Kurie naudoti automobiliai genda dažniausiai?

 (216)
Sugedęs automobilis
© Shutterstock nuotr.

Prieš įsigyjant naudotą automobilį kaskart tenka investuoti nemažai laiko ir atidžiai peržvelgti geriausius skelbimų pasiūlymus, ieškant prieinamiausių finansinių sąlygų, ir rūpintis kitais neretai visai maloniais nuo automobilio įsigijimo proceso neatsiejamais dalykais.

Tam, kad įsigytas naudotas automobilis ir po keleto metų keltų kuo mažiau rūpesčių, o jo nuolatinė priežiūra nekainuotų per daug brangaus laiko, apžvelkime ir įvardykime patikimiausius bei mažiausiai pasitikėjimo vertus naudotus 3-5 metų senumo šeimos automobilius, sėkmingai ir ne taip šauniai riedančius Jungtinės Karalystės keliais.

Patikimiausi - iš Azijos, surinkti JK

Dažniausiai iš buvusio šeimininko įsigijus naudotą transporto priemonę garantinis draudimas jau būna pasibaigęs, todėl visas būsimas remonto išlaidas turi prisiimti naujasis savininkas. Paskaičiuota, jog nustojus galioti gamintojo suteiktai standartinei garantinei priežiūrai Jungtinės Karalystės vairuotojai automobilių remontui iš viso išleidžia per 3 milijonus svarų sterlingų. Tai yra vidutiniškai 797 £ suma, tenkanti kiekvienam tokiam vairuotojui dažniausių problemų - sankabos, elektronikos gedimų ir pavarų dėžės keitimo.

Atlikus išsamią analizę ir ištyrus daugiau kaip 30 000 naudotų (3-5 metų senumo) automobilių garantinių polisų duomenis Jungtinėje Karalystėje paaiškėjo, jog patikimiausios - Azijos automobilių gamintojų transporto priemonės, tokios kaip „Toyota", „Honda" ir „Mazda". Tiesa, reikėtų paminėti, jog dalis automobilių iš patikimiausiųjų sąrašo buvo surinkti ne kur kitur, o Didžiojoje Britanijoje. Patikimiausia pripažinta naudota „Toyota Corolla" - dėl jos problemų turėjo vos 7 iš 100 vairuotojų - buvo surinkta Burnastono gamykloje, Derby mieste. Anglijoje konstruojami ir daugelis kitų azijietiškų automobilių modelių.

10 patikimiausių naudotų automobilių

Automobilio modelis Kreipimųsi į garantinį aptarnavimą procentas Didžiausia išmokėta suma už gedimą Dažniausiai pasitaikantys gedimai
1. Toyota Corolla 7 proc. 1398 £ Pakabos ir ašies gedimai
2. Honda Civic 10 proc. 980 £ Elektronika
3. Honda Accord 10 proc. 1659 £ Variklio gedimai
4. Mazda 3 10 proc. 1672 £ Stabdžių gedimai
5. Toyota Auris 11 proc. 528 £ Aušinimo sistema
6. Toyota Prius 12 proc. 3258 £ Pakabos ir ašies gedimai
7. Ford C-Max 14 proc. 829 £ Elektronika
8. Ford Mondeo 15 proc. 1131 £ Elektronika
9. Nissan Qashqai 16 proc. 1066 £ Elektronika
10. Peugeot 308 16 proc. 729 £ Elektronika

Akibrokštas JK gamintojams

Vienintelis į patikimiausiųjų dešimtuką prasisprausti sugebėjęs automobilis iš Europos - „Peugeot 308". Šios išvados buvo netikėtos ir tapo nemažu paradoksu nuo senų laikų gyvavusiai stereotipinei nuomonei, jog patikimiausias transporto priemones gamina europiečiai. Mažiausiai garbės šiame sąraše pelnė „Renault" su modeliu „Espace", kurį vairuojantiems trims iš keturių šio automobilio savininkų į garantinį aptarnavimą dažniausiai tekdavo kreiptis dėl pakabos ir ašies gedimų.

10 nepatikimiausių naudotų automobilių

Automobilio modelis Kreipimųsi į garantinį aptarnavimą procentas Didžiausia išmokėta suma už gedimą Dažniausiai pasitaikantys gedimai
1. Renault Espace 74 proc. 2757 £ Pakabos ir ašies gedimai
2. Mercedes R-Class 74 proc. 1816 £ Elektronika
3. Vauxhall Vectra 57 proc. 2524 £ Pakabos ir ašies gedimai
4. Renault Scenic 57 proc. 2422 £ Elektronika
5. Renault Megane 56 proc. 2250 £ Elektronika
6. Skoda Superb 55 proc. 3691 £ Pakabos ir ašies gedimai
7. Peugeot 807 48 proc. 4975 £ Aušinimo sistema
8. Volkswagen Passat 47 proc. 2224 £ Pakabos ir ašies gedimai
9. Peugeot 407 46 proc. 3701 £ Stabdžių gedimai
10. Volkswagen Touran 46 proc. 2595 £ Pakabos ir ašies gedimai

Tyrimas taip pat atskleidė, jog jau pasibaigus garantinio aptarnavimo terminui pirmaisiais metais daugiausiai išlaidų turėjo vairuojantieji Honda Jazz, Citroen C5, Audi A4, Chrysler Grand Voyager ir Vauxhall Insignia automobilius, su kuriais, žvelgiant iš komercinio taško, automobilių gamintojai pataikė tiesiai į dešimtuką, nes išvengė didesnių garantinio aptarnavimo išlaidų. Taigi, ar nebus taip, kad tie, kurie ilgus metus maudėsi šlovės spinduliuose, kokybę apleido dėl didesnį pelną vis dar garantuojančios kiekybės?

 
216
Vardas
Komentavimo taisyklės ir atsakomybė

Eismo kultūra ir patarimai

Policija jau tyko motociklininkų (19)

2014 balandžio mėn. 23 d. 14:52
Policija jau tyko motociklininkų
Policijos departamento nuotr.
Vilniaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos valdybos Kelių patrulių rinktinės pareigūnai pradeda aktyvias motociklininkų kontrolės priemones.

KET egzaminas: įvardytas pats sunkiausias klausimas (55)

2014 balandžio mėn. 23 d. 13:03
KET egzaminas 2014
DELFI montažas
Trečiadienį DELFI redakcijoje apdovanoti Nacionalinio kelių eismo taisyklių (KET) egzamino nugalėtojai. 20 dalyvių, kurie mažiausiai klydo, dovanų gavo privalomąjį vairuotojų civilinės atsakomybės draudimą vieneriems metams.

Kelyje – kaip veiksmo filme: motociklininkas nėrė tiesiai prieš sunkvežimį video (24)

2014 balandžio mėn. 22 d. 17:05
Motociklininkas KET pažeidėjas
Stopkadras
Pavasariški orai į gatves įnešė ir atsipalaidavimo nuotaikas. Padaugėjo keistų automobilių vairuotojų manevrų, tačiau bene labiausiai šiuo atžvilgiu pastebimi tie, kurių šaltuoju metų laiku keliuose nematėme – t.y. motociklininkai.

Kodėl vairuojant kebabas rankoje saugiau už mobilųjį (17)

2014 balandžio mėn. 22 d. 09:41
Valgymas, gėrimas ar dažymasis vairuojant yra panaši blogybė, kaip ir kalbėjimas mobiliuoju telefonu, todėl baudžiamoji atsakomybė tai pat turėtų būti taikoma panaši, sako Lietuvos kelių policijos tarnybos Administracinės veiklos skyriaus viršininkas Dainius Šalomskas.

Kaip senstant keičiasi vairavimo įgūdžiai? (20)

2014 balandžio mėn. 18 d. 14:25
Atšilus orams gatvėse tradiciškai padaugėjo garbaus amžiaus vairuotojų. Panevėžyje ir rajone jų kartais dar galima išvysti ir vairuojančių antikvarinius tarybinius žigulius. Nors statistika rodo, kad jauni, iki 25 metų, vairuotojai sukelia daugiau eismo įvykių, taip pat ir sunkių, vyrauja nuomonė, kad vyresnio amžiaus vairuotojai gatvėse kelia didelį pavojų kitiems eismo dalyviams.
Facebook draugai