Kurie naudoti automobiliai genda dažniausiai?

 (216)
Prieš įsigyjant naudotą automobilį kaskart tenka investuoti nemažai laiko ir atidžiai peržvelgti geriausius skelbimų pasiūlymus, ieškant prieinamiausių finansinių sąlygų, ir rūpintis kitais neretai visai maloniais nuo automobilio įsigijimo proceso neatsiejamais dalykais.
Sugedęs automobilis
© Shutterstock nuotr.

Tam, kad įsigytas naudotas automobilis ir po keleto metų keltų kuo mažiau rūpesčių, o jo nuolatinė priežiūra nekainuotų per daug brangaus laiko, apžvelkime ir įvardykime patikimiausius bei mažiausiai pasitikėjimo vertus naudotus 3-5 metų senumo šeimos automobilius, sėkmingai ir ne taip šauniai riedančius Jungtinės Karalystės keliais.

Patikimiausi - iš Azijos, surinkti JK

Dažniausiai iš buvusio šeimininko įsigijus naudotą transporto priemonę garantinis draudimas jau būna pasibaigęs, todėl visas būsimas remonto išlaidas turi prisiimti naujasis savininkas. Paskaičiuota, jog nustojus galioti gamintojo suteiktai standartinei garantinei priežiūrai Jungtinės Karalystės vairuotojai automobilių remontui iš viso išleidžia per 3 milijonus svarų sterlingų. Tai yra vidutiniškai 797 £ suma, tenkanti kiekvienam tokiam vairuotojui dažniausių problemų - sankabos, elektronikos gedimų ir pavarų dėžės keitimo.

Atlikus išsamią analizę ir ištyrus daugiau kaip 30 000 naudotų (3-5 metų senumo) automobilių garantinių polisų duomenis Jungtinėje Karalystėje paaiškėjo, jog patikimiausios - Azijos automobilių gamintojų transporto priemonės, tokios kaip „Toyota", „Honda" ir „Mazda". Tiesa, reikėtų paminėti, jog dalis automobilių iš patikimiausiųjų sąrašo buvo surinkti ne kur kitur, o Didžiojoje Britanijoje. Patikimiausia pripažinta naudota „Toyota Corolla" - dėl jos problemų turėjo vos 7 iš 100 vairuotojų - buvo surinkta Burnastono gamykloje, Derby mieste. Anglijoje konstruojami ir daugelis kitų azijietiškų automobilių modelių.

10 patikimiausių naudotų automobilių

Automobilio modelis Kreipimųsi į garantinį aptarnavimą procentas Didžiausia išmokėta suma už gedimą Dažniausiai pasitaikantys gedimai
1. Toyota Corolla 7 proc. 1398 £ Pakabos ir ašies gedimai
2. Honda Civic 10 proc. 980 £ Elektronika
3. Honda Accord 10 proc. 1659 £ Variklio gedimai
4. Mazda 3 10 proc. 1672 £ Stabdžių gedimai
5. Toyota Auris 11 proc. 528 £ Aušinimo sistema
6. Toyota Prius 12 proc. 3258 £ Pakabos ir ašies gedimai
7. Ford C-Max 14 proc. 829 £ Elektronika
8. Ford Mondeo 15 proc. 1131 £ Elektronika
9. Nissan Qashqai 16 proc. 1066 £ Elektronika
10. Peugeot 308 16 proc. 729 £ Elektronika

Akibrokštas JK gamintojams

Vienintelis į patikimiausiųjų dešimtuką prasisprausti sugebėjęs automobilis iš Europos - „Peugeot 308". Šios išvados buvo netikėtos ir tapo nemažu paradoksu nuo senų laikų gyvavusiai stereotipinei nuomonei, jog patikimiausias transporto priemones gamina europiečiai. Mažiausiai garbės šiame sąraše pelnė „Renault" su modeliu „Espace", kurį vairuojantiems trims iš keturių šio automobilio savininkų į garantinį aptarnavimą dažniausiai tekdavo kreiptis dėl pakabos ir ašies gedimų.

10 nepatikimiausių naudotų automobilių

Automobilio modelis Kreipimųsi į garantinį aptarnavimą procentas Didžiausia išmokėta suma už gedimą Dažniausiai pasitaikantys gedimai
1. Renault Espace 74 proc. 2757 £ Pakabos ir ašies gedimai
2. Mercedes R-Class 74 proc. 1816 £ Elektronika
3. Vauxhall Vectra 57 proc. 2524 £ Pakabos ir ašies gedimai
4. Renault Scenic 57 proc. 2422 £ Elektronika
5. Renault Megane 56 proc. 2250 £ Elektronika
6. Skoda Superb 55 proc. 3691 £ Pakabos ir ašies gedimai
7. Peugeot 807 48 proc. 4975 £ Aušinimo sistema
8. Volkswagen Passat 47 proc. 2224 £ Pakabos ir ašies gedimai
9. Peugeot 407 46 proc. 3701 £ Stabdžių gedimai
10. Volkswagen Touran 46 proc. 2595 £ Pakabos ir ašies gedimai

Tyrimas taip pat atskleidė, jog jau pasibaigus garantinio aptarnavimo terminui pirmaisiais metais daugiausiai išlaidų turėjo vairuojantieji Honda Jazz, Citroen C5, Audi A4, Chrysler Grand Voyager ir Vauxhall Insignia automobilius, su kuriais, žvelgiant iš komercinio taško, automobilių gamintojai pataikė tiesiai į dešimtuką, nes išvengė didesnių garantinio aptarnavimo išlaidų. Taigi, ar nebus taip, kad tie, kurie ilgus metus maudėsi šlovės spinduliuose, kokybę apleido dėl didesnį pelną vis dar garantuojančios kiekybės?

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Eismo kultūra ir patarimai

Kokių gyvūnų kelyje reikia saugotis labiausiai (25)

Rugsėjo pabaiga – intensyviausias laukinių gyvūnų migracijos metas. Būtent dabar kyla didžiausia rizika su miško žvėrimis susidurti keliuose. Kuo šie metai ypatingi ir kokių gyvūnų keliuose reikia saugotis labiausiai?

4 patarimai, kaip išsirinkti miesto automobilį (15)

Kiekvienas vairuotojas nors kartą yra atsidusęs – geriau būčiau pirkęs kitą automobilį. Ypač rudenį, kai gatvėse padaugėja transporto priemonių ir reikia nuolat atidžiai manevruoti, arba tada, kai tenka pasistatyti automobilį kišenės dydžio senamiesčio kieme ar užstrigti spūstyje. Kokį automobilį įsigyti norint viso to išvengti?

Daugiausia avarijų rugsėjį – dviejuose Lietuvos miestuose (7)

Pasibaigus vasarai didžiųjų miestų vairuotojams kaip ir kasmet tenka pratintis prie didesnio eismo intensyvumo, o taip pat gyventojus varginančių spūsčių, kurios svarbiausiose didmiesčių transporto arterijose paprastai nusidriekia piko valandomis. Draudikų duomenimis, automobilių prisipildžiusios gatvės ne tik lemia nepatogumus ir prailgstančias keliones, tačiau ir didesnį eismo įvykių skaičių.

Stengėsi pranešti apie girtą vairuotoją, bet policijos pagalbos nesulaukė? (17)

Pranešti policijai apie neblaivius vairuotojus aktyviai raginami visi eismo dalyviai, tačiau faktai rodo, kad kartais nesulaukiama deramos reakcijos. Pažiūrėkite istoriją apie tai, kaip vieno pilietiško vairuotojo iniciatyva padėti pareigūnams sulaikyti įtartiną vairuotoją nuėjo veltui. Kodėl? Aiškinasi LRT TELEVIZIJOS laida „Keliai. Mašinos. Žmonės“.

Kaune gimsta unikali žiedinė sankryža (7)

Šilainiuose, Baltų prospekto ir Žiemgalių gatvės sankirtoje, prieš kurį laiką prasidėję turbožiedinės sankryžos įrengimo darbai – pačiame įkarštyje. Iš pagrindų tvarkoma pavojinga sankryža dar šiemet įgaus ovalo formą ir taps kur kas saugesnė, informuojama Kauno savivaldybės pranešime žiniasklaidai.
Facebook draugai