„Yra gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Priklausomai nuo to, kokiai kategorijai priklauso kelias taikomi bendrieji ir specialieji reikalavimai. Greitis itin svarbi dimensija kalbant apie eismo saugumą, todėl vienareikšmiškai kalbėti apie jo didinimą tam tikrose gatvėse reikėtų atsargiai“ , – sakė specialistas.

Pasak pašnekovo, kalbant apie vakarinį aplinkkelį, reikėtų pabrėžti, kad tai greito eismo gatvė esanti urbanizuotoje teritorijoje, todėl greitį joje riboja skirtingi aspektai.

„Vakariniame aplinkkelyje yra daug atskirų intensyvių teritorijų, jungiamųjų kelių, estakadų ir būtent jose greitis projektuojamas mažesnis. Norint greitį padidinti reikia atsižvelgti į visus aspektus, nes iškart padidės triukšmo lygis, pasikeis ir kiti rodikliai. Aš suprantu, kad valstybinės reikšmės keliuose, kur atkarpos yra matuojamos šimtais kilometrų, didinti greitį yra pagrįstas sprendimas, tačiau vakarinis aplinkkelis apima vos keletą kilometrų ir padidinti greitį atskiruose ruožuose būtų neprotinga, dėl to nukentėtų eismo dalyvių saugumas. Manau, kad sprendimą didinti greitį reikėtų priimti tik atlikus išsamią analizę ir tik tada, kai bus užbaigtas visas projektas“, – kalbėjo E. Gorbovkis.

Pašnekovas pastebi, kad vairuotojai vakariniame aplinkkelyje jau dabar viršija leistiną greitį ir dažniausiai važiuoja 90 km/val., padidinus leistiną greitį, realusis greitis taip pat padidėtų ir būtų jau 100 km/val., dėl to esą padaugėtų eismo įvykių.