Susisiekimo ministerijos Eismo saugumo departamento direktorius Vidmantas Pumputis sako, kad sankryžose su žalios rodyklės lentelėmis buvo užfiksuota daugiau eismo įvykių.

„Techninių įvykių, kai būna susidūrimai tarp automobilių, buvo ne vienas ir ne viena dešimtis. Mūsų žiniomis, buvo užfiksuota virš 20 žinomų atvejų, kai susiduria (nesustojus prie žalios rodyklės lentelės– red.). Draudimo bendrovės taip pat minėdavo, kad tiek žieduose, tiek sankryžose, kur yra žalia rodyklė, pasitaikydavo daugiau eismo įvykių. Dar ir užvažiavimų ant pėsčiųjų pasitaikydavo, su sužeidimais“, - laidoje „Dienos klausimas“ sakė V. Pumputis.

Jis nurodė, kad ir anksčiau Kelių eismo taisyklėse buvo nuostata, kad vairuotojai sankryžose su žalios rodyklės lentelėmis privalo įsitikinti, ar važiuoti saugu.

„Būdavo taip, kad dalis vairuotojų stabteli akimirkai ir važiuoja toliau, o dalis pravažiuoja be jokio sustojimo. Tai būtent ir buvo aiškus Kelių eismo taisyklių pakeitimas, numatant, kad visais atvejais privalo sustoti, įsitikinti ir tik tada toliau važiuoti“, - kalbėjo V. Pumputis.

Saugaus eismo ekspertas Vigilijus Sadauskas pabrėžė, kad žaliųjų rodyklių ar STOP ženklų tankumas mieste priklauso ne nuo eismo specialistų, o nuo miestų savivaldybių.

„Jeigu miesto savivaldybė, miesto atstovai, pristatys tų ženklų (stop ženklų – red.) gatvėje kas šimtą metrų – taip, turėsi sustoti. Tai jau yra kompetencijos klausimas. O jeigu dega žalias šviesoforo signalas, jūs sustoti neprivalote, jūs važiuojate normaliai, nebent iškyla nenumatytas pavojus“, -laidoje sakė jis.

Kelių eismo taisyklių pakeitimuose taip pat aiškiai reglamentuotas posūkio signalo rodymas žiedinėje sankryžoje: įvažiuojant jis nerodomas, išvažiuojant rodomas.