„Google“ patentuotos sistemos veikimas gana nesudėtingas ir nereikalauja didelių investicijų. Patvirtinimui pateiktame projekte rašoma, kad automobilyje būtų sumontuoti vertikalaus judesio jutikliai, kurie fiksuotų keliu važiuojančio automobilio vibracijas. Šie duomenys, drauge su GPS signalo pagalba nustatyta automobilio vieta kelyje, būtų automatiškai siunčiami į centrinę duomenų bazę.

Šioje duomenų bazėje iš automobilių gauti signalai turėtų būti apdorojami ir įvertinama, kokia yra kelio būklė ir kur vertikalios automobilio vibracijos viršija nustatytas normas. Genialumas paprastume, ar ne taip?

Bet tai tik viena medalio pusė. Pavyzdžiui, ar tokia sistema veiktų Lietuvoje? Tikriausiai, kad nelabai. Pirmiausiai, kad ir kokie duomenys būtų siunčiami, viskas priklausytų nuo to ar kelininkai turėtų pinigų kelio tvarkymui. Be to, panašu, kad iš kai kurių Lietuvos miestų gatvių siunčiamų duomenų nesugebėtų apdoroti ir galingiausi serveriai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (15)