Kaip rasti gerą automobilių meistrą

 (45)
Prieš įvažiuodamas į autoservisą turbūt ne vienas vairuotojas pagalvoja – kad tik pataikytų pas gerą meistrą. Ar tikrai geri automechanikai – retenybė? Kaip atskirti profesionalų meistrą nuo atgrubnagio? LRT televizijos laidoje „Keliai. Mašinos. Žmonės“ – ekspertų patarimai.
Asociatyvi nuotr.
© Asociacijos nuotr.

Negendantis automobilis – turbūt kiekvieno vairuotojo svajonė. Nei detalių keisti, nei pinigų už remontą mokėti. Tačiau ką tuomet veiktų tie, kuriems rasti ir „gydyti“ automobilio ligas – tikrasis pašaukimas? Talentingi automechanikai juokauja: jų gyslomis teka ne kraujas, o alyva.

Dažnam vairuotojui kyla klausimas: kur rasti gerus, patikimus meistrus, kaip nesusidurti su atgrubnagiais? Žiūrėti į autoserviso iškabą, paslaugų kainas ar – meistrams į akis? Kaip gerus meistrus susiranda patys servisai?

„Ar sunku surasti gerą meistrą? Taip, sunku. Man atrodo, kad lengviau būtų išauginti meistrą, negu jį surasti“, – teigia Edmondas Milkintas, serviso „Acura“ vadovas.

Atsitiktinių automechanikų iš gatvės kalbintų servisų vadovai sako nepriimantys. Dažniausiai jauni talentai užauga čia pat, po jų sparnu. Tačiau vienas svarbiausių dalykų – motyvacija.

Plačiau šia tema žiūrėkite LRT televizijos laidos „Keliai. Mašinos. Žmonės“ reportaže.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Eismo kultūra ir patarimai

Vasaros atostogų patarimas: prieš kelionę patikrinkite padangas

Įpusėjus vasarai vis dažniau leidžiamės į keliones automobiliu. Bet kad sklandžiai pasiektume atostogų vietą, pirmiausiai reikia pasirūpinti tinkamomis automobilio padangomis. Pasak padangų gamintojo „Continental“ specialistų, pagrindinis ir pats svarbiausias dalykas, kuriuo turi pasirūpinti vairuotojas, yra tinkamas padangų slėgis, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Apskaičiavo, kokie automobiliai Lietuvoje dažniausiai patenka į avarijas (127)

Normalu, kad į avarijas dažniausiai patenka tie automobiliai, kurių yra daugiausiai. Tačiau skaičiuojant procentaliai nuo automobilių skaičiaus, rezultatai – jau kiti. Tiesa, rezultatai nesiskiria nuo žiniasklaidos skambių antraščių – draudikai sutartinai tikina, kad į avarijas procentaliai dažniausiai patenka BMW markės automobiliai.

Nubausta vairuotoja stojo į kovą su policija: siekia įrodyti, kad kelio ženklai buvo perstatyti (98)

Tvarkinga ir nė karto nebausta vairuotoja liko apstulbusi gavusi pranešimą, kad greitį kelyje viršijo kone pusšimčiu km/val. Situacija dviprasmiška – neaiškiu būdu buvo stumdomi kelio ženklai, kurie įnešė dar daugiau painiavos. Tačiau abi pusės laikosi savo pozicijos – policija tikina, kad vairuotoja nubausta teisėtai, moteris įsitikinusi, kad laikėsi kelio ženklų norodymų.

Neblaivūs prie vairo: esame per daug atlaidūs kelių nusikaltėliams (51)

Neblaivių vairuotojų sukelti eismo įvykiai, kurie baigiasi skaudžiomis nelaimėmis, iškart sulaukia visuomenės pasipiktinimo – kaltininką raginama siųsti už grotų, neleisti sėsti prie vairo iki gyvos galvos. Tačiau nurimus pasipiktinimo bangai vėl kalbame apie vairuotojus, kurie drįsta sėsti prie vairo, kai alkoholio matuokliai rodo kelis kartus didesnį girtumą, nei leistinas.

Revoliuciniai greičio matuokliai Lietuvoje: paaiškėjo pirmieji bandymų rezultatai (202)

Vieša paslaptis, kad motociklininkai iki šiol pro greičio matuoklius galėjo lėkti nesukdami galvos – ant priekinės motociklų dalies nėra valstybinių registracijos numerių, tad ir nustatyti pažeidėjų buvo neįmanoma. Tačiau šią vasarą Lietuvos keliuose buvo pradėtas eksperimentas, kurio metu greičio matuokliai matavo ne tik atvažiuojančių, bet ir nuvažiuojančių transporto priemonių greitį.
Facebook draugai