Duobės padarytos žalos vertė – vidutinis atlyginimas

 (1)
Duobė kelyje vairuotojui gali kainuoti vidutinį atlyginimą. Draudimo įmonė „Lietuvos draudimas“ pernai užregistravo daugiau nei 600 žalų, kurių priežastis buvo kelio duobė, o vidutinė tokios žalos kaina siekė 560 eurų.
Duobė
© DELFI (R.Tenio nuotr.)

Pranešime žiniasklaidai bendrovė skelbia klientams pasiūliusi draudimą nuo duobių, galiosiantį kartu su Transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės privalomuoju draudimu (TPVCAPD).

„Matome, kad pavasarį vairuotojus vargina duobės gatvėse, nepaisant kasmetinio lopymo, vis atsirandančios dėl mūsų klimato ypatumų, tad nusprendėme savo klientams pasiūlyti „pagalvę“ – draudimą nuo duobių. Jis padengs duobėje sugadinto automobilio remonto išlaidas, jeigu įvažiuosite į duobę arba atvirą šulinio angą asfaltuotame kelyje Lietuvoje ir dėl to nukentės automobilio važiuoklė bei ratlankiai. Įprastai dėl sugadinto automobilio išsireikalauti žalą iš duobėto kelio savininkų reikia kantrybės ir laiko, neretai tokie ginčai sprendžiami teismuose“, – sako „Lietuvos draudimo“ Žalų departamento direktorius Artūras Juodeikis.

Tai – naujiena draudimo rinkoje, nes iki šiol nuostoliai, atsiradę dėl duobių, buvo atlyginami tik kasko draudimu apsidraudusiems klientams. Be to, „Lietuvos draudimas“ apsidraudusiems privalomuoju civilinės atsakomybės draudimu nuo praėjusių metų teikia ir nemokamas techninės pagalbos kelyje paslaugas.

„Įlėkus į duobę automobilis gali būti apgadintas taip, kad tęsti kelionę būtų nesaugu. Tokiu atveju „Lietuvos draudime“ apsidraudęs automobilio savininkas turėtų iškviesti kelių policiją užfiksuoti eismo įvykiui, o techninės pagalbos tarnyba pagal galimybes arba suremontuos automobilį vietoje, pavyzdžiui, pakeis prakirstą padangą, arba, jeigu sugadinimai rimtesni, nugabens automobilį į servisą“, – paaiškino A. Juodeikis.

Jis pastebi, kad incidentų dėl duobių pradeda daugėti atlėgus šalčiams ir nutirpus sniegui. Nepaisant kasmetinių kelio valdytojų ir savivaldybių pastangų ištaisyti kelio defektus, gamtinės sąlygos lemia, kad duobės gatvėse atsiranda vėl ir vėl.

Būtent baigiantis žiemai ir prasidedant pavasariui, ima ryškėti kelio dangos trūkumai. Daugiausia tokių įvykių užfiksuojama didmiesčiuose, trečdalis incidentų dėl duobių įvyksta važiuojant užmiesčio keliais.

Pernai nemokamomis techninės pagalbos tarnybos paslaugomis pasinaudojo kas dvidešimtas vairuotojas, „Lietuvos draudime“ automobilį apdraudęs privalomuoju civilinės atsakomybės draudimu.

Techninės pagalbos tarnybą draudėjai nemokamai gali kviesti užgesus arba nepavykus užvesti variklio, užklimpus, pradūrus padangą, pasibaigus degalams arba pametus ar užtrenkus automobilių raktelius. Eismo įvykyje apgadintas automobilis nemokamai transportuojamas iki serviso arba vairuotojo pasirinktos vietos. Techninės pagalbos paslaugų gali prireikti ir automobiliui įvažiavus į duobę.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Eismo kultūra ir patarimai

Pareigūnai slapta nufilmavo nepažįstančius šviesoforo signalų (38)

Kiek kartų prieš užgesdama sužybsi žalia šviesoforo sekcija? Šis klausimas iš proto varė vairuotojus, kuriuos pareigūnai negailestingai baudė už posūkį, degant raudonam šviesoforo signalui. „Mirksėjo žalias arba degė geltonas“, – teisinosi kone visi pažeidėjai. O gal vairuotojai taip gudriai treniruojasi prieš Melagių dieną?

Nuo balandžio vairuotojų laukia svarbūs pokyčiai: nedrausmingiems grės baudos (89)

Nuo balandžio 1-osios vairuotojų laukia pasikeitimai, jau bus galima naudoti vasarines padangas, be to, padidės leidžiamas greitis automagistralėse ir greitkeliuose. Vis dėlto specialistai primena, kad neatsakingų vairuotojų lauks baudos.

Kaune netrukus pakvips karštu asfaltu: paaiškėjo, kurias gatves tvarkys (25)

Plūstelėjus šilumai naują sezoną pradeda į Kauno gatves sugrįžtantys kelininkai, skelbiama savivaldybės pranešime žiniasklaidai. Praėjusiais metais gatvių, tiltų ir įvažų remontui išleista apie 22 mln. eurų. Šįmet apsukų žadama nemažinti ir miesto infrastruktūros atnaujinimui skirti panašią pinigų sumą.

Pasipiktino „Regitros“ vairavimo egzaminu: kaltina bandymu specialiai sukirsti (144)

Papildomą vairuotojo pažymėjimo kategoriją bandęs įgyti klaipėdietis yra įsitikinęs, kad uostamiesčio „Regitros“ egzaminų vertintojai kabinėjasi prie nereikšmingų smulkmenų ir taip specialiai bando sukirsti.

Automobilių atliekos – atgal į kelius (11)

Lietuvos draudimo bendrovės rado būdą, kaip realizuoti eksploatuoti netinkamas transporto priemones (ENTP). Draudikai ekonomiškai netikslingą remontuoti transporto priemonę siūlo pardavėjams, nors pagal teisės aktus automobilių atliekos turi būti perduotos atliekų tvarkytojui, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Facebook draugai