Naujai paženklintos Antakalnio (Olandų ir T. Kosciuškos gatvių) bei Žirmūnų (Šeimyniškių ir Tuskulėnų gatvių) žiedinės sankryžos sukėlė nemažai diskusijų. Pakeitimai įgyvendinti remiantis Vilniaus Gedimino technikos universitete (VGTU) atliktu srautų modeliavimu, kuris teigia, kad vadinamieji „turbo“ įvažiavimai turėtų padidinti sankryžų pralaidumą.

Šiuo metu Antakalnio sankryžoje įgyvendinta dviejų turbo įvažiavimų schema, o Žirmūnų – keturių.

„Eismo situacija Žirmūnų ir Olandų žiedinėse sankryžose stebima. Rezultatus apibendrinsime spalio mėnesį, kai nusistovės nuo rugsėjo mėn. 1 d. padidėję eismo srautai. Žieduose įvestas ženklinimas vairuotojams įvedė aiškumo, sumažino konfliktinių taškų skaičių. Žinoma, kaip ir visose sankryžose pastebimi ir Kelių eismo taisyklių pažeidimai, kai neleistinose vietose atliekami persirikiavimo manevrai“, – DELFI teigė Tomas Kamaitis, Vilniaus miesto savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamento Eismo organizavimo skyriaus vedėjas.

Šios dvi žiedinės sankryžos yra ne vienintelės, kurios sulaukė pakeitimų.

„Po asfaltavimo darbų atnaujinta ir Santariškių žiedinė sankryža. Vairuotojų aiškumui įrengti papildomi kelio ženklai ir informaciniai skydai. Šiais metais planuojami eismo organizavimo pakeitimai ir Geležinkelio stoties žiedinėje sankryžoje. Paženklinus jos važiuojamąjį dalį, atskyrus automobilių stovėjimo aikštelę, įrengus saugumo saleles pėstiesiems, važiavimo tvarka bus žymiai aiškesnė ir saugesnė“, – įsitikinęs T. Kamaitis.

Planuojama, kad ateityje bus keičiama eismo tvarka ir dar keliose sankryžose.

„Savivaldybė rengia eismo organizavimo pakeitimus ir kitose žiedinėse sankryžose – prie Edukologijos universiteto, Savanorių prospekto žieduose. Šiuo metu skaičiuojami šių sankryžų transporto priemonių, pėsčiųjų, dviratininkų srautai, atliekama eismo įvykių analizė, vertinami viešojo transporto maršrutai, jų sustojimo vietos. Atsižvelgus į gautus rezultatus bus priimti sprendimai dėl eismo pakeitimų prie Edukologijos universiteto ir Savanorių pr. esančiose žiedinėse sankryžose“, – teigė T. Kamaitis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (91)