„Statistika rodo, kad mūsų šalies vairuotojai iš paskutiniųjų stengiasi išspręsti kelyje kilusias problemas patys arba draugų, giminių padedami, ir tik visiškai kritiniais atvejais kreipiamasi į „PZU Lietuva“ klientų aptarnavimo specialistus dėl pagalbos kelyje. Vien šiais metais mūsų pagalbos kelyje partneriai net 63 proc. atvejų konstatavo, kad automobilis jau nebevažiuoja, ir jį teko transportuoti. Dvigubai rečiau, t.y. apie 28 proc. visų atvejų, pagalbos tarnybos prašoma padėti užvesti variklį. Toks pagalbos prašymas dažnesnis žiemą, nors ir vasarą pasitaiko atvejų, mat temsta vėlai, o vairuotojai nepastebi palikę įjungtas šviesas, ir per naktį nusėda akumuliatoriai“, - pasakojo „PZU Lietuva“ Ryšių su klientais valdymo centro vadovė Jolanta Pocienė.

Pasak jos, jokiam metų laikui nepavaldus yra prašymas pakeisti nuleistą padangą – tokią paslaugą pagalbos tarnybai tenka suteikti ir vyrams, ir moterims. Tenka kelių “gelbėtojams” ir kuro į sustojusį automobilį atvežti.

„Nors pagalbos kelyje prašymų skaičius auga, manau, kad neretas vairuotojas pamiršta, kad kartu su kasko draudimu jis gauna ir galimybę visa parą bet kurioje Lietuvos vietoje išsikviesti pagalbą. Šiuo metu per dieną sulaukiame iki 90 mūsų klientų skambučių. Galime pagalbą suteikti žymiai didesniam skaičiui vairuotojų, tikintis, kad automobilio remontas pakelėje su laiku nebebus paties vairuotojo garbės reikalas, o šis darbas bus patikėtas profesionalams”, - mano „PZU Lietuva“ Ryšių su klientais valdymo centro vadovė Jolanta Pocienė.

Ji pastebi, kad pagalbos kelyje paslaugos vyrai paprašo triskart dažniau nei moterys.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)