Eksperimentas pradedamas
Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) vadovas Egidijus Skrodenis teigė, kad eksperimentas jau pradedamas.
„Radarai turi tokią funkciją – matuoti greitį abiem kryptimis, tačiau iki šiol jie galėjo matuoti tik atvažiuojančių arba tik nuvažiuojančių automobilių greitį. Dabar eksperimento tvarka iki liepos 1-os dienos bus pabandyti penki radarai, jie veiks tiek į vieną, tiek į kitą pusę“, – DELFI teigė E. Skrodenis.
Lietuvos valstybinės reikšmės keliuose veikia 139 stacionarūs greičio matuokliai. Dar 11 radarų yra mobilūs.
Į šį skaičių neįskaičiuoti miestų teritorijose esantys greičio matuokliai.
Pokyčiai – dėl motociklų
E. Skrodenis neslepia, kad pokyčius lėmė kai kurių chuliganiškai vairuojančių motociklininkų elgesys.
Ne visi greičio matuokliai matuos greitį abiem kryptimis, tačiau vairuotojai nežinos, kurie radarai matuos greitį viena kryptimi, kurie – abiem.
Beje, dėl eismo sąlygų kai kurių greičio matuoklių nebus įmanoma nustatyti veikti dviem kryptimis, tad jie ir toliau „darbuosis“ įprastu režimu.