Kurie naudoti automobiliai genda dažniausiai?

 (216)
Prieš įsigyjant naudotą automobilį kaskart tenka investuoti nemažai laiko ir atidžiai peržvelgti geriausius skelbimų pasiūlymus, ieškant prieinamiausių finansinių sąlygų, ir rūpintis kitais neretai visai maloniais nuo automobilio įsigijimo proceso neatsiejamais dalykais.
Sugedęs automobilis
© Shutterstock nuotr.

Tam, kad įsigytas naudotas automobilis ir po keleto metų keltų kuo mažiau rūpesčių, o jo nuolatinė priežiūra nekainuotų per daug brangaus laiko, apžvelkime ir įvardykime patikimiausius bei mažiausiai pasitikėjimo vertus naudotus 3-5 metų senumo šeimos automobilius, sėkmingai ir ne taip šauniai riedančius Jungtinės Karalystės keliais.

Patikimiausi - iš Azijos, surinkti JK

Dažniausiai iš buvusio šeimininko įsigijus naudotą transporto priemonę garantinis draudimas jau būna pasibaigęs, todėl visas būsimas remonto išlaidas turi prisiimti naujasis savininkas. Paskaičiuota, jog nustojus galioti gamintojo suteiktai standartinei garantinei priežiūrai Jungtinės Karalystės vairuotojai automobilių remontui iš viso išleidžia per 3 milijonus svarų sterlingų. Tai yra vidutiniškai 797 £ suma, tenkanti kiekvienam tokiam vairuotojui dažniausių problemų - sankabos, elektronikos gedimų ir pavarų dėžės keitimo.

Atlikus išsamią analizę ir ištyrus daugiau kaip 30 000 naudotų (3-5 metų senumo) automobilių garantinių polisų duomenis Jungtinėje Karalystėje paaiškėjo, jog patikimiausios - Azijos automobilių gamintojų transporto priemonės, tokios kaip „Toyota", „Honda" ir „Mazda". Tiesa, reikėtų paminėti, jog dalis automobilių iš patikimiausiųjų sąrašo buvo surinkti ne kur kitur, o Didžiojoje Britanijoje. Patikimiausia pripažinta naudota „Toyota Corolla" - dėl jos problemų turėjo vos 7 iš 100 vairuotojų - buvo surinkta Burnastono gamykloje, Derby mieste. Anglijoje konstruojami ir daugelis kitų azijietiškų automobilių modelių.

10 patikimiausių naudotų automobilių

Automobilio modelis Kreipimųsi į garantinį aptarnavimą procentas Didžiausia išmokėta suma už gedimą Dažniausiai pasitaikantys gedimai
1. Toyota Corolla 7 proc. 1398 £ Pakabos ir ašies gedimai
2. Honda Civic 10 proc. 980 £ Elektronika
3. Honda Accord 10 proc. 1659 £ Variklio gedimai
4. Mazda 3 10 proc. 1672 £ Stabdžių gedimai
5. Toyota Auris 11 proc. 528 £ Aušinimo sistema
6. Toyota Prius 12 proc. 3258 £ Pakabos ir ašies gedimai
7. Ford C-Max 14 proc. 829 £ Elektronika
8. Ford Mondeo 15 proc. 1131 £ Elektronika
9. Nissan Qashqai 16 proc. 1066 £ Elektronika
10. Peugeot 308 16 proc. 729 £ Elektronika

Akibrokštas JK gamintojams

Vienintelis į patikimiausiųjų dešimtuką prasisprausti sugebėjęs automobilis iš Europos - „Peugeot 308". Šios išvados buvo netikėtos ir tapo nemažu paradoksu nuo senų laikų gyvavusiai stereotipinei nuomonei, jog patikimiausias transporto priemones gamina europiečiai. Mažiausiai garbės šiame sąraše pelnė „Renault" su modeliu „Espace", kurį vairuojantiems trims iš keturių šio automobilio savininkų į garantinį aptarnavimą dažniausiai tekdavo kreiptis dėl pakabos ir ašies gedimų.

10 nepatikimiausių naudotų automobilių

Automobilio modelis Kreipimųsi į garantinį aptarnavimą procentas Didžiausia išmokėta suma už gedimą Dažniausiai pasitaikantys gedimai
1. Renault Espace 74 proc. 2757 £ Pakabos ir ašies gedimai
2. Mercedes R-Class 74 proc. 1816 £ Elektronika
3. Vauxhall Vectra 57 proc. 2524 £ Pakabos ir ašies gedimai
4. Renault Scenic 57 proc. 2422 £ Elektronika
5. Renault Megane 56 proc. 2250 £ Elektronika
6. Skoda Superb 55 proc. 3691 £ Pakabos ir ašies gedimai
7. Peugeot 807 48 proc. 4975 £ Aušinimo sistema
8. Volkswagen Passat 47 proc. 2224 £ Pakabos ir ašies gedimai
9. Peugeot 407 46 proc. 3701 £ Stabdžių gedimai
10. Volkswagen Touran 46 proc. 2595 £ Pakabos ir ašies gedimai

Tyrimas taip pat atskleidė, jog jau pasibaigus garantinio aptarnavimo terminui pirmaisiais metais daugiausiai išlaidų turėjo vairuojantieji Honda Jazz, Citroen C5, Audi A4, Chrysler Grand Voyager ir Vauxhall Insignia automobilius, su kuriais, žvelgiant iš komercinio taško, automobilių gamintojai pataikė tiesiai į dešimtuką, nes išvengė didesnių garantinio aptarnavimo išlaidų. Taigi, ar nebus taip, kad tie, kurie ilgus metus maudėsi šlovės spinduliuose, kokybę apleido dėl didesnį pelną vis dar garantuojančios kiekybės?

Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus
 

Eismo kultūra ir patarimai

Pradinukai nelips į netvarkingus autobusus (2)

Kaip elgtis gatvėje ir į kokią transporto priemonę nederėtų lipti, net jeigu ji – mokyklinis autobusas? Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, atsakymais į šiuos ir daugelį kitų saugaus elgesio klausimų savo žinių kraiteles praturtino Anykščių rajono Kurklių Stepono Kairio pagrindinės mokyklos bei Kavarsko pagrindinės mokyklos daugiafunkcinio centro pradinukai.

Penktadaliui vairuotojų KET reikalavimai – nė motais (1)

Lietuvos gatvės pilnos mobiliaisiais telefonais kalbančių ir internete naršančių vairuotojų: 39 proc. vairuotojų kalba telefonu vairuodami automobilį. Tiesa, mažesnė jų dalis (17 proc. vairuojančiųjų) naudojasi laisvų rankų įranga, o štai daugiau nei penktadalis (22 proc.) vairuotojų kalba telefonu įprastai, nesinaudodami jokia papildoma įranga, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Apskaičiavo, kiek pasiteisino nauja eismo tvarka žiedinėse sankryžose (53)

Sostinės savivaldybė pranešime žiniasklaidai skelbia, kad aiškesnis Antakalnio ir Žirmūnų žiedinių sankryžų ženklinimas pasiteisino – po eismo organizavimo pakeitimų Antakalnio žiedo laidumas pagerėjo dešimtadaliu, Žirmūnų žiede rytinio piko metu nebėra spūsčių, parodė atlikta Vilniaus Gedimino technikos universiteto atlikta analizė. Tyrimo duomenimis, šiuose žieduose pakeitus eismo organizavimo tvarką pagerėjo ir saugumas – sumažėjo eismo įvykių.

Blogi vairuotojai visada prišaukia nelaimes (16)

Blogi vairuotojai nori nenori prišaukia nelaimes. Tai galima nesunkiai konstatuoti pasižiūrėjus šį vaizdo klipą, kuriame surinkti siužetai iš viso pasaulio. Kažkas nepatingėjo į vieną vietą sudėtį gausybės vaizdo registratoriais užfiksuotų situacijų, kuriose vyrauja tiesiog nevykę sprendimai prie vairo, kad kiti vairuotojai galėtų pasimokyti.

Keturi argumentai, kodėl žiemą automobilį pašildyti verta (188)

Už lango – tikrų tikriausia žiema. Ta proga ekspertai paneigia ilgai gyvavusį įsitikimą, kad, spaudžiant šaltukui, reikia prieš kelionę pašildyti automobilio variklį, esą tai sveika. Žinovai tvirtina, kad toks elgesys naudos neduoda, skelbia businessinsider.com.
Facebook draugai