Duobės padarytos žalos vertė – vidutinis atlyginimas

 (1)
Duobė kelyje vairuotojui gali kainuoti vidutinį atlyginimą. Draudimo įmonė „Lietuvos draudimas“ pernai užregistravo daugiau nei 600 žalų, kurių priežastis buvo kelio duobė, o vidutinė tokios žalos kaina siekė 560 eurų.
Duobė
Duobė
© DELFI (R.Tenio nuotr.)

Pranešime žiniasklaidai bendrovė skelbia klientams pasiūliusi draudimą nuo duobių, galiosiantį kartu su Transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės privalomuoju draudimu (TPVCAPD).

„Matome, kad pavasarį vairuotojus vargina duobės gatvėse, nepaisant kasmetinio lopymo, vis atsirandančios dėl mūsų klimato ypatumų, tad nusprendėme savo klientams pasiūlyti „pagalvę“ – draudimą nuo duobių. Jis padengs duobėje sugadinto automobilio remonto išlaidas, jeigu įvažiuosite į duobę arba atvirą šulinio angą asfaltuotame kelyje Lietuvoje ir dėl to nukentės automobilio važiuoklė bei ratlankiai. Įprastai dėl sugadinto automobilio išsireikalauti žalą iš duobėto kelio savininkų reikia kantrybės ir laiko, neretai tokie ginčai sprendžiami teismuose“, – sako „Lietuvos draudimo“ Žalų departamento direktorius Artūras Juodeikis.

Tai – naujiena draudimo rinkoje, nes iki šiol nuostoliai, atsiradę dėl duobių, buvo atlyginami tik kasko draudimu apsidraudusiems klientams. Be to, „Lietuvos draudimas“ apsidraudusiems privalomuoju civilinės atsakomybės draudimu nuo praėjusių metų teikia ir nemokamas techninės pagalbos kelyje paslaugas.

„Įlėkus į duobę automobilis gali būti apgadintas taip, kad tęsti kelionę būtų nesaugu. Tokiu atveju „Lietuvos draudime“ apsidraudęs automobilio savininkas turėtų iškviesti kelių policiją užfiksuoti eismo įvykiui, o techninės pagalbos tarnyba pagal galimybes arba suremontuos automobilį vietoje, pavyzdžiui, pakeis prakirstą padangą, arba, jeigu sugadinimai rimtesni, nugabens automobilį į servisą“, – paaiškino A. Juodeikis.

Jis pastebi, kad incidentų dėl duobių pradeda daugėti atlėgus šalčiams ir nutirpus sniegui. Nepaisant kasmetinių kelio valdytojų ir savivaldybių pastangų ištaisyti kelio defektus, gamtinės sąlygos lemia, kad duobės gatvėse atsiranda vėl ir vėl.

Būtent baigiantis žiemai ir prasidedant pavasariui, ima ryškėti kelio dangos trūkumai. Daugiausia tokių įvykių užfiksuojama didmiesčiuose, trečdalis incidentų dėl duobių įvyksta važiuojant užmiesčio keliais.

Pernai nemokamomis techninės pagalbos tarnybos paslaugomis pasinaudojo kas dvidešimtas vairuotojas, „Lietuvos draudime“ automobilį apdraudęs privalomuoju civilinės atsakomybės draudimu.

Techninės pagalbos tarnybą draudėjai nemokamai gali kviesti užgesus arba nepavykus užvesti variklio, užklimpus, pradūrus padangą, pasibaigus degalams arba pametus ar užtrenkus automobilių raktelius. Eismo įvykyje apgadintas automobilis nemokamai transportuojamas iki serviso arba vairuotojo pasirinktos vietos. Techninės pagalbos paslaugų gali prireikti ir automobiliui įvažiavus į duobę.

www.DELFI.lt
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Eismo kultūra ir patarimai

Apskaičiavo, kiek pasiteisino naujasis Vilniaus žiedinių sankryžų ženklinimas

Aiškesnis Antakalnio ir Žirmūnų žiedinių sankryžų ženklinimas pasiteisino – po eismo organizavimo pakeitimų Antakalnio žiedo laidumas pagerėjo dešimtadaliu, Žirmūnų žiede rytinio piko metu nebėra spūsčių, parodė atlikta Vilniaus Gedimino technikos universiteto atlikta analizė. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, tyrimo duomenimis, šiuose žieduose pakeitus eismo organizavimo tvarką pagerėjo ir saugumas – sumažėjo eismo įvykių.

Blogi vairuotojai visada prišaukia nelaimes (15)

Blogi vairuotojai nori nenori prišaukia nelaimes. Tai galima nesunkiai konstatuoti pasižiūrėjus šį vaizdo klipą, kuriame surinkti siužetai iš viso pasaulio. Kažkas nepatingėjo į vieną vietą sudėtį gausybės vaizdo registratoriais užfiksuotų situacijų, kuriose vyrauja tiesiog nevykę sprendimai prie vairo, kad kiti vairuotojai galėtų pasimokyti.

Keturi argumentai, kodėl žiemą automobilį pašildyti verta (190)

Už lango – tikrų tikriausia žiema. Ta proga ekspertai paneigia ilgai gyvavusį įsitikimą, kad, spaudžiant šaltukui, reikia prieš kelionę pašildyti automobilio variklį, esą tai sveika. Žinovai tvirtina, kad toks elgesys naudos neduoda, skelbia businessinsider.com.

Pareigūnai tikrino autobusų keleivius: saugos diržą segasi tik po įspėjimo (16)

Lapkričio mėnesį Lietuvos kelių policijos tarnybos pareigūnai atliko neįprastus patikrinimus – tikrino, ar saugos diržą užsisega tarptautinių maršrutų autobusais važiuojantys keleiviai. Patikrinimai parodė, kad daugiau kaip pusė keleivių, važiuodami autobusu, vis dar nesirūpina savo saugumu.

Prasideda: keturi megapoliai uždraus dyzelinius automobilius (74)

Atėnų, Meksiko, Madrido ir Paryžiaus merai susitarė iki 2025 metų uždrausti dyzeliniais varikliais varomus automobilius ir sunkvežimius, informuoja BBC. Tuo pat metu merai pažadėjo skatinti alternatyvių transporto priemonių - elektromobilių, hibridinių ir vandeniliu varomų automobilių - naudojimą. Merai taip pat ketina plėsti pasivaikščiojimo zonas miestuose ir dviračių infrastruktūrą.
Facebook draugai