Kaip rasti gerą automobilių meistrą

 (45)
Prieš įvažiuodamas į autoservisą turbūt ne vienas vairuotojas pagalvoja – kad tik pataikytų pas gerą meistrą. Ar tikrai geri automechanikai – retenybė? Kaip atskirti profesionalų meistrą nuo atgrubnagio? LRT televizijos laidoje „Keliai. Mašinos. Žmonės“ – ekspertų patarimai.
Asociatyvi nuotr.
© Asociacijos nuotr.

Negendantis automobilis – turbūt kiekvieno vairuotojo svajonė. Nei detalių keisti, nei pinigų už remontą mokėti. Tačiau ką tuomet veiktų tie, kuriems rasti ir „gydyti“ automobilio ligas – tikrasis pašaukimas? Talentingi automechanikai juokauja: jų gyslomis teka ne kraujas, o alyva.

Dažnam vairuotojui kyla klausimas: kur rasti gerus, patikimus meistrus, kaip nesusidurti su atgrubnagiais? Žiūrėti į autoserviso iškabą, paslaugų kainas ar – meistrams į akis? Kaip gerus meistrus susiranda patys servisai?

„Ar sunku surasti gerą meistrą? Taip, sunku. Man atrodo, kad lengviau būtų išauginti meistrą, negu jį surasti“, – teigia Edmondas Milkintas, serviso „Acura“ vadovas.

Atsitiktinių automechanikų iš gatvės kalbintų servisų vadovai sako nepriimantys. Dažniausiai jauni talentai užauga čia pat, po jų sparnu. Tačiau vienas svarbiausių dalykų – motyvacija.

Plačiau šia tema žiūrėkite LRT televizijos laidos „Keliai. Mašinos. Žmonės“ reportaže.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Eismo kultūra ir patarimai

Mėnesį stebėjo eismą Vilniuje: judėjimas gali būti efektyvesnis

Eismo judėjimas Vilniuje gali būti organizuojamas efektyviau, o gyventojai – mažiau laiko praleisti spūstyse. Tai įmanoma naudojant gyventojų srauto judėjimo duomenų analizę – ją Vilniaus miesto savivaldybei ir SĮ „Susisiekimo paslaugos“ pristatė Lietuvos mobiliojo ryšio lyderė „Tele2“.

Navigacijos įranga ne visuomet žino geriau (4)

Daugelis vairuotojų šiandien jau nesibaimina važiuoti net ir visai nežinomais keliais – apsiginklavę šiuolaikinėmis navigacijos technologijomis sėdantieji prie vairo naršo tiek Lietuvos, tiek užsienio šalių teritorijas. Vis tik draudikai ir vairavimo ekspertai perspėja, kad, artėjant atostogų karštinei labai praversti galintis sprendimas, navigacijos įranga netinkamai ją naudojant gali tapti ir eismo įvykių priežastimi bei sukelti didelių nuostolių, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Eismo saugumui – milijonai: kokios naujovės laukia vairuotojų? (139)

Iki kovo 24-osios šalies keliuose žuvo 38 žmonės, pernai per tą patį laikotarpį buvo vienu daugiau. Situacija Lietuvos keliuose gerėja, per dešimtmetį žuvusiųjų skaičius sumažėjo 75 procentais. Europinės statistikos kontekste mes jau ne lentelės gale, o viduryje.

Greičio matuoklių duomenys atskleidė netikėtą žinią (68)

Turbūt ne vienas vairuotojas tyliai nusikeikia, prieš save išvydęs ryškų greičio matuoklio blyksnį. Tačiau pernai radarai turėjo gerokai mažiau darbo, nei 2015 metais. Statistika rodo, kad pernai užfiksuota beveik 100 tūkst. greičio viršijimo atvejų mažiau, nei užpernai.

Vaistai nuo automobilių vagių: geriausios sistemos turi kertinį trijų raidžių derinį (62)

Dar ne taip senai, automobilio raktas buvo tiesiog... raktas. Jis buvo skirtas atrakinti durų spynelėms ir užvesti automobilį. Šiais laikais automobilio raktas – kone rimčiausia gamyklinė apsauga. Tačiau net ir to kartais nepakanka. Lietuviai pamažu grįžta pas apsaugos sistemų montuotojus. O šie turi ką pasiūlyti. Iš esmės visos rimtesnės apsaugos sistemos turi vieną kertinį trijų raidžių derinį. Taip, tai yra GPS arba globalus vietos nustatymas.
Facebook draugai