš patikimiausiųjų sąrašo buvo surinkti ne kur kitur, o Didžiojoje Britanijoje. Patikimiausia pripažinta naudota „Toyota Corolla" - dėl jos problemų turėjo vos 7 iš 100 vairuotojų - buvo surinkta Burnastono gamykloje, Derby mieste. Anglijoje konstruojami ir daugelis kitų azijietiškų automobilių modelių.

10 patikimiausių naudotų automobilių

Automobilio modelis Kreipimųsi į garantinį aptarnavimą procentas Didžiausia išmokėta suma už gedimą Dažniausiai pasitaikantys gedimai
1. Toyota Corolla 7 proc. 1398 £ Pakabos ir ašies gedimai
2. Honda Civic 10 proc. 980 £ Elektronika
3. Honda Accord 10 proc. 1659 £ Variklio gedimai
4. Mazda 3 10 proc. 1672 £ Stabdžių gedimai
5. Toyota Auris 11 proc. 528 £ Aušinimo sistema
6. Toyota Prius 12 proc. 3258 £ Pakabos ir ašies gedimai
7. Ford C-Max 14 proc. 829 £ Elektronika
8. Ford Mondeo 15 proc. 1131 £ Elektronika
9. Nissan Qashqai 16 proc. 1066 £ Elektronika
10. Peugeot 308 16 proc. 729 £ Elektronika

Akibrokštas JK gamintojams

Vienintelis į patikimiausiųjų dešimtuką prasisprausti sugebėjęs automobilis iš Europos - „Peugeot 308". Šios išvados buvo netikėtos ir tapo nemažu paradoksu nuo senų laikų gyvavusiai stereotipinei nuomonei, jog patikimiausias transporto priemones gamina europiečiai. Mažiausiai garbės šiame sąraše pelnė „Renault" su modeliu „Espace", kurį vairuojantiems trims iš keturių šio automobilio savininkų į garantinį aptarnavimą dažniausiai tekdavo kreiptis dėl pakabos ir ašies gedimų.

10 nepatikimiausių naudotų automobilių

Automobilio modelis Kreipimųsi į garantinį aptarnavimą procentas Didžiausia išmokėta suma už gedimą Dažniausiai pasitaikantys gedimai
1. Renault Espace 74 proc. 2757 £ Pakabos ir ašies gedimai
2. Mercedes R-Class 74 proc. 1816 £ Elektronika
3. Vauxhall Vectra 57 proc. 2524 £ Pakabos ir ašies gedimai
4. Renault Scenic 57 proc. 2422 £ Elektronika
5. Renault Megane 56 proc. 2250 £ Elektronika
6. Skoda Superb 55 proc. 3691 £ Pakabos ir ašies gedimai
7. Peugeot 807 48 proc. 4975 £ Aušinimo sistema
8. Volkswagen Passat 47 proc. 2224 £ Pakabos ir ašies gedimai
9. Peugeot 407 46 proc. 3701 £ Stabdžių gedimai
10. Volkswagen Touran 46 proc. 2595 £ Pakabos ir ašies gedimai

Tyrimas taip pat atskleidė, jog jau pasibaigus garantinio aptarnavimo terminui pirmaisiais metais daugiausiai išlaidų turėjo vairuojantieji Honda Jazz, Citroen C5, Audi A4, Chrysler Grand Voyager ir Vauxhall Insignia automobilius, su kuriais, žvelgiant iš komercinio taško, automobilių gamintojai pataikė tiesiai į dešimtuką, nes išvengė didesnių garantinio aptarnavimo išlaidų. Taigi, ar nebus taip, kad tie, kurie ilgus metus maudėsi šlovės spinduliuose, kokybę apleido dėl didesnį pelną vis dar garantuojančios kiekybės?

Registruoti (2) Anonimiški (214)
Parašykite savo komentarą
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Eismo kultūra ir patarimai

Policija savaitgalį vairuotojams vėl neleis atsipalaiduoti (5)

Šį savaitgalį Vilniaus apskr. vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos valdybos Kelių patrulių rinktinės pareigūnai pasirinktose Vilniaus vietose ir pasirinktame Vilniaus apskr. rajone vėl tikrins vairuotojų blaivumą, ar nevairuoja apsvaigę nuo narkotinių ir kitų psichiką veikiančių medžiagų.

Įspėja vairuotojus, kodėl jiems gali būti pavojingas vasaros laiko įvedimas (3)

Pastarųjų dvejų metų duomenys rodo, kad laikrodžių persukimas veikia ne tik žmonių emocijas, bet turi įtakos ir nelaimingų atsitikimų statistikai. Europos bendrovė „ERGO Insurance“ Lietuvoje užfiksavo, kad pernai įvedus vasaros laiką įvyko beveik 10 proc. daugiau avarijų nei įprastomis pavasario dienomis. 2013 m. statistika dar iškalbingesnė – tuomet laikrodžio pasukimas sukėlė beveik 15 proc. daugiau įvykių.

R. Šimašius – apie tai, kas padėtų išspręsti Vilniaus eismo problemas (8)

Išrinktasis Vilniaus meras Remigijus Šimašius radijui „Laisvoji banga“ pripažino, kad skeptiškai vertina Seimo nario Stasio Brundzos siūlymą Neries krantinę nuo Valakampių iki Lazdynų paversti magistraline gatve ir nežada grįžti prie minčių apmokestinti įvažiavimą į sostinės senamiestį.

„Regitra“ – prieš kyšius (19)

Valstybės įmonė „Regitra“, siekdama atkreipti visuomenės dėmesį į kyšininkavimo keliamą žalą, prisijungė prie Lietuvos policijos inicijuojamos akcijos „Kyšis išpurvina“. Nuo šiandien įmonės padaliniuose apsilankę gyventojai gali susipažinti su akcijos informacine medžiaga.

Detektyvas Šiauliuose: kas paslapčia pakeitė automobilių stovėjimo tvarką? (2)

Dėl automobilių stovėjimo miesto centre apmokėjimo tvarkos yra rašyta jau ne kartą. Šį kartą gyventojai pastebi naujus pokyčius – pailgėjusį stovėjimo laiką už mažesnę sumą pinigų. Savivaldybės atstovai tvirtina, kad galioja senoji apmokėjimo tvarka.
Facebook draugai